— Toată lumea la locuri! Vine Hugh!Ne-am ascuns fiecare dintre noi după ce obiect de mobilier am putut, astfel încât să nu putem fi observați de prietenul nostru. Am stins lumina și am așteptat ca Hugh să își facă apariția în cameră.
— Surpriză, am strigat toți ieșind din ascunzătoare atunci când încăperea a fost luminată.
Fața pe care a făcut-o Hugh la vederea noastră exprima doar surprindere și entuziasm. Cel mai probabil nu se aștepta să îi facem o astfel de surpriză, mai ales în condițiile în care am plănuit-o de câteva săptămâni bune. Prietena mea a fost cea care m-a corupt să iau parte la această surpriză, în timp ce Keiran s-a opus total acestei idei. Până la urmă, am cedat rugăminții prietenei mele și m-am alăturat acestei petreceri surpriză la care mă aflu în momentul de față.
— Cum ați reușit să pregătiți toate astea? ne-a întrebat surprins.
— Prietene, dacă ți-am spune astfel de detalii, am strica surpriza, i-a răspuns unul dintre prietenii lui, bătându-l prietenește pe umăr.
Hugh a chicotit, mutându-și privirea de la o persoană din încăpere la alta. Privirea lui a rămas ațintită asupra mea câteva momente, momente care mi s-au părut o eternitate.
— Courtney, nu mă așteptam să te văd aici, îmi spune și îmi stăpânesc cu greu roșeața din obraji la auzul numelui meu de pe buzele lui.
— Nu puteam rata ocazia de a te vedea într-o zi atât de specială, i-am răspuns și am regretat instant cuvintele spuse.
— Mă bucur să te văd aici! Mă bucur și vă mulțumesc tuturor că sunteți aici, ne-a zâmbit tuturor, fiind copleșit de emoții.
— Hugh, doar nu ai de gând să mulțumești toată seara celor veniți aici. Bucură-te și tu puțin de petrecere! unul dintre prietenii lui i-a atras atenția.
— Ai dreptate. Să înceapă petrecerea! a zâmbit, făcând majoritatea persoanelor prezente să aplaude.
Eram puțin sceptică în legătură cu petrecerea. Toți cei prezenți aveau acces la băutură, furnizată de unul dintre necunoscuții prezenți.
— Courtney, ai înțepenit acolo? Încearcă să te distrezi, Lucy îmi propune cu zâmbetul pe buze.
Rămân nemișcată pentru câteva momente, cântărind opțiunile în gând. Am respirat adânc și mi-am luat inima în dinți, apropiindu-mă de masa cu băuturi la care stătea prietena mea. Ajunsă acolo, nu am putut să nu observ cât de multe persoane roiau în jurul mesei și cât de multe pahare de băutură dădeau pe gât.
— Courtney, pun pariu că nu poți să bei cinci shot-uri de bere în mai puțin de un minut, prietena mea m-a provocat și am simțit de la o poștă mirosul de băutură pe care corpul ei îl emana.
Muzica răsuna din boxe, făcându-mi aproape imposibil să gândesc limpede. Îmi doream să fac ceea ce era corect, dar în același timp eram tentată să aflu pe propria piele efectele alcoolului.
— Provocare acceptată, am zâmbit, dispusă să încerc lucruri noi.
Privind shot-urile de bere așezate în fața mea începeam să îmi schimb gândurile, însă strigătele și încurajările celor din jurul meu m-au făcut să continui.
— Hai, Courtney! strigau toți în cor, roind în jurul meu.
Am înghițit în sec și cu mâna tremurândă am apucat paharul între degete, ducându-l încet către gură.
CITEȘTI
The curse of love
RomansaFicțiune istorică | Dragoste | Fantezie | Dramă Anul 1790. Acela era anul în care George Spencer-Churchill, Ducele de Marlborough o întâlnește fix după debutul ei pe lady Susan, cea care este destinată să-i devină soție încă din pruncie. Ceea ce par...