16

59 6 0
                                    

*o týden později*

Kcon stíhám jen tak tak. Proč? Chtěl jsem ještě koupit Mingimu jeho milované bílé twix. A taky photocard Nayeon. Takže teď utíkám v dešti, jen abych to stihnul. Mikinu jsem nechal doma, protože mělo být teplo ... už nikdy této lži nevěřím.

GAY people.

j_yunho
guys
ja se bojim
co když řeknu nějakou sračku?

cutiewoo
yunho...
mingi tě pochopí
ať už uděláš cokoliv
jen počkej jak bude vyvádět, když tě uvidí

j_yunho
ale
co kdyz-

cutiewoo
žádné ale yuyu
teď běž. přijdeš pozdě.
zobrazeno

Probíhám ulicemi Seoulu jak nejrychleji to jen umím. Světlo mi zajišťují pouliční lampy, které svítí na žluto. Slunce už dávno zapadlo. Taky nechápu, kdo vymyslel, aby kcon začínal v zimě v šest večer, kdy už je tma. Venkovní vzduch se ochladil a já trochu litoval svého rozhodnutí, nechat si mikinu doma, asi 15 kilometrů odsud.

Security mi zkontroluje lístky, batoh a pustí mě dovnitř. Vyběhnu pár schodů, projdu do uličky D a hledám svoje číslo. Oh. V momentě, kdy jsem si všimnul Mingiho, zírajícího nezaujatě do mobilu, moje srdce se sevřelo. Byl jsem nervózní. Ale proč?

Měl na sobě roztrhané rifle a šedou košili. Zhluboka jsem se nadechl a rozešel se ke svému místu. Mingi si vůbec nevšímal okolí, takže když jsem si vedle něj sednul, ani se nepodíval, kdo vedle něj vlastně je. Což mi dokonale hrálo do karet. 

Opřel jsem se o jeho rameno a hodil mu do klína bílé twix a photocard Nayeon, čím jsem ho nejspíš vytrhl z přemýšlení, protože sebou trhnul a nechápavě se podíval mým směrem "Říkal jsi, že miluješ bílé twix a Twice. Tak jsem ti koupil tohle." řekl jsem a usmál se.

Illusion /Yungi/ CZKde žijí příběhy. Začni objevovat