1 Gün Sonra
Kavhaltı Ettikten Sonra Merve'yle Sözleştiğimiz gibi Saat 11'de Evden Çıktım.
Sinema'ya Gidicektik. Ama Güzel Bir Film Bulamadık. Hiç Modumda Değildim zaten.
2 Gün Önce Silahlı Saldırıya Uğradım Ben. Evet Silahlı Saldırı, Ne Kadar Da Havalı.
Mustafa'da Çalıların arası Falan, Polislerden Kaçmak Ustalık Alanı Olmuş Çocuğun.
Acaba Mustafa'yı da Mı Sinema'ya Çağırsam. Yok Ya.. Dalga Falan Falan Geçer O. Yada Niye Dalga Geçsin ki.
Tam Mustafa'yı Da Çağırmaya Karar Ver.. İyide Bu Çocuğun Bende Telefon Numarası Yok ki! Keşke Alsaydım.
Bir Daha ki Görüşmemizde Ki bir daha görüşibilirsek Telefon Numarasını Almayı Aklıma Yazdım.Taksiden inince Direk Alışveriş merkez'inin Önündeki Kafeye Girdim. Merve'yle Orada Buluşucaktık.
Yine Geç Kalmış Olucam ki Bir masaya oturmuş sinirle bana bakıyordu.İzleyeceğimiz film seçimini ona bıraktım. Sonuçta hangi filme gidersek gidelim sıkıntıdan patlayacağım için filmin onun seçmesinde sıkıntı yoktu. Bari o eğlensin. Merve'yle Bilet almak için gişede sıraya girerken Selin'in Bana el salladığını farkettim. Yanında arkası bana dönük olan siyah saçlı çocuğun Mustafa'ya ne kadar da benzediğini farkettim. Bir Saniye.. bir Saniye.. O.. Mustafa Olabilir Miydi? Peki Selin'in Yanında Ne işi vardı?
Bunları Öğrenmenin Tek Bir Yolu var deyip, Merve'nin Kulağına Hemen Geliceğimi Söyleyip Selin'in Yanında Gittim.
Selin'in Yüzüne Bile Bakmadan Çocuğun Omzuna Dokundum.
Hızla Başını Bana Çevirdi. Beni görünce yüzüne büyük bir sırıtış yerleşti ve;
-Noldu İyi Kız?" Diyip Dalga Geçercesine Başını Salladı.
-Adım Yağmur, Kötü Çocuğum." Dedim Meydan Okurcasına!
-Bana Kötü Çocuk deme!" Artık Dalga Geçme Sırası Bendeydi
-Kötü Çocuk Demedim! Kötü Çocuğum Dedim Mustafa'cığım." Cığım Kelimesine Büyük Vurgu Yapmıştım.
Oda Tam Gözlerini Kısıp Karşılık Verecektiki Selin Araya Girdi;
-Gençler, Gençler! Kavganızı Bölmek İstemiyorum ama kadim Dostum Yağmur senden Üvey Kuzenim Mustafa'yla Sinema'ya Gitmek için İznini istiyorum."
Üvey kuzenlermiş. İçim Fazlasıyla Rahatlamıştı.
Bize Silahlı Saldırı Yapan Adamdan Öğrendiğim Kadarıyla Kötü Çocuğumun Babası Ölmüştü. Selin'inde Annesi ve Babası Yeni Boşanmıştı. Demekki Mustafa'nın Annesi Ve Selin'in Babası Evleniyordu. Selin'e Dönüp;
" Ömer Amca İçin Çok Sevindim Bitanem." Dedim. Sonra Mustafa'ya Dönüp;
-Annen içinde Hayırlı Olsun." Dedim.
Mustafa Kaşlarını Çatmıştı. Demekki Annesinin Evlenmesini İstemiyordu. Babasına Çok Bağlı Olduğu İçin Bu Normaldi aslında.
-Artık Bizi Rahat Bırak." Dedi. 1 Nefes Aldıktan Sonra Bıkkınlıkla "Yağmur." Dedi. Sesi İlk Defa Bu kadar Şefkatli Çıkmıştı.
İkisinede Güzel Bir Sırıtış Atıp El salladıktan Sonra Merve'nin Yanına doğru Yollandım.
O sırada Mustafa arkamdan "İyi Kız bekle." Diye Seslendi.Bölümü Sevdiyseniz Lütfen Beğenin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ
ChickLitAilesinden Gördüğü Sevgi Eksikliği Yüzünden Kendine Değer vericek birini arayan yağmur, Okul Kapısında Gördüğü Çocuğun Doğru bir seçim olduğunu Düşünür. Ama Bu Tercih Yanlış Değil Kötü'dür. -Kötü Çocuğum Olur musun? +Okuluna Dön Gökyüzü...