Merhaba ben rümeysa kısaca boni 12 yaşındayım 6ya gidiyorum aşk hayatim baya büyük bir hikaye çok kişiden hoşlandım aşık oldum size hepsini anlaticam yazım yanlışı yapabilirim çünkü şarkı dinlerken yazıyorum
1. Yusuf Emir:Ana okulunda sevmiştim şuan aşırı tipsiz ve kişiliği kötü artık sevmiyorum o zamanlar çok güzeldi ve o zamanlar beni sevdiğine inanıyordum çünkü aşırı yakindik hep beraberdik çok anımız var ama küçüklük aşkı ama ilk aşkım bundan hoşlandım sadece aşık olmadım çoook kişiden hoşlandım ama bir ara İstanbula gitmişti anaokulu bitince o zaman bahsetmiştim simdi hiç yakın arkadaş değiliz olmayalım da lütfen
2. Kayra:Bunla 2 kere sevgili oldum çok pişmanım ama bu bana gerçek aşkı yaşattı şimdi anlaticam biz bununla 1, sınıftan beri arkadaşız ve bu benden hoşlanmiş bende çok az hoşlaniyordum çok az 2. Sınıfta bunu öğrendim bu bana not yazıyordu evlenme teklifi bile etmişti SKKWOWOWLKWKW mutluydum ama gene olmaz 4. Sınıfta olduk işte veletiz tabi ama bu salak kızlara sariliyordu bende ayrıldım aq banane onlarla sevgili olsun o zaman ama bi kere elele tutustuk sonra 5. Sınıfta olduk keşke olmasaydık en yakın arkadaşı benden hoslanirken benimle sevgili oldu mal neyse işte mutluydum fakat biraz maldı sadece çok hoş tipi var samimi ama yani şuan istermiyim belki ama sanmam neyse işte sevgili olduk 7 8 kere öğlen takıldık baya o zamanlar aşırı iyiydi sonra hocalar öğrendi falan o nedenlerle ayrıldık. Şuan onun sevgilisi var zaten ayrıldığımız ilk teneffüs sevgili yapıp ayrıldı suan başka sevgilisi var. Mutluluklar dilerim yani ne dicem.
3. Berat A.:Bundan çok hoşlanmadım ama bir ara 4. Sınıftayken hoşlanmıştim şirin ama çünkü cüce onu geçtim yani olmaz onunla çok sıkıyor insani.
4.Taha:Bundan çoook hoşlanmistim. 5. Sınıfta eski sınıftaydim ilk 2 ay ve bizim sınıfa yeni gelmişti aşırı hoslanmistim çok şirin ve bana çok samimiydi komikti ama ankaraya gitti bir kızla sevgili oldu ama bizim burdayken benden hoşlaniyormuş ama onu çok sevdim gene gelse gene severim çünkü 2 defter yazmıştım ona ama değmedi
5.Ahmet: Ayyy bu sanal kurduğum gruba gelmiştim bende hoşlanmiştim mal olduğum için ama yani bana kibar davraniyordu şuan biliyro zaten hoşlanmiyorum olabilir dedi yani kısa hoslanti ama yani iyiydi. Ama en yakın arkadaşımdan hoşlandı.
Ensar:Buna halada aşığım hemde çok çok tatlı samimi bana iyi davranıyor. Aramız iyi ve beni sevdiğini eski arkadaşıma demiş"rumeysa beni seviyorsa sevgili olabiliriz" ama hocalar öğrendi olmamız imkansiz gibi bisey ama çok seviyorum bana yakın davranıyor ve bence seviyor yani inşallah.
Aslında çok var ama aklıma bu kadar geldi başka gelirse yazarım şimdilik görüşürüz.
Gerçek aşkı yasatan:
Kayra
Taha
EnsarHoşlanma:
Yusuf Emir
Berat A.
Ahmet