19.BÖLÜM (+18)

1.3K 16 0
                                    


Bayram değil seyran değil kaynanam beni neden öptü diye bir şey vardır ya. Tam da onu yaşıyordum şuan.

Ne demek gitmemek için al sana neden ya. Ben gururumu ayaklar altına almışken gitmek istiyorken gidemezsin ne demek ya.

Al tudağımı ıssırması ile ağzına doğru inledim "Mmmhhh"

Ağzımı biraz daha aralamam ile dilini sızdırdı. Ona karşı koyamıyordum artık kasıklarımda ki karıncalanma beni mahfediyordu. Koltuk altlarımdan tutup kucağına alması ile minicik elbisem belime kadar sıyrıldı.

Düşmemek için boynuna tutunurken o kalçalarımdan tutarak destek olmuş bizi bir yere götürüyordu. Dudaklarımı talan etmeye devam ederken bir odaya girdik, dudaklarının tadı o kadar güzeldi ki doymak bilmezdim. Sırtım soğuk ve yumuşak bir yere dokunduğunda yatak olduğunu anladım.

Dağhan üzerime doğru eğilip kendini bana bastırdığında karnımdaki kelebekler sanki aynı anda uçuşa geçti.

"Gitme"

Boynuma doğru yöneldiğinde görmediğine emin olarak gülümsedim. Boynuma minik minik öpücükler bırakırken birden ıssırması ile çığlık attım.

"Ahhh"

Issırdığı yerleri yalarken artık zevk alıyordum. İstemsizce kendimi ona doğru itmem ile hırlayarak daha çok erkekliğini kadınlığıma bastırdı ve elbisemi bir çırpıda üzerimden çıkarıp kenara attı.

Karşısında tangam ve sütyenim ile kaldım. Üzerimden kalkıp her zerreme gözlerini dokundurduğun da kalbim ağzımda atıyordu sanki.

Gömleğinin düğmelerini yavaş yavaş açarken çok seksi gözüküyordu. Bu manzara o kadar çok hoşuma gitmişti ki, ağzımın suyunun aktığına emindim.

Karın kasları ve kasıkları inanılmaz derece erotik ve tam ıssırmalıktı. Kendimi tutamayarak yatakta doğruldum o da çoktan gömleğini çıkarıp bir kenara atmıştı.

Gözlerimi gözlerinden ayırmadan ellerimi pantolonuna götürdüm. Kemerini yavaş hareketlerle açıp pantolonun da düğmesini açtım. Bana yardım ederek pantolonunu da çıkardı ve onu da bir kenara attı.

Bir saniye bile gözlerimi gözlerinden ayırmadım. Nasıl olsa gidecektim ve aşık olduğum adam şuan tam karşımda sadece boxer ile duruyordu.

Her şeyi tüm düşüncelerin bir kenara bırakıp onunla bu gece sevişmek istiyordum.

Arkadaşlar burdan sonrası ağır +18 içerir okumak isteyen okusun rahatsız olan lütfen yorumlarına dikkat ederek geçsin okumasın.

Karın kaslarına elimi bastırarak onu biraz ittim. Bir adım geriye gittiğinde bende yataktan indim ve yerde tam önünde diz çöktüm. Boxer olduğu için sadece onu indirmem ile karşımda yine o kocaman erkekliğini gördüm.

Sertçe yutkunmam ile bileklerinde kalan boxerını çıkarıp itti.

Sinsice gülümseyip erkekliğinin ucunu öptüm. Derin nefesler alıp verirken heyecanlıydı.

Ucundaki çizgi gibi oluşan yarığa dilimi sürtmem sert bir inleme bıraktı.

"Ahhh! siktir ahu"

Erkekliği uzundu hemde baya uzundu ve kalındı parmaklarımla sarmak istediğimde parmaklarım birleşmiyordu bile bu kadar kalın olması normal miydi.

Artık daha fazla uzatmak istemedim ve erkekliğini ağzıma aldım. Dişlerimi dokundurmadan ona işgence ederken sağ elimle de ağzımın tamamanı almayan yerleri sıvazlıyordum. Sol elimle topalarını oynamaya başlamam ile güçlü bir inleme bıraktı yine.

AHULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin