#8

157 20 11
                                    

Sonunda dudakları birbirinden ayrıldığında Scara nefessiz kalmıştı, sonuçta ilk öpücüğüydü bu. Ama aksine Kazuha, sanki yıllardır öpüşüyormuş gibi sadece Scara'ya sırıtarak bakıyordu.

Scara sessizce mırıldandı ve belini okşayan ele baktı, beyazlının dokunuşları ona karşı fazla nazikti. Kazuha bir elini Scara'nın kazağının altına attı ve yavaşça kazağı Scara'nın üstünden çıkarmaya başladı. Ama bir anda Scara, Kazuha'nın bileğini tutunca bir anlik ikilinin renkli gözleri tekrar buluştu.

"Bana karşı nazik olacağına söz verir misin, Kazuha?.."

"Merak etme, dur dediğin zaman duracağım. Söz veriyorum..."

Sonrasında Kazuha'nın bileği tekrar serbest kaldı ve Scara'nın üstündeki kazağı çekip çıkardı. Kazağı çıkarır çıkarmaz Kazuha'nın gözüne ilk çarpan şey Scara'nın ensesindeki dövmeydi. Bir an sadece gözleri dövmeyi inceledi, sonrasında da Kazuha'nın, Scara'nın belini tutan eli sıkılaştı.
Scara istemsizce sessiz bir inilti seni çıkardı ve başını arkasındaki Kazuha'ya çevirip göz ucuyla ona baktı.

"Bana cidden nazik davranacaksın, değil mi?..."

Scara'nın sesi hafifçe titredi, zaten Kazuha'nın dokunuşlarıyla kasılan vücudu sert dokunuşlarla daha çok kasılıyordu.

Kazuha bir an sessiz kaldı sonrasında başını hafifçe sallayıp kendini toparlayıp lacivertlinin sorusuna cevap verdi.

"E-evet... Evet-.."

Ve Kazuha, Scara'nın boynuna dudaklarını sertçe bastırmaya başladı, kısa süre içinde bu öpücükler yerini hızla ısırık izlerine bıraktı.

Kazuha eylemine devam ederken Scara'nın ağzından zorla çıkan sessiz inilti seslerini dinliyordu, ama bir yandan da Scara'nın ensesindeki dövmeden gözünü ayıramıyordu.

Bir süre sonra yüzüne sinirinin bozulduğunu belli eden bir ifade takındı ve Scara'yı hızla altına alıp onun üstüne çıktı. Scara ani pozisyon değişikliğiyle gözlerini genişçe açarak Kazuha'ya baktı ve yüzü hafifçe kırmızıya boyandı.

Kazuha, Scara'nın yüzüne eğildi ve sertçe onun dudaklarını kendikilere bastırdı ve dilinin onunkiyle buluşmasına izin verdi. Bu sert hareketleri Scara'nın vücudunun daha fazla kasılmasına sebep oldu ve aniden kollarını beyazlının omzuna doladı ve Kazuha'yı yakın tuttu.

Kazuha ani yakınlaşma ile Scara'nın dudaklarından ayrıldı ve onun gözlerine baktı. Scara ona yorgun gözüken gözlerle bakarken soluklanmaya çalışıyordu.

Kazuha sanki kendini kaybetmeye başlamıştı ve nefes alış verişi ağırlaşmıştı. Bedenleri birbirine baskı uygularken Kazuha bir anda öpücüklerini Scara'nın göğsüne çevirdi ve onun göğüs uçlarını yalamaya ve emmeye başladı. Scara kızaran yüzünü bir eliyle kapatırken diğer eliyle Kazuha'nın saçlarını parmaklarıyla kavramıştı. Sadece Kazuha'nın hareketlerine odaklanmaya çalışıyor, kendini ona teslim ediyordu.

Kazuha nazik davranmak istiyordu ama içinde onu parçalayan bir his vardı, kendini kontrol edemiyordu. Scara'nın bakire olduğu gerçeğine rağmen nedense ona sert davranma isteğini bastıramıyor, belki de onu içten parçalamak istiyordu...

Kazuha'nın öpücükleri yavaşça Scara'nın göğsünden karnına, sonrasında da kasıklarına indi. Her öpücüğünde geride kırmızı bir izi bırakıyordu.

Kazuha sonrasında başını yavaşça Scara'nın kasıklarının üstünden kaldırdı ve Scara'nın şortundaki düğmeyi açıp fermuarını çekti ve şortu Scara'nın bacaklarından sıyırıp bir kenara fırlattı. İşaret parmağıyla Scara'nın baksırını kavradı ve bir anda Scara'nın aleti dikilince hafifçe kıkırdadı.

Puppet Master ;; KazuscaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin