Bölüm -25

2.1K 180 66
                                    

Felix mutfağa geçti. Hyunjin'de onun peşinden gitti. Yemek yaparken Felix'i izleyecekti.

Felix buzdolabından üç yumurta çıkardı ve bir kaç tane patates aldı. Patatesli yumurta yapacaktı.

Patatesleri doğrama tahtasının üzerine koydu ve soymaya başladı. O sırada Hyunjin onu izliyordu.

"Seni eşim yapınca da böyle yemekler yapacak mısın bana?"

Felix gülümsedi.

"Önce bi' eşin yap bakalım. Ondan sonra düşünürüz."

"Eşim olmak istiyorsun yani?"

"Evet sanırım."

Felix patatesleri doğramayı bitirince tavaya yumurtaları kırdı.

"Peki sen benim eşim olunca yine beni sabahları güzelce banyo yaptırır mısın?"

Hyunjin evet anlamında başını salladı.

"Yaptırırım. Benim evimde yaşarız. Sonuçta burası kocaman."

Felix heyecanla sohbeti devam ettirdi. Bir yandan da patatesleri yumurtaların üstüne dökmüştü.

"Kedi de alırız olur mu? Çocuk hemen istemem daha çok gencim. Ama kedimiz olursa çok güzel olur. Evinin bahçesi var. Tavşan da alırız belki."

Hyunjin gülümseyerek onu dinledi.

"Kedi de alırız tavşan da. Sen nasıl istersen öyle olur."

Felix ocağın altını kapattı. Yemek hazırdı.

"Sofraya gel hadi."

Felix iki tane çatal ve tabak alıp sofraya oturdu. Hemen ardından sevgilisi geldi.

Felix yumurtanın yarısını kesti ve Hyunjin'in tabağına koydu. Diğer yarısını da kendi tabağına aldı.

Felix heyecanla Hyunjin'in yemesini bekledi. Onun yorumunu çok merak ediyordu.

Hyunjin bir gurme edasıyla özenle yumurtayı kesti ve ağzına attı. Gözlerini kısıp yumurtayı çiğnedi ve yuttu. Felix her hareketini heyecanla izliyordu.

"Bu yediğim en güzel yemek."

"Gerçekten mi?"

"Kesinlikle gerçekten."

Felix rahatlayarak nefes verdi ve gülümsedi. O da kendi yemeğini yemeye başladı.

"Yemekten sonra seni bir yere götüreceğim."

Felix merakla Hyunjin'e baktı.

"Nereye?"

"Sürpriz."

"Ama ben bekleyemem ki!"

"Ne olduğunu söylemeyeceğim küçük bey. Gidince görürsün."

"O zaman yemeğimi çabuk bitireyim ki çabuk gidelim."

"Aynen öyle."

Felix hızlıca tabağındakini yemeye başladığında Hyunjin kahkaha attı. Tam bir çocuk gibiydi.

Yemeğin geri kalanını da sohbet ederek ve bolca gülerek keyifli bir şekilde geçirdiler.

Piercing | HYUNLIX/MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin