Taylor ve Lina diğerlerini umursamadana aşşağı indiler Tom önlerini kesti.Tom: Carmeni mi arıyorsunuz?
Taylor: Evet, onu gördün mü?
Tom: Görmedim ama sizi onun yanına götürebilirim.
Taylor ve Lina birbirine anlamsız bir şekilde baktı.
...
Eskiden Tom ile geldiğimiz yerdeydim, alkol içiyordum. Araba sesi duydum, bu hız... Tom gelmişti. Hemen ayağa kalktım ve ormana doğru koşmaya başladım.
Taylor: Hani burda değil.
Lina: Kaçıyor çünkü aptal.
Tom Carmen'i yakalamak üzere peşinden koştu. En son ağlamaya başladın ama koşmayı ne sen ne de o birakmadı.
Seni yakalayacak kadar yaklaştı ve bileğinden tutup kendisine bir anda çekti ve sana sarılmaya başladı.
İkinizde ağlamaya başladınız ama sen daha fazla ağlıyordun ne dediğin belli olmuyordu.Carmen: Tom Lia bizi burda bulamaz değil mi.
Tom: Ne, Ne dedin sen.
Carmen: Tom seni çok seviyorum sana çok aşığım beni bırakma.
Tom: Carmen sarhoş musun.
Carmen: Tom maria gidecek mi.
Taylor ve Lina yavaş yavaş geldi.
Lina: Söyledi...
Taylor: Sarhoş Tom.
Tom onlara acıyla baktı ve geri döndü, hâlâ sarılıyordunuz. Carmen bir anda Tom'u ittirdi.
Carmen: Bırak beni Lia görücek,
Tom: Lia burda değil.
Carmen: Öğrenirse mari-
Taylor Carmen'i tuttu.Taylor: Carmen daha fazla ötmeden biz burdan gidelim.
...
24 saat sonra
Carmen: Oh beni ordan hemen götürmeniz çok iyi olmuş
Telefonum çaldı.
Lina: Yine mi arıyor.
Carmen: Evet, yine arıyor. 109. arama oldu.
Taylor: Yuh
Carmen: Ben ne yalan uydurucam şimdi.
Lina: Uydurmasan ne olur direkt söyle gitsin.
Carmen: Söyliyeyim ben sana ne olur, maria ölür.
Taylor: Ya maria kimdi söylesene sen
Carmen: Ya maria-
Kapım çalındı ve kapıyı açmaya indim, karşımda halamı görünce mutluluktan havalara uçtum.
Carmen: MİNİĞİM NERDE BENİM MİNİĞİM.
Halam'ın arkasından Maria çıktı. Çocuk gibi sevindim ve zıpladım daha sonra onu kucağıma aldım ve döndürdüm.
Maria: CARMEN!!
Carmen: Miniğimm.
Maria: Çok özledim seni.
Kokusunu sıkıca içime çektim, annemlerle halam konuşuyordu. Halamlada selamlaşıp biraz konuştuk sonra maria'yı alıp kızların yanına çıktım.
...
Lina: Kim bu Maria ya
Taylor: Hiç bir fikrim yok ama belli ki Carmen için çok önemli.