34 bölüm

604 43 11
                                    

Hiçbir zaman duymamayı umduğum bir haberle tüm dünyam yıkıldı ama ne yazık ki hayat her zaman olduğu gibi beni biraz daha mahvetmenin hastalıklı ve sapkın bir yolunu buldu. Bana dikkatle bakan Jungkook'a cevap veremeden donmuş bir durumda kaldım.

"Jimin lütfen bir şey söyle," diye nefes alıyor. Nihayet hareket edebildim. Topuğumu çevirerek pencereye doğru yürüdüm, derin bir nefes aldım ve sonra verdim.

Soğuk bir tavırla, "Sanırım buna şaşırmadım," diye mırıldandım. Rossi ve Jungkook'un daha önce de cinsel ilişkileri olduğu belliydi, dolayısıyla onun gerçekten hamile olması kesinlikle mümkündü. Ondan bir an bile şüphe etmedim. Neden böyle bir konuda yalan söylesin ki? O bir erkek fahişe olduğu için dışarıda muhtemelen hamile olan daha fazla kişi varsa şaşırmam.

Jungkook kendi kendine, "Yine de anlamıyorum. Ne ona ne de kimseye karşı asla umursamaz davranmadım. Her zaman koruma kullandım," diye söyledi.

"O zaman beni nasıl açıklayacaksın?" Gözlerimi devirdim.

"Birlikte koruma kullanmayı umursamadığım tek kişi sensin. Hem sen erkeksin. Ben nerden bile bilirdim hamile kalacağini." diye açıkladi. Kaslı kollarını belime sarıp beni sıkıca tutarken varlığını arkamda hissediyorum. Şaşırtıcı bir şekilde başımı göğsüne yaslayıp hâlâ yıldızlara bakarken ona izin verdim.

"Neden?"

Jungkook kulağıma "Çünkü başkasının yerine benim çocuğumu senin taşımanı tercih ederim. Mucize bile olsa, hep hayel ederdim. Gerçek olacağini inanmadiğim hayelim, dileğimdi." diye fısıldıyor.

"Neden Jungkook? Beni seviyor musun yoksa ne?" diye sordum şimdi ona dönüp, kırmızımsı parlak gözlerine dikkatle bakıyorum. Dikkatli baktığımda bana baktığında içlerinde kıvılcımlar olduğunu görebiliyorum. Bir an için bana açılacağını ve belki de aramızdaki inkar edemeyeceğim bağımızı daha da geliştireceğini hissettim ama sonra gözleri bir anda soğuk, uzak bir bakışa dönüştü.

Boş bir ifadeyle "Aşk benim dünyamda yok" dedi. Omuzlarımı saf bir yenilgiyle çökertiyorum ve ortaya çıkmakla tehdit eden kaşlarımı çatmamak için elimden geleni yapıyorum.

"Rossi'nin senin bebeğine hamile olabileceğini düşünüyor musun?" Konuyu Jungkook'un elinden uzaklaştırarak yönlendiriyorum.

"Dürüst olmak gerekirse, ona karşı asla umursamaz olmadığımı söylediğim gibi düşünmüyorum."

"Prezervatif garanti etmez-"

Jungkook, "Yarın onun için bir ultrason randevusu ayarlıyorum. Benim olup olmadığını ne kadar anlayabileceğine bakmam gerekiyor," diye lafımı kesti Jungkook.

"Tamam, iyi şanslar patron," dedim açık açık, kapı tokmağını çevirerek kapıyı açarak dışarı çıktım.

Jungkook öfkeyle kaşlarını çattı. "Ben senin kocan'ım Jeon Jimin!"

"Her neyse." Gözlerimi devirdim.

"Bu arada nereye gitmeyi düşünüyorsun?"

"Luna'nın dairesinde uyuyorum, bu yüzden Taehyung'a söyle beni hemen oraya götürsün," diye kapıdan çıkarken söyledim.

-------------------------------

Rossi kollarını göğsünde kavuşturarak, "Bahse girerim ki Jimin'in bebeğini sorgulamadınız, çünkü onun başka birinin çocuğu olabileceğini biliyoruz," diye tısladı.

"Kocamdan bahsederken ağzına dikkat et yoksa kafana kurşun sıkmaktan çekinmem" diye sert bir şekilde uyardım.

"Taşıdığım senin bebeğinden sonra buna cesaret edemezsin."

"Bir düşün Rossi gerçekten düşün ve bana ne düşündüğünü söyle?" Mavi gözlerine gözlerimi kıstım. Rossi bu düşünce üzerinde oyalandı, sonra gözlerini yere çevirdi ve soruma cevap vermeden parmaklarını gergin bir şekilde kıpırdattı.

Doktor aniden kapıyı açarak doğrudan konuya giriyor. Monitör küçük, dairesel, grimsi bir görüntüyle aydınlanıyor ve şu anda ne kadar berbat görünsem de hiçbir şey hissetmiyorum. Jimin ve ben ultrason randevumuzdayken. İlk çocuğumu monitörde görünce biraz tedirginlik ve mutluluk duydum ama şu anda neredeyse uyuşmuş durumdayım.

Burada daha fazla zaman harcamak istemediğim için açıkça "kaç hafltalik?" diye sordum. Bu gece, malikanede sadece Jimin ve benim için özel bir akşam yemeği yemeyi planlıyorum, bu yüzden şimdiden herkesi geceden kovdum. Rossi yüzünden aramızda işler zorlaştı, ben de evliliğimi düzeltmeye çalışıyorum.

Doktor "Beş hafta" dedi.

"Ne halt. Seni yalancı kaltak. Bunu biliyordum, biliyordum," Yumruklarımı sıkarak dişlerimi gıcırdattım.

Rossi endişeyle " Jungkook, açıklayabilirim" diyor.

Doktor aceleyle, "Buradaki işim bitti," diyerek odadan olabildiğince çabuk çıkıyor.

"Sen sadece Jimin'i incitmek istedin, seni işbirlikçi kaltak," diye azarladım.

Rossi'nin sesi çatladı, "Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun patron. Benim sahip olmadığım nesi var ki?" İçinde kaynayan saf öfke ve çaresizlik. Öfkemi daha fazla bastıramadığım için elimi yüzüne doğru salladım. Kafası sağa doğru kaydi. El izim hemen kızaran yanağında belirdi.

"Her şey," diye açıkça cevap verdim ve eve nasıl geldiğini umursamadan odadan aniden çıktım. Rossi bu sefer kendi patronuna yalan söyleyerek gerçekten çuvalladı ama cezasını pek bilmiyor. Şimdilik Jimin ile aramı düzeltmek zorundayım.

-------------------------------

Gelirken Luna'ya aceleyle "O nerede?" diye sordum.

Luna yüzündeki şaşkın ifadeyle "Arkada." diye yanıt verdi. Kocamı aramak için arka bahçeye doğru ilerliyorum. Bir dakika kadar etrafı merak ettikten sonra. Gözlerim sonunda onu bir koltukta otururken bahçıvanımızın dikmesi için sipariş ettiği menekşe çiçeklerine hayranlıkla baktığını fark etti. Jimin'in buraya gelmesinden bu yana evimde çok şey değişti. Konağın her yerine, özellikle de yatak odamıza  dokunuşlar ekledi. İlk başta sakıncası vardı ama sonunda hepsine alıştım.

"Bebeğim" diye bağırıp ona doğru koşdum. Ona evliliğimizi düzeltecek zarfı uzatırken kahve renkli gözleri benimkilere kilitlendi. Kapağı yırtıp açarken yüzündeki şaşkınlıkla bir süre ona baktı.

Örtüyü kaldırdığı anda dudaklarında kocaman bir gülümseme oluşuyor. Onun en çok sevdiğim yanı bu, gülüşü.

"Sana onun benim olmadığını söylemiştim. Sen benim tek bebek annemsin" diyorum esprili bir şekilde.

"Sana inanmadığın için özür dilerim" dedi içtenlikle.

"Sorun değil, geçmişim göz önüne alındığında benim hakkımda doğru düşünmen kolay değildi, ama artık bu yolumuzdan çekildiğine göre. Bu akşam yemeğe hazırlan," diyorum topuğumu çevirerek en sevdiğim şefi çağırıyorum. bana ait.

Bu gece mükemmel olacak.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin