chaeyoung & nayeon
chaeyoung
unniemomo ile araniz nasil?
nayeon
iyi aslındakavga etmiyoruz
chaeyoung
evet, hem de uzun zamandirnayeon
aramızdaki problemleri hallettik, bir sorun yok yanibir daha etmeyiz diye düşünüyorum
zaten bir daha saçma tripler atmayacağım
chaeyoung
hayir, asla sacma degilsen tamamen hakliydin
eskiden beri en deger vermedigimiz, umursamadigimiz sendin
bencilligimizin farkindayiz
nayeon
hmhmyani çocuk değiliz artık salakça kavgalar yapmak istemedik
chaeyoung
oyle de senin canini sikan bir sey var gibinayeon
cidden belli oluyor mu?chaeyoung
bayagi hem denayeon
aslında var ama şu an böyle bunu konuşacak değilizsen ne için yazmıştın?
chaeyoung
kapindayim diyecektimacsana
nayeon
kaç dakikadır orada mı bekliyorsun chae?söyleseydin ya en başından
her neyse, geliyorum
ღ
chaeyoung ile olan mesajlaşmamızdan sonra kapıyı açmak için adımlamıştım.
kapıyı açtığım an sarıldı bana.
"hoş geldin chaeyoung, geç." diyip salonu işaret ettim.
kendini direkt koltuğa attı, ben de karşısındaki yere geçtim.
"bu arada neden geldin?"
"niye bu kadar şaşırdın hep sorguluyorsun beni ama, öylesine gelmiş olamaz mıyım? hem bir özür borçluyum." kıkırdadım.
"aslında bu kadar uzatmamıza gerek yoktu ama." dedim yavaşça. kafasını salladı.
"ben su içip geleyim." dedim ve beni onaylayınca mutfağa geçtim.
ღ
ikimiz de uzun zamandır konuşmuyorduk fakat chaeyoung bir konu attı ortaya.
"unnie, hoşlandığın biri var değil mi?"
chaeyoung, jeongyeon'u öğrenmiş olamazdı değil mi? öğrendiyse de.. aish, bilemiyorum.
düşüncelerimden kurtulduktan sonra kendimden habersiz kafamı sağa sola sallamaya başlamıştım.
"yok yani, emin misin?" diye sordu. cevap veremedim.
"bana anlatabilirsin, güven bana nayeon. gerçekten bak seni ne yargılarım ne de üzerim."
sanırım ona anlatabilirdim.
"chaeyoung, san garip gelebilir ama aslında ben jeongyeon'dan hoşlanıyordum. hem de okulun en başından beri. evet, posterimi almadan önce de. fakat jeongyeon'un momo'ya aşık olduğunu öğrendiğimde uzaklaşmaya başladım nedensizce. sonrasında, gerçekten aşık olduğumu anladım ve bunun yanlış olmadığının farkına vardım. şu an ise kafam çok karışık. onların mutlu ve sağlıklı ilişkileri var, ben de bu durumdan mutluyum. yani-" ben cümlemi tamamlayamadan telefonum çalmıştı, momo arıyordu.
"momo." diye açıkladım meraklı bakan gözlere ve telefonu açtım.
"efendim momo?" cevap gelmedi, hıçkırıyordu.
kaşlarımı çatmıştım.
"bir şey mi oldu?"
en sonunda zorlukla cevap vermeye başladı.
"nayeon lütfen şu an bana gelir misin? çok önemli bir şey oldu."
"momo, niye bu kadar çok ağladın?"
"sonra anlatırım, lütfen çabuk gel." telefonu kapatmıştı.
"neyi varmış?"
"söylemedi ama bayağı kötü geliyordu sesi. hadi ben hırkamı giyeyim, çıkalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
poster, 2yeon
Fanfiction@imyeony posterimi verecek misin, ben mi geleyim? im nayeon & yoo jeongyeon