Sosyal çevreden nefret etmemin iki nedeni vardı.
Öncelikle sinir bozucuydu.
İkincisi, gürültülüydüler ve çok fazla dedikodu yapıyorlardı.
Prensesin sürüklediği tüm soylulara sert bir şekilde cevap verirken, bir noktada bana gelen soruların azaldığını görmek beni mutlu etti.
Prenses bana yakın davranarak gösteriş yapıyordu.
Bir azizin konumu övülmeyi ve hayran olunmayı hak eden bir konumdu. Bu boyuta ilk geldiğimde kendimi ana karakter gibi hissetmem şaşırtıcı değildi.
Gerçekte bu dünyanın ana karakteri Prenses Ronella'ydı.
Bu gerçeği kabul ettikten sonra sanki bir oyunun diğer tarafında duruyormuşum, yanıbaşımda onun gelişmesini izliyormuşum gibi hissettim.
Sıcak bir vişneli kek aldım, küçük bir kısmını çimdikledim ve onu ağzıma koyduğum an...
"Kyaaaa!!"
"Uwak!"
"Kutsallığın!"
Bir yerden çığlıklar duymaya başladım, nereden geldiğini bilmiyordum ve çok geçmeden benim için çığlık atmaya başladılar.
Kan kokusu havayı doldurdu ve halk arasında kargaşa çıktı.
Herkesin kafası karışmışken, sonunda gelecek olanın geldiğini düşünerek çörekimi bıraktım.
Kendimi toparlayıp artan gerilimimi ve endişemi bastırdım.
Oturduğum yerden kalktım ve hızla kargaşanın ortasına doğru yürüdüm. Kan kokusunu duymamak için burnumu kolumla kapatmak zorunda kaldım.
İçimdeki huzursuzluk kabardı. Kendime kızgınlık.
Zaten bir kurban olacağını düşünmek; Bunu çok hafife almış olmalıyım. Kurbana doğru ilerlerken parmaklarım hafifçe titredi.
Kan akışını görünce bir an tereddüt ettim ama etkilenmemiş gibi davrandım. Aziz olarak anılmanın faydalarından keyif aldığım için, bir 'aziz'e gerçekten ihtiyaç duyulduğunda öne çıkmak zorunda kaldım.
Kanım soğudu.
Veliaht prensi takip etmesi emredilen paladinlerden biri yerde diz çökmüş, prensin yaralı eskort şövalyesine destek veriyordu.
Bunun arkasında bir iblis vardı.
İblisler doğayı ve ekosistemleri yok etmek için yaşadılar. Ve bu grup karşılarına çıkan her canlıya saldırıp yedi.
Paladin gözleriyle eskort şövalyesine işaret etti. Aşağıya baktığımda, veliaht prensin eskort şövalyesinin yarı ölü ve nefes nefese kaldığını görebiliyordum.
"Majesteleri...Majesteleri...bir iblis..."
"Aman tanrım!"
"Bu nasıl Majesteleri olabilir!"
"Veliaht Prens mi?!"
"Majesteleri güvende mi?"
Eskort şövalyesi konuşmak için tüm gücünü kullandı ve ben de hemen ağzını kapatıp yarasına dokundum.
"Amaç hiçbir kurbanın olmamasıydı..." Boğuk bir ses tonuyla söyledim.
"Üzgünüm! Ama sinyal ateşlenmiyor...!" şövalye soluk bir ten rengiyle hemen cevap verdi. Şans eseri hiç yaralanmadı.
Ellerimin her yeri kan içindeydi. Durum gözyaşlarını akıtacak kadar korkunçtu ama bunu yapmak zorundaydım.
İlahi gücü enjekte ederken avucumda çiğ etin canlı hissini hissedebiliyordum. Neyse ki tedavi oldukça çabuk bitti, ben de ayağa kalktım ve ağaçların altındaki belirsiz alanlara baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ
ChickLit|BIRAKILDI| Bu dünyaya gelip bir Azize olan Emilone olmadan önce popüler bir oyuncuydum. Bana "boyutu değiştiren kadın" lakabı verildi. Buna rağmen özel bir ilgi görmedim. Tüm dikkatler Prenses Ronella Nestro'nun üzerindeydi. Sonuç olarak hayatımı b...