Частина 4

59 18 1
                                    

Я випадково згадав Кім У Джина.

В романі не було жодного персонажа, який говорив би так, як він, і здібності хлопця спали мені на думку, коли я відчув, що хтось слідкує за мною на відстані.

Після того, як я прокинувся в тілі Хан І Гьоля, єдиний раз я зустрів його, коли я прийшов до Чхон Са Йона. Кім У Джин, який сперечався зі мною в коридорі, запам'ятався мені багатьма рисами, і я чітко його запам'ятав.

Перш за все, він був єдиним, хто виконував накази Чхон Са Йона та мав можливість їх виконувати. Кім У Джин з'являється в романі кілька разів, здебільшого як сторожовий пес головної героїні.

Його здібність "розмивати свою присутність" була настільки корисною, що навіть головний герой зі званням SS-рангу, який був набагато чутливішим, ніж звичайні люди, не міг відчути його належним чином.

Якби я не знав про здібності Кім У Джина заздалегідь, то подумав би, що за моєю спиною стоїть звичайна людина.

“ — Ти все ще не розумієш ситуації... Те, що я сказав тобі не йти за мною — це не порада, це наказ. Можеш ще раз спробувати стежити, як собака, якщо погрози тебе не зупиняють.“

Якби Кім У Джин не отримав ніякої інформації про мене, погрожувати йому не було б сенсу, але він надіслав відео, на якому я допомагаю гасити пожежу. Так чи інакше, причина, чому Чхон Са Йон відправив Кім У Джина стежити за мною, полягала в тому, щоб побачити, які дії я вчиню після раптової зміни. В цьому не було нікого сенсу.

Згідно з наказом, я мав викрасти Ча Су Йон, а головний герой мав прийти та врятувати її. Якщо план не провалиться, було зрозуміло, що Чхон Са Йон знову втратить до мене інтерес.

"Так і має бути, тож проблем не буде".

Мене просто турбувало те, що Чхон Са Йон зацікавився мною без жодної причини. Я хочу піти від нього, тож мені потрібно було знайти вихід із ситуації, поки Чхон Са Йон цікавиться мною... Навіть уявити це було страшно.

Я вийшов з будівлі, де знаходився Кім У Джин, і одразу ж зловив таксі. Коли я сказав йому їхати до воріт зони G7, водій з посмішкою запитав.
 

— О! Ти теж маєш здібності? Якщо ні, то в тому місці, де знаходиться G7, є щось на кшталт "Червоного вогню"?

— Так. "Імператриця Червоного Полум'я", Ча Су Йон. Я в тій же гільдії. — безсоромно збрехав я.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now