"אמת."
"מה הדייט המושלם בשבילך?" האנה המראיינת שאלה, ואדריאן המהם במחשבה, הזיז את החתלתול הקטן שהיה בזרועותיו והושיב אותו על כתפיו. החתלתול מיד שלף את ציפורניו הקטנות והעביר אותן בשיערו ושיחק איתו. אדריאן נתן לו לעשות את זה.
"אני בחור דיי פשוט," אדריאן לבסוף אמר במשיכת כתפיים וצחקוק למצלמה שהייתה מופנית אליו. "הדייט המושלם בשבילי יהיה פשוט פיקניק עם האדם השני, ואולי הליכה לצד נהר הסיין. אני גם ממש אוהב ורדים, אז בטח אביא כמה כאלה." החתלתול נפל על פניו, ואדריאן והאנה צחקו בזמן שאדריאן לקח אותו בחזרה אל זרועותיו. הוא התכרבל ואדריאן טפח על בטנו בזמן שהחתלתול לעס את אצבעותיו. "למרות שלא אתנגד להיות זה שמקבל את הוורדים."
"וואו, שמעתם את זה כאן בפעם הראשונה, חבר'ה," האנה אמרה למצלמה וצפתה במיליון התגובות שהתפוצצו בזמן אמת על המסך מולה. "הדרך הכי טובה לליבו של אדריאן אגרסט הזוהר, חסר הדאגות והחלומי, היא לקנות לו פרחים ולקחת אותו לפיקניק. אני בטוחה שזה מידע שהצופים שלנו שמחים מאוד לשמוע."
אדריאן צחק. "שמח לחלוק את המידע." הוא הסתכל על החתלתול בזרועותיו. "את יודעת, כשהצעת לי לבוא לסשן שידור חי של אמת או חובה, לא לזה ציפיתי," הוא אמר, חייך וצחקק בכדי להראות שההערה הזאת הייתה בשביל להגיד שהוא נהנה.
"מה, אז לקבל חובה להחזיק חתלתול למשך כל הריאיון הוא לא חלק מסשן אמת או חובה שהיית רוצה לקחת בו חלק?" האנה שאלה והעמידה פנים שהיא מופתעת. "אתה אומר שאתה רוצה משהו עסיסי יותר?"
זה לא מה שאדריאן רצה, אבל הוא רק צחק. חוץ מזה זה לעולם לא רעיון טוב להתנהג כאילו יש לך סודות. "כל מה שאני אומר זה שעד עכשיו היה ממש נחמד ורגוע," הוא אמר במשיכת כתפיים, וכמובן שהאנה ראתה בזה אתגר.
"אז בסדר," היא אמרה ושילבה את זרועותיה. "אני אעלה את הרמה רק בשבילך. אמת או חובה?" היא כיווצה את עיניה. אדריאן ניסה (וכנראה הצליח) להעמיד פנים שהוא לא מזיע.
"אמת," הוא אמר, וכיווץ את עיניו בחזרה אליה. הוא ליטף את ראשו של החתלתול בכדי להירגע.
"האם לאדריאן אגרסט הזוהר, חסר הדאגות והחלומי הייתה מישהי בראש בזמן שתיאר את הדייט החלומי שלו?" היא שאלה ואדריאן הרגיש את עיניו נפחות לרווחה ואת לחייו מתחממות. הוא כחכך בגרונו, הכריח את עיניו לחזור למצבן הרגיל והסתכל על החתלתול.
החתול ילל עליו. הוא נתן לו נשיקה קטנה.
"...חובה," הוא אמר והסתכל בחזרה על האנה.
האנה הופתעה. היא הסתכלה בחזרה על המצלמה ועל התגובות שהופיעו על המסך בזמן אמת. אדריאן הצליח לתפוס כמה מהן, צייץ ולאחר מכן העמיד פנים שהחתלתול שרט את ידו.
YOU ARE READING
הדייט המושלם
Fantasy"חובה עליך להזמין את האדם המיוחד הזה לדייט שלפני רגע תיארת." "אני לגמרי אעשה את זה," אדריאן אמר בביטחון, הסתכל אל תוך המצלמה והנהן. "נשבע בסקוט." הוא הרים את החתלתול. היו כמה שניות של דממה בחדר. "ברגע זה," האנה אמרה. אדריאן בהה בה. "חובה עליך להזמין...