~ İyi Okumalar ~
Bölüm şarkısı: Yasemin Mori - Nolur Nolur Nolur
Aşırı enerji veren bir şarkı bencee. Bu bölüm bu şarkı ile yazılmıştır.Rica etsem oy verip yorum yapar mısınız?
Asel
Gelen bildirim sesi ile telefonumun ekranını açmıştım.
Naz'ım: Ay bebeğim geldik biz nerdesin seenn
Naz'ım: Bu gözler seni arıyor her zamaaann
Siz: Aşk olsun nasıl göremediniz beni
Siz: Parlıyorum ayol görmeniz
lazımdı hemencecikNaz'ım: Bebeğim o kadar çok parlıyorsun ki önlem alalım dedik
güneş gözlüğü taktıkkSiz: QJLBQBJLQLHVVQ
Siz: Salaklar ya
Siz: Gelin hadi havuzun ordayım
Naz'ım: Ayayayayayy koştuukk
Siz: Koşuunn
Alışveriş merkezinin ortasındaki havuzun kenarına oturmuş, kızları bekliyordum. Gruptan konuşup alışveriş merkezine gidelim diye kararlaştırmıştık. Ben onlardan önce gelmiştim ve gidip havuzun kenarına oturmuştum.
Kızların bana doğru geldiğini görmem ile ayaklandım ve onlara doğru birkaç adım attım
"Ayayayayy selamlaaarr" diyerek giriş yapan kişi Naz'dı. Hepsiyle sarılıp nasılsın iyi misin laflarını geçtikten sonra dört kız kol kola girip mağazaları gezmeye başladık. Gratis, Zara falan derken bir iç çamaşır mağazasına girmiştik. Delice şeyler vardı etrafta. Dört kız hepimiz ayrı köşelere dağılmış bir şeyler seçip birbirimize gösteriyorduk.
Naz elinde bir iç çamaşırı ile gelip yukarı kaldırdı.
"Ayy nasıll yakışır bu bence sana"
"Yaa güzelmişşş bende beğendim alalım bunu"
"Bence de alalım, koyuyorum sepete" dediğinde "tamamdır" deyip, önüme döndüm ve bakınmaya devam ettim.
...
Birkaç saatin sonunda elimiz kolu poşetlerle dolu bir şekilde alışveriş merkezinden çıkıyorduk. Alin bize dönüp "Fotoğraf çekinelim mi kızlaarr" dedi.
Hepimiz onayladıktan sonra durup bir sürü foto çekindik ve aralarından güzel olanları seçtikten sonra paylaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım | Yarı Texting
Подростковая литератураRastgele salladığın bir numarayla bir komutana denk gelmek mi? Ne olabilir ki? Hiçbir şey... [Texting+Düz] Küfür, argo ve cinsellik içerir.