Okuyucularım lütfen bol yorum yapın, bol oy ve yorum isterimm
Keyifli okumalar~
...
"Ah sikeyim ilk günümden geç kalacağım lanet olsun."
Evden nasıl çıktığımı bile anlamadan kendimi dışarı atıp durağa koşmaya başladım.
Durağa vardığımda kalbim delicesine atıyordu. Sikeyim çok yorulmuştum.
Çok geçmeden otobüs gelmişti. Kendimi zar zor atabilmiştim çok doluydu.
Arkaya doğru ilerlemeye çalışırken arkadan birinin üstüme abanmasıyla dengemi kaybettim.
"Beyfendi ne yaptığınızı sanıyorsunuz-"
Siktir düşmüştüm ama dur ben yerde değilim.
Yavaşça arkama baktığımda genç bir çocuğun kucağında olduğumu fark edince kaskatı kesildim.
Tanrım!
"Afedersiniz"
Kalkmaya çalıştığımda belimden yakalayıp oturtması bir oldu.
"Otobüs çok dolu kucağımda kal"
Utançtan yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Tanrım...
"Ne saçmalıyorsun sen! Kendine gel"
Histerik bir gülüşün ardından ağzını araladı.
"Kucağıma gelen sendin"
Kaşlarımı çatıp lafa atladım.
"Kucağına oturmadım düştüm fark ettiysen"
Ağzından inanmadığını belli edecek mırıltılar çıkarıp kafasını onaylar anlamda ağır ağır salladı.
Otobüs okulun karşısındaki durakta durduğunda vakit kaybetmeden indim.
Hızlı adımlarla okula yürüdüm. Yetişmiştim çok şükür.
___
Ders zili çaldığında çantamı alıp öğretmenler odasından çıktım boş koridorda dersimin olduğu sınıfa doğru adımladım.
Öğretmen olarak yeni atanmıştım ve doğrusunu söylemem gerekirse oldukça heyecanlıyım.
Sınıfın önünde durup boğazımı temizledim. Çok geçmeden kapıyı açıp içeri girdim.
Kimse ayağa dahi kalkmış üstüne üstlük yüzüme pişkin pişkin bakıyorlardı.
"Günaydın yeni öğretmeniniz jeon Jungkook"
Masama geçip öğrencileri tek inceledim.
Kimsenin sikinde değildim.
"Size kendimi tanıtayım. Jeon jungkook 27 yaşındayım ve matematik öğretmeniyim."
Yüzüme bakan tek tük kişi vardı.
Öfke kontrolüme yenik düşüp elimi masaya vurdum.
"Yönünüz bana dönük gözleriniz ise bende olsun!"
Öylede yapmışlardı.
"Sizinle biraz işimiz var gibi hm?"
Sınıfa teker teker göz gezdirken işittiğim tanıdık sesin yönüne çevirdim gözümü.
"Bizimle uğraşmazsanız işiniz olmaz hocam"
Siktir bu otobüsteki çocuktu. Beni tanımış olmalıydı.
"Adın ne senin"
Yarım ağız sırıtıp ağzını araladı.
"Kim Taehyung"
Onaylar anlamda kafamı ağır ağır salladım.
"Taehyung sizinle uğraşmak benim görevim boşuna okumadım o kadar yıl."
"Her neyse bugün ilk günümüz sizinle ders işlemeyeceğim ancak yarın ilk iki dersim sizinle"
____
|Bölüm sonu~|
Bol oy ve yorum lütfen beğenilmezse sileceğim. Sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher ✓
Romanceİlk öğretmenlik gününe geç kalmamak için acele eden öğretmen Jeon jungkook, Ve kucağına düştüğü öğrencisi Kim Taehyung ...