Hyunjin Felix'i götüreceğini söylediği yere onu götürürken gözlerini bir göz bandıyla bağlamıştı. Bu yüzden Felix arabada iki saniye susmadan sorular sorarak yolculuğu geçiriyordu. Hyunjin ise Felix'in sorularına sadece sabırlı olmasını söylerek cevap veriyor ve arabayı kullanıyordu.
Sonunda gelmişlerdi. Hyunjin arabayı park etti. Felix arabanın durduğunu hissedince cama yasladığı kafasını heyecanla kaldırdı.
"Geldik mi?"
Hyunjin arabadan indi ve Felix'in kapısına yöneldi.
"Geldik."
Hyunjin Felix için kapıyı açtı ve elinden tutup onu arabadan indirdi. Daha sonra arkasına geçip kollarını tutarak onu yönlendirmeye başladı.
Felix Hyunjin onu nereye götürüyorsa oraya gidiyordu. En sonunda bir yerde durdular.
Hyunjin Felix'in kulağına eğildi.
"Hazır mısın?"
Felix başını evet anlamında salladı. Kalbi heyecandan çok hızlı atıyordu.
Hyunjin Felix'in önüne geçti ve göz bandını tutup yavaşça indirdi. Felix gözlerini kırpıştırarak etrafa bakındı.
Ağaçların olduğu bir yerdeydiler. Ağaçlarda renkli led ışıklar vardı ve etrafa sonradan konduğu belli olan hoş çiçekler yerleştirilmişti.
Felix tekrar Hyunjin'e döndü.
"Burası neresi sevgilim?"
Hyunjin cevap vermedi ve cebinden kırmızı bir kutu çıkardı. Felix daha ne olduğunu anlamadan Felix'in önünde diz çöktü ve kutuyu açtı. İçinde sade ama şık ve pahalı olduğu belli olan bir yüzük vardı.
Felix şok içinde Hyunjin'e baktı.
"Sen ciddisin..."
Hyunjin evet anlamında başını salladı.
"Sevgilim, hayatımı adayacağım adam, nefes alma sebebim, canımın içi. Yaşamayı daha katlanılabilir bir hale getirdikten sonra yaşamımda katlanmak zorunda olduğum tatlı bir zorluk olmak ister misin?"
Felix gülmek ve ağlamak arasında kalmıştı. Duyduğu en tuhaf evlilik teklifiydi ama bir yandan da evlilik teklifiydi!
Felix dolu gözleriyle başını salladı. Naz yapmaya gerek yoktu. Cevabı kalbi de kendisi de çok iyi biliyordu.
"Evet, evet seninle evlenirim."
Hyunjin kutudan yüzüğü çıkardı ve Felix'in parmağına taktı. Daha sonra ayağa kalktı ve sevgilisinin ellerini tuttu.
"Bir ömür birlikte sevgilim."
"Bir ömür birlikte hayatım."
SON
Selam ayol
Yeni bir fic ve yeni bir final
Yazarken çok eğlendim ama bir yandan da pek içime sinen bir fic olmadı yine de kötü değil tamam
Aslında daha final yapmayacaktım ama yeni fice başlamak için sabırsızlanıyorum çünkü konu çok güzel
Bu yüzden final yaptım işte güzel oldu güzel
Neyse yeni fic çok güzel olacak gibi hissediyorum bol destek bekliyorum
Öpücükkkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piercing | HYUNLIX/MİNSUNG
FanficFelix'in ev arkadaşı Jisung önünden geçtiği dövmecideki Minho'yu beğenir ve gitmek için Felix'i darlar. Arkadaşının zoruyla dövmeciye giden Felix Hyunjin ile tanışır.