~17~

273 11 23
                                    

Pov: Hyunjin

-Co!? Nie!-wrzasną Felix.

-Szkoda-powiedziałem z udawanym smutkiem.

-Leeknow rusz tą dupe i pociesz swojego chłopaka-powiedział Felix. Minho tylko stał i się patrzył.

-Han co byś chciał?-zapytałem.

-Chce brownie Felixa i kakałko-powiedział ze smutkiem.

-Już idę robić brownie-odpowiedział Lix i ruszył do kuchni.

-Nudzi mi się. Chcę soczek-powiedział nagle Han.

-Dobra zaraz przyniosę-rzekł Minho. Zdziwiłem się, że dopiero teraz się ogarną i zaczął pomagać.

-Jednak mnie kocha!-wrzasnął Han. Leeknow po chwili przyniósł soczek w kartoniku i podał mu go. Usiadł obok niego i przytulił go. Ucieszyłem się gdy zobaczyłem uśmiechniętego Hana wtulonego w Minho. 

Pov: Han

Czy jestem w ciąży? Tak. Gdy Minho zaangażował się w opiekę nade mną i dzieckiem poczułem się kochany. Myśl o dziecku uszczęśliwiała mnie. Zawsze chciałem mieć dziecko ale, że jestem gejem uniemożliwiała mi to. Ale jednak się myliłem. Planowałem od dawna przyszłość z Leeknowem. Kocham go i nigdy nie przestanę. Minęło 30 minut a Felix skończył już robić brownie.

-Lix a mogę do tego lody i syrop czekoladowy?-zrobiłem maślane oczka do Felixa odstawiającego talerz z ciastem na stolik kawowy.

-Jasne poczekaj chwilę-uśmiechnął się. Po chwili przyniósł talerzyki, łyżeczki, syrop i lody.

-Minuś nałożysz mi?-zapytałem robiąc słodkie oczaka.

-Jasne misiu-pocałował mnie w nos i nałożył mi kawałek ciasta, gałkę lodów i polał to wszystko czekoladą. Podał mi talerzyk a ja stwierdziłem, że wstawie zdjęcie na Instagrama.

Han_Quokka

Dziękuję wam 😭❤️

Dziękuję wam 😭❤️

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤️128

komentarze:

kitten_LeeKnow: Nie ma za co misiu❤️

sunshine_Lix: Dobre?

⬇️

Han_Quokka: Przepyszne❤️

prince_Jinnie: Jeszcze tylko 9 miesięcy..🥹

Zjedliśmy ciastka i obejrzeliśmy film na którym zasnąłem. Poczułem, że ktoś mnie podnosi i wchodzi po schodach. Otworzyłem delikatnie oczy i ujrzałem twarzyczkę Minho. Uśmiechnąłem się i spoglądałem na Leeknowa. Weszliśmy do pokoju i zamknąłem oczy. Lee odłożył mnie na łóżko i chciał gdzieś iść ale mu nie pozwoliłem. Złapałem go za rękę i spojrzałem na niego zmęczonym wzrokiem. 

-Minuś zostań proszę-powiedziałem zachrypniętym głosem. Minho położył się obok mnie i wtuliłem się w niego. Po chwili zasnąłem w objęciach mojego ukochanego.

Can I be Yours?     (hyunlix)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz