12

701 43 46
                                    

Elim onun ensesini bulurken ,onun elleri benim göbeğimde ve kalçamda geziyordu. Bir elinin boğazımı bulup sıkmasıyla inledim. Kalçamı kaldırarak ona sürtündüm. Şuan onun sıcaklığını o kadar çok istiyordum ki. Gözlerine baktığımda zifiri bir karanlık gördüm.

"Beni istiyorsun değil mi?"

Başımı sallayarak onay verdim ona. Bunu yapmamla birlikte belimin iki yanından tutup beni yatakta yüz üstü çevirdi. Ben yüzümü yatağa gömerken o da bir elini kafamın arkasına koymuş, başımı yataktan kaldırmamam için bastırıyordu. Bir anda kalçama inen eliyle inledi ama inlemem yatağın içinde dağıldı.

"Benim duyacağım şekilde inle Eriz."

Kalçama inen eli ile yeniden ama bu sefer güçlü bir şekilde inledim.

"Aferin, işte böyle."

Eli ile saçlarımdan tutup yüzümü yataktan kaldırdı. Kendisi de bir eliyle yataktan destek alarak üzerime eğildi . Kulağımın dibinde hissettiğim nefes ile yüzümü ona çevirmeden yanağımla sürtündüm. 

"Her zaman sözümü dinleyecek misin?"

Başımı sallayarak onayladım onu. Bu sesiyle bana istediği her şeyi yaptırabilirdi.

"İçinde olmamı istiyorsun değil mi?"

Tekrardan başımı salladım ama bu cevap ona yeterli gelmemiş olacak ki saçlarıma asıldı yeniden.

"Cevabını duymak istiyorum. Sesli!"

Kalçamın arasına giren eli ile kendimi ona bastırmaya çalıştım.

"Ne istiyorsun?"

"Lütfen içime gir Afşin."

Bir dirseğini yatağa dayayıp boğazımdan tuttu ve kalça aramdaki elinin bir parmağını içime ittirdi.

"A-ahh"

Gözlerimi açıp yattığım yerden doğruldum.

Neydi lan bu şimdi bu?!

Yatakta iyice doğrularak oturdum. Sırası mıydı amına koyayım şimdi bunu rüyamda görmemin?

Ayrıca bu salak adam ne varda benim rüyama giriyordu? Yakın zamanda hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Dün geceden dolayı bilinç altıma girmiş olmalıydı. 

Dün geceyi hatırlamamla gözlerimi ovuşturup yataktan kalktım. Yanımda kimse yoktu. 

Yavaş adımlarla merdivenlerden aşağı kata indim ama salon tarafı da boştu. Dediği gibi , bana görünmeden gitmiş olmalıydı.

Kendime gelebilmek için mutfağa gitti ve kendime bir bardak su koydum. Hala gördüğüm rüyanın saçma etkisindeydim. Bir rüyama girmediği kalmıştı aptal herifin.

Yeniden yukarı kata çıkıp dün geceden kalma üstümdekileri değiştirdim ve takımları giydim. Her gün bunlarla gezmek o kadar sinirimi bozuyordu ki. Sanki görünmeyen bir el boğazımı sıkıyor gibiydi.

Arabamın anahtarını aşağıdan alıp evden dışarıya çıktım.

Bir elim cebimde ,arabaya gitmeden önce halletmem gereken bir iş vardı.

Bahçedeki korumalara baktığımda hepsinin başı önlerine eğikti. Yeterli bir mesafeden önlerine gidip ellerimi cebime sokarak onlara baktım . Cebimden çıkardığım kutudan bir sigara alıp yaktım. Bir nefes alıp sordum "Yeni girenler hadi neyse, 5 senedir benimle olan mallar. Nasıl oldu da aldınız içeri onu anlatın bir bana.".

Korumalarımın başı olan Caner'e döndüm" Yeniler hadi neyse dedim ama bu senin için geçerli değildi. Onları eğit diye sana verdim ben . Senin hesabın çok ayrı kesilecek."

Düşman [b×b] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin