~TANITIM☆~

40 2 0
                                    

Merhaba, ben Asya.
18 yaşında, 2005 doğumlu, Fenerbahçe Voleybol A takımın da oynayan, Mert Hakan Yandaş'ın öz kardeşiyim.
İstanbul'da doğdum, Kadıköy'de. Bu yüzden mi bilmiyorum çocukluktan beri Fenerbahçe aşığıyım.
Mert abim ile yaşıyor, annem ile babamdan görmediğim ailesi sevgisini o veriyordu bana.
Annem ve babam ben ve abimin çocukluğunu düşünmeden ayrılmışlardı. Bu yüzden ikimizin de çok renkli bir çocukluğu olmasa da şuan yaşatığımız hayattan, durumdan memnunduk.

Merhaba, ben Mert Hakan Yandaş.
29 yaşında, 1994 doğumlu, Fenerbahçe profesyonel futbolcusuyum.
İstanbul'un göbeğinde yüksek katlı bir rezidans da kardeşim Asya ile yaşıyorum.
Bu hayatta iki amacım var;
1-Kardeşimin mutlu olması
2-Fenerbahçe için çalışmak.
Hayatım boyunca en çok önemsediğim şeyler bu ikisi.
Kardeşim Asya daha küçüklükten bu yana  anne ve baba sevgisi tatmadığı için onun hem annesi hem babası hemde abisi oluyorum.

Merhaba, ben Arda Güler.
18 yaşında, 2005 doğumlu, Fenerbahçe'nin profesyonel futbolcusuyum.
Genelde bana Fenerbahçe'nin Alex'i ve öz evladı diyorlar.
Bu hayatta en değer verdiğim şey futbol ve kariyerim.Ne olursa olsun,hangi engeller karşıma çıkarsa çıksın futbol dünyasında saygım ve başarım ile iyi yerlere geleceğim. Şuan küçüklüğümün hayalleri olan takımdayım. Ve bundan oldukça mutluyum.

Merhaba, ben Deniz Lala.
18 yaşında, 2005 doğumlu, Fenerbahçe Voleybol A takımın da oynuyorum.
Yarı Türk yarı İspanyolu'um. 2 yaşında iken Türkiye'ye geldik, aslında ben tek geldim çünkü ailem yok. Onlar beni babaannemin  evinde  bırakmışlar, terk etmişler. Asya ile okulda tanıştık, ortaokulda. Asya benim en yakın arkadaşım. Asya daha çok saygısı ve ciddiyeti ile bilinirken ben ise sürekli gülen, işleri gırgır şamata'ya vuran tarafım. Her ne olursa olsun Asya benim için çok değerli, ve bende onun için.
Bu yüzden okulun "iki anlaşan, kimsenin bozamadığı"  kız grubu  biz oluyoruz. Ama ikimizin de çok değer verdiği bir erkek arkadaşımız var. Adı Yiğit Efe. O da ortaokul arkadaşımız. Çocukluk döneminde full bizimle olan Efe hâla bizimle ve bize destek çıkıyor. Bu yüzden biz onu da çok ayrı yerde tutuyoruz.

Merhaba, ben Yiğit Efe,
18 yaşında, 2005 doğumlu, Fenerbahçe profesyonel futbolcusuyum.
Arda, Aysa ve Deniz'in ortak arkadaşıyım.
Aslında Asya ve Deniz Arda'yı pek tanımıyorlar. Ancak benim Arda ile yakın arkadaş olduğumu biliyorlar.
Çünkü aynı takımdayız ve bu bizi birbirimize bağlıyor.
Tıpkı Deniz'in dediği gibi hem Deniz hem Asya ikisi de benim için çok değerli. Çünkü ortaokulda kurulan arkadaşlıklar ile sizde büyümüş olursunuz.

Yazardan;
Sadece hikayede asla gitmeyecek olan kişilerin isimlerini yazdım. Geri kalan tayfanın çoğunu tanıyor, biliyorsunuz...
(Ayrıca uzatmak istemedim sıkılırsınız diyerek...)
Beklemede kalın çünkü çok beğeneceğiniz güzel bir fan fic başlıyor!...♡

ARDA GÜLER FAN FİC || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin