Onaylamayarak kafamı salladım
"Tabi bir şey yapmayacaksın alt tarafı beni sertçe becereceksin" dedim ve masanın etrafında dönmeye devam ettik.
Sonra arkamdan biri beni tuttu ve Taehyung'un yanına götürdü.
"Ama hile" demiştim oysa ben yanına geldiğim an dudağıma yapıştı ve beni kucağına aldı. Akşam olmuştu. Odaya doğru gidiyorduk odaya girdiğimizde dudağımı ayırdı ve beni yatağa attı kendi üstünde zaten tek boxerı vardı onuda çıkardı ve üstüme çıktı benide soymuştu çırılçıplaktık.
"Bebeğim bı kalkabilir misin" demişti bense ayağa kalktım o yatakta yatar pozisyona geldi ve konuştu
"Kucak dansı yapabilirsin bebeğim" demişti hiç tecrübem yoktu ama izlediğim pornolarda görmüştüm.
Taehyung'un kucağına geçtim ve kalçamı bastırarak ona sürtünmeye başladım çok zevkliydi penisi altımda iyice büyüyordu.
"Bebeğim caninın acımaması için kayganlaştırıcı sürmeliyiz " demişti kalkmıştım Taehyung elini çekmeceye atarak kayganlaştırıcıyı çıkardı ve paketini yırttı eline sürüp bana yaklaştı.
"Arkanı dön " dediğini onaylayıp arkamı döndüm kayganlaştırıcıyı iyice yaydı ve işaret parmağını içime ittirdi canım yanmıştı.
"Taehyung acıyor" demiştim oysa geçeceğini söylemişti doğru söylemişti zevk alıyordum Taehyung birden parmağını çıkardı boşluk hissiyle sızlanmıştım
Taehyung beni ittirdiğinde yatağa yüz üstü düşmüştüm belimden tutup kalcamı kaldırmıştı.
Sonra penisini deliğime sürtmeye başladı ve birden içime itti canım yanmıştı.
"Taehyung a-acıyor" demiştim oysa alışmamı beklemiş alıştığımı anlattığı vakit içime köklemişti sert gelgitlere başlamıştı yatak duvara çarpıp tok bir ses çıkarıyordu ağzım kapanmak bilmiyordu.
"Jungkook ahh çok darsın tanrım delireceğim beni nasılda içine çekiyorsun" demiş ve iyice hızlanmıştı.
Gel gitlerine devam ettiği zaman öyle bir yere vurmuştu ki zevkinden bağırarak inlemiştim.
"Taehyung o-orası l-lütfen" demiştim oysa vuruşlarını o yöne çevirmişti zevkten beynim pelte kıvamına gelmişti. Taehyung içimden çıktı ve geri girdi boşalmıştım Taehyung vuruşlarına devam ediyordu bişaldığım için deliğimi kasmıştım inleyip içime boşaldı içimden çıkıp yanıma yattı
"Çok güzeldi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIŞIK ~taekook
Acakİntihar edecekken kurtarmıştı beni sonraysa öldürmüştü ikizi benliğimi