;

685 40 31
                                    

Top: Jeongin
Bottom: Seungmin

---

Salonda bilgisayar başında tasarım ile uğraşan beden bitirdiği logo ile arkasına yaslanarak gerindi.
Üstünde ki pijama şeklinde ki salaş gömleğinin birkaç düğmesini açarak başını koltuğa yatırdı.

Başını çevirip kapısı açık olan eşinin çalışma odasına baktı. Jeongin iş üzerinde uğraşırken sandalyesi ile farkında olmadan odayı dolaşırdı. Şu anda masanın önünde bir parmağı ısırırken çatık kaşları ile elinde ki kağıda bakıyordu.

Seungmin iç çekip ellerini kumral saçlarına götürüp dağıttı. Bilgisayarını kapatıp ayağa kalkmış eşinin çalışma odasına girmişti. Kalçasını masaya yaslayıp "Jeongin yorulmadın mı?" diye sordu.

Jeongin şimdi farkettiği beden ile irkilirken kumral genç güldü. Jeongin derin bir nefes alıp bedenini süzdü gözleri kaşıyıp "Biraz ama bitirsem yarına rahatlarım biraz".

Seungmin başını sallarken Jeongin kağıda geri dönmüş bir süre sonra "Kırmızı kalemi uzatır mısın?" diyerek masanın üstünde ki kalemi göstermişti.

Seungmin masaya doğru bilerek biraz çok eğilirken eşinin onun bacaklarının süzdüğünü biliyordu. Sırıtıp kalemi alarak doğruldu. Uzattığı kalemi alan Jeongin teşekkür ederek bulduğu hataları işaretlemeye başladı.

Bir süre oluşan sessizlikten sonra Seungmin dudaklarını aralayıp "Jeongin" diye seslendi. Ona bakan sarışın ile "Kucağında dinlensem rahatsız olur musun?" diye sordu. Jeongin gülümseyip bacak bacak üstüne attığı kucağını patpatladı.

Seungmin onun kucağına oturup boynuna sarılırken Jeongin bir kolunu sıkıca beline doladı. Hala kağıtları kontrol ederken Seungmin başını göğsüne yatırmış camdan az buz gözüken dışarıya bakıyordu.

"Seungmin biraz rahat durur musun?" diyen sarışın ile Seungmin masumca ona baktı. "Rahatsız mı ettim?" derken Jeongin kucağında biraz kaydı.

Belinde ki el kalçasına giderken sırıtmış sıcak nefesini boynuna vermişti. Jeongin titrek bir nefes bırakırken elinde ki kağıtları masasına koyup eşinin beline sıkıca sarıldı.

"Uslu durmuyorsun bebeğim" demesi ile Seungmin alınlarını birleştirdi "Seni istiyorum çünkü" diyen eşi ile onu kucağından kaldırdı.

Seungmin ona çatık kaşlarla bakarken Jeongin üst üste attığı bacaklarını düzeltip kumral genci tekrar kucağına çekti.

Direk dudaklarına yapışırken Seungmin onu memnuniyetle kabul edip ellerini sarı saçlarına çıkardı. Jeongin onu kasıklarına bastırırken ağzına doğru inlemesini bıraktı.

Bu sefer Jeongin sırıtırken bir eliyle kumralın çenesini kavrayıp dudaklarını aralamasını sağladı. Aralık dudaklardan dilini gönderip dillerinin dolanmasını sağladı.

Seungmin inleyerek altında ki büyüklüğe sürtünmeye başlarken Jeongin'in tutuşları sertleşti. Elleri kumralın çıplak belinde bacaklarında dolanıyordu.

Beyaz et parçasını okşuyor, çekiştirip bırakıyor dili ile ağzını keşfediyordu. Nefes nefese ayrılan Seungmin alınlarını birleştirirken çıplak belinde ki el sakinleşmesini zorlaştırıyordu.

Jeongin'in boynuna yönelip orayı öpmeye başlarken sarı saçlı anında başını geriye atarak ona alan açtı. Titrek nefes verip bir elini saçlarına götürürken "Güzelim şimdi durmazsak ben de duramam" demişti.

Kendini ona bastıran eşi ile ikisinden de kısık inleme gelirken Seungmin ona baktı "Durmanı istemiyor ki zaten" diyerek sırıttı. Sarışın gülüp saçlarından tutarak tekrar boynuna yönlendirdi. "Yaramaz şey".

Study Room ' Seungin 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin