Частина 13

41 14 3
                                    

- Я зайду першим, тож, будь ласка, йдіть за мною повільно.

Я навмисно проштовхнув себе у ворота, щоб показати заціпенілій Мін А Рін. Руками, ногами та верхньою частиною тіла я нарешті повністю увійшов у ворота і розплющив заплющені очі.

- Ха...

Перше, що привернуло мою увагу було туманне червоне небо. Я озирнувся, рефлекторно прикриваючи рот і ніс, відчуваючи, що задихаюся. М'який пісок, голі гілки, безкраї рівнини. Пейзаж, що розгортався, був схожий на пустелю.

- Це...

Мін А Рін, яка зайшла ззаду, теж виглядала здивованою.

- Схоже на Марс.

Я думав лише про пустелю, але при слові "Марс" озирнувся на Мін А Рін з дивним відчуттям.

- Марс?

- Так. - сказала мені Мін А Рін, виглядаючи схвильованою.

- Саме так виглядає Марс у документальних фільмах! Там повно червоного піску.

- О... так.

- Якби це був насправді Марс, ми б не змогли дихати через вуглекислий газ, так? Це дивовижно! Якби ж тільки електронні пристрої могли працювати всередині воріт, я б сфотографувала. Яка ганьба.

- ......

Її страх на вході до брами нікуди не подівся. Мін А Рін була настільки схвильована, що почала озиратися навколо. Це було дуже приємно, тому що я вперше бачив її такою.

- Мабуть, ви часто дивитеся подібні документальні фільми.

- Так! Це дуже весело. Хіба не цікаво? Це невідома планета, на якій ти ніколи не був. Коли я була молодше, мріяла стати науковцем. Але відмовилася від цього, бо не могла добре вчитися.

- Зрозуміло.

- Починається брифінг! Будь ласка, зберіться навколо!

Незабаром усі члени гільдії підійшли, і пролунав голос, який наказав зібрати людей. Я і Мін А Рін попрямували в напрямку, де зібралися члени гільдії.

- Мене звати Пак Гьон Хо, я керівник команди з очищення воріт. Перш ніж ми почнемо, я дам вам остаточний огляд загального процесу.

Чоловік, що стояв на великому камені, говорив, озираючись на членів гільдії.

Пак Гьон Хо. Знайоме ім'я.

Він кілька разів з'являвся в романі. Думаю, його здібності теж були досить корисними, але я не міг пригадати, які саме.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now