Частина 11

53 14 0
                                    

Я почувався набагато краще після гарного сну. У легкому настрої я пішов у ванну, щоб вмитися, але злякався подивившись в дзеркало 

"Божевільний."

Я очікував цього, але не був готовий до того що все настільки погано. Моє почорніле, в синцях обличчя було настільки ганебним, що на нього було важко дивитися з відкритими очима. Зробити так, щоб чисте обличчя Хан І Гьоля виглядало так... Усередині мене з'явився легкий приплив провини.

"Це не дуже боляче, тому що мене вже били до цього..."

Можливо, це було тому, що тіло Хан І Гьоля було недостатньо сильним, а тягар був набагато більшим, ніж моє попереднє тіло. У майбутньому мені доведеться стримувати себе.

Вмившись і одягнувшись, я сів на диван у незручній позі. Не знаю, що тепер робити. Чи можу я вийти на вулицю? Я голодний, що б мені поїсти?

Я не міг вийти на вулицю, і мені доведеться провести тиждень у в'язниці.

— ......

Коли я згадав усміхнене обличчя Чхон Са Йона, з яким познайомився вчора, мене охопила тривога. Я... Мене затримали?

Чхон Са Йон був досить божевільним хлопцем, тому я ні в чому не був упевнений.

Тук-тук.

Подумавши трохи, я почув стукіт у двері. Навіть попри розгубленість, я підбіг і відчинив їх. Хто прийшов?

— Доброго ранку!

— Ах.

За дверима, що відчинилися, стояла жінка, яку я ніколи раніше не бачив, і один з охоронців Чхон Са Йона. Вона яскраво посміхнулася і вклонилася, коли зустрілася зі мною поглядом.

— Приємно познайомитися з вами.

— О... так. Приємно познайомитися?

Я не знав, хто це, але спочатку привітався і телепатично відправив повідомлення охоронцю, який стояв позаду неї, щоб отримати пояснення, але, на жаль, він не відповів.

— Ви Хан І Гьоль-ші?

— Так. А ви...?

Жінка з яскраво-каштановим волоссям, зав'язаним у хвіст, посміхнулася і простягнула руку.

— Я цілителька Мін А Рін. З нетерпінням чекаю на вашу співпрацю.

Рефлекторно тримаючи її руку, я пригадав зміст роману. Мін А Рін, цілителька з Гільдії Реквієм.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now