Playlist♡

953 12 0
                                    

Here's the Playlist! I will be adding more songs as I find them.
The link to the Spotify Playlist will be added at the end, I will also add it to the conversation board!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Tʜᴇ Bʟᴀᴋᴇ Rᴏʙɪɴsᴏɴ Sʏɴᴛʜᴇᴛɪᴄ Oʀᴄʜᴇsᴛʀᴀ
Aɴ Uɴʜᴇᴀʟᴛʜʏ Oʙsᴇssɪᴏɴ
" Oʜ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ɪᴛ ʏᴇᴛ ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ ᴀɴᴅ I ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ, ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ ᴡᴇ'ʟʟ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ᴡᴇᴅᴅɪɴɢ ᴀɴᴅ I'ʟʟ ʙᴇ ʏᴏᴜʀ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ"
__________

Mᴏᴇ Sʜᴏᴘ
Lᴏᴠᴇ Tᴀsᴛᴇ
"Bᴏʏ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛ I sᴇᴇ ɪᴛ ɪɴ ʏᴏᴜʀ ᴇʏᴇs, ʏᴏᴜ ᴡᴀɴɴᴀ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜɪs ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ"
__________

Mᴀᴅᴅs Bᴜᴄᴋʟᴇʏ
Rᴇᴅ Mᴇᴀɴs I Lᴏᴠᴇ Yᴏᴜ
"Cᴀᴜsᴇ ᴍʏ ɪɴsɪᴅᴇs ᴀʀᴇ ʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀs ᴀʀᴇ ᴛᴏᴏ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ʀᴇᴅ ᴏɴ ᴍʏ ғᴀᴄᴇ ɪs ᴍᴀᴛᴄʜɪɴɢ ʏᴏᴜ"
__________

Aᴜᴛᴏʜᴇᴀʀᴛ
Sᴛᴀʟᴋᴇʀs Tᴀɴɢᴏ
"Iᴛ's ɴᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴀᴛᴇᴅ ɴᴏ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ᴡʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏ sᴀʏ, ʏᴏᴜ'ʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ᴍᴇᴇᴛ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴍᴇ~"
__________

Kɪᴋᴜᴏ
Aɪsʜɪᴛᴇ Aɪsʜɪᴛᴇ Aɪsʜɪᴛᴇ
"Aɪsʜɪᴛᴇ, ᴀɪsʜɪᴛᴇ, ᴀɪsʜɪᴛᴇ, ᴍᴏᴛᴛᴏ, ᴍᴏᴛᴛᴏ ᴀɪsʜɪᴛᴇ ᴀɪsʜɪᴛᴇ ᴋᴜʀᴜᴏsʜɪɪ ʜᴏᴅᴏ ɴɪ"
__________

Gʜᴏsᴛ ᴀɴᴅ Pᴀʟs
Hᴏɴᴇʏ I'ᴍ Hᴏᴍᴇ
"A ᴘᴇᴛᴛʏ ʟɪɴᴇ ᴏғ ᴡʜɪᴛᴇ ɴᴏɪsᴇ, ᴘᴀᴄᴋ ᴜᴘ ʏᴏᴜʀ ʙᴀɢs ᴀɴᴅ ᴛʜʀᴏᴡ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴛᴏʏs, ᴛʜʀᴇᴇ sᴛʀɪᴋᴇs ᴀɴᴅ 'ʜᴏɴᴇʏ ɪ'ᴍ ʜᴏᴍᴇ' ᴛʜʀᴇᴇ ᴠᴏɪᴄᴇs ᴄᴏᴍᴇ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ɢʀᴀᴍᴏᴘʜᴏɴᴇ"
_________

Hᴇᴀᴛʜᴇʀs
Mᴇᴀɴᴛ Tᴏ Bᴇ Yᴏᴜʀs
"Tʜᴏsᴇ ᴀssʜᴏʟᴇs ᴀʀᴇ ᴛʜᴇ ᴋᴇʏ, ᴛʜᴇʏ'ʀᴇ ᴋᴇᴇᴘɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴍᴇ, ᴛʜᴇʏ ᴍᴀᴅᴇ ʏᴏᴜ ʙʟɪɴᴅ- ᴍᴇssᴇᴅ ᴜᴘ ʏᴏᴜʀ ᴍɪɴᴅ, ʙᴜᴛ I ᴄᴀɴ sᴇᴛ ʏᴏᴜ ғʀᴇᴇ"
__________

Rʜɪᴀɴɴᴀ
Lᴏᴠᴇ Oɴ Tʜᴇ Bʀᴀɪɴ
"Oʜ, ᴀɴᴅ ʙᴀʙʏ ɪ'ᴍ ғɪsᴛ ғɪɢʜᴛɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ғɪʀᴇ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴄʟᴏsᴇ ᴛᴏ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴡᴇ ʙᴜʀɴ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ʙᴀʙᴇ? Aɴᴅ ɪ ʀᴜɴ ғᴏʀ ᴍɪʟᴇs ᴊᴜsᴛ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴀ ᴛᴀsᴛᴇ ᴍᴜsᴛ ʙᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴏɴ ᴛʜᴇ ʙʀᴀɪɴ"
__________

Nɪᴄᴏ Cᴏʟʟɪɴs
Hᴀᴛᴇ Mᴇ
"Gᴏᴛ ʙᴏᴛʜ ғᴇᴇᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴇᴅɢᴇ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ɢᴏɴɴᴀ ᴄᴏᴍᴇ ᴀɴᴅ sᴀᴠᴇ ᴍᴇ? I'ʟʟ ᴛᴀᴋᴇ ᴏɴᴇ ғɪɴᴀʟ sᴛᴇᴘ, ᴀʟʟ ʏᴏᴜ ɢᴏᴛᴛᴀ ᴅᴏ ɪs ᴍᴀᴋᴇ ᴍᴇ"
__________

Sɪᴍᴏɴ Cᴜʀᴛɪs
Sᴜᴘᴇʀ Psʏᴄʜᴏ Lᴏᴠᴇ
"Sᴀʏ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴍᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴅᴀʏ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴍᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴡᴀʏ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅ ᴍᴇ ɢᴏᴛ ᴍᴇ ᴛʀɪᴘᴘɪɴ sᴜᴘᴇʀ ᴘsʏᴄʜᴏ ʟᴏᴠᴇ"
__________

𝘼𝙣 𝙐𝙣𝙝𝙚𝙖𝙡𝙩𝙝𝙮 𝙊𝙗𝙨𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 ఌ︎ˢᵃᵏᵃᵐᵒᵗᵒ ᵈᵉˢᵘ ᵍᵃ?Where stories live. Discover now