🌹🤍 třináct 🤍🌹

181 8 1
                                    

Ve vlaku jsem si našla volné kupé aby jsem tam mohla být sama. Sedla jsem si k okénku a pustila si do sluchátek random playlist na Spotify. Začal tam hrát rodinnej typ od Jakuba. Tu písničku jsem milovala cash před kurvama co když je to pravda a Jakub mě měl jen na sex ? Vždyť jsme spolu ani nechodili a já jsem s ním teď těhotná a on o tom neví no skvělý.

Když jsme byla už doma tak jsem mamce řekla že jsem jen potřebovala klid , najít si práci a tak. Nějak se neptala což jsem byla ráda. Šla jsem se vysprchovat a pak lehnout do postele. Chvíli jsem si ještě psala s Dominikem a nakonec šla spát.

Už jsou to dva týdny co jsem v Praze. Jakub mi psal minulý týden furt , volal a psal jenže já ho vyignorovala a už to vzdal. S Dominikem si furt píšu každý den mu říkám co se za těch 24 hodin stalo a že jsme v pořádku atd. On mi říká jak se ho Jakub furt ptá kde jsem a jestli něco neví. Ze začátku se mě i Domča snažil přemluvit ať se vrátím ale já věděla že dokud to nevyřeším tak se tam nesmím vrátit protože by to Jakub nechtěl. Dnes je pátek a já se rozhodla jít k doktorce zjistit jestli by byl možný potrat, vím je to těžký jakož to pro mě protože mi hrozí že už nikdy nemůžu mít dítě ale tak nevadí. Na Jakubovi mi záleží víc :)
Doktor mi řekl že můžu přijít v pondělí ve dvě hodiny odpoledne a udělají mi ten potrat. Nějak jsem nad tím nepřemýšlela aby jsem si to ještě nerozmyslela.

Je pondělí a já jsem v čekárně v Nemocnici. Za těch pár dní se nic moc nestalo zjistila jsem že Dominik a Jakub mají nějaké koncerty, stejně tak moji bratři. Mamka je na služební cestě takže jsem doma sama což mi nevadí. " Eliška Albrachtová prosím" promluvila sestřička která právě vyšla z nějakých dveří. Odvedla mě na pokoj a tam se jen čekalo. Se sestřičkou jsme ještě vyplnili nějaké papíry a mohlo se jít na věc.

Právě jsem se probudila, je něco okolo 9 ráno. Vzpomněla jsem si na to co se stalo včera. Napsala jsem mojí situaci Dominikovi
" Ahoj Domcoo, jak se máš? Co koncerty? Tak včera jsem byla na potratu toho miminka, vím možná budu litovat ale bylo to tak lepší a navíc ani nejsem připravena být matkou. Omlouvám se a Jakubovy ještě ani slovo . Zítra se vracím do Pardubic, mám tě ráda a až bude čas tak napiš zatím ahojj<33" taková normální zpráva. " Aaaa dobré ráno paní Albrachtová, jen jsem vám přišel oznámit že potrat proběhl dobře akorát už nebudete moc mít děti moc nás to mrzí ale věděla jste do čeho jdete. Dnes budete moc odejít hezký den " řekl a podal mi propouštěcí list. Než jsem stačila něco říct tak už byl ta tam.

|486 slov ✨|
Ahoj je tu další část, doufám že se líbí. Co myslíte jak to bude dál? Potrat není lehká věc:( ale snad to bude pokračovat dobře. Nic neprozradim a doufám že se líbí zatím ❤️N

Nejsi Jen Další Hoe...Kde žijí příběhy. Začni objevovat