İlk Bakışmadan Sonra

7 1 0
                                    

Batuhan ve Sude aynı üniversitede okuyorlardı. Batuhan ve Sude ilk bakışta birbirlerine âşık olmuşlardı...
  
Öyle Bir Seveceksin Ki Seni Gözleriyle Bile Aldatmıyacak...

Mürvet Su BAŞAL

Batuhan ve Sude son sınıfları bitirmişlerdi. Son olarak staj yapmaları gerekiyordu. Staj sınıfına "Kaan" diye biri gelmişti. Staj sınıfına girmeden önce, Batuhan, Sude'ye Sude'de, Batuhan'na aynı anda "Ben sana âşık oldum!" Dediler birbirlerine...

1 yıl geçmişti ve hala Sude ve Batuhan sevgililerdi. Kaan onların yurtta kalıyor ve Sude'yi çok seviyordu. Sude'de bi değişiklik vardı. Kaan' la ilgilenme başlamış, Batuhan'ı pek umursamıyor gibiydi. Ama Batuhan çok iyi bir kişiydi. Sude'yi çok seviyordu. Ama Sude Batuhan'nın sevgisine eskisi gibi karşılık vermiyordu....

Batuhan ve Sude'nin 3. Yıllık ilişkileri. Çok değişmişti. Kaan gelince Sude bi bozulmuş gibiydi. Bir gün Batuhan " Sude... Aşkım... Sende bi gariplik var eskisi gibi sevmiyorsun beni. Kaan ile ilgileniyorsun lütfen benle de biraz ilgilen" dedi Batuhan Sude korkak bir şekilde şöyle dedi. " B.. Batuhan canım saçmalama ben seni çok seviyorum." Dedi Sude. Sude Batuhan'nı gözleriyle aldıtmıştı, onun gözlerinin içine bakarak yalan söylemişti. Kaan'ın saçı siyah teni ruh gibi beyazdı. Sude Kaan'a âşık olmuştu. Ama kafasında bir soru vardı. Batuhan mı? Yoksa Kaan mı? Hangisini seçecekti? Batuhan ile ilişkisini devam mı ettirecekti? Yoksa Kaan'la bir ilişkisi mı olacaktı...

Sude kararını seçmişti. Kaan... Kaan'ı seçmişti. Batuhan' ı aldatacaktı Batuhan " Beni neden aldattın? Beni hiç mi sevmedin?" Derse de "Sende beni hiç sevmedin!" Diyecekti. Ama Batuhan onu hep sevmişti...

Sude bir şekilde Kaan'ın telefon numarasını alıp, aramıştı "Merhaba Kaan. Ben Sude bir yerde buluşup kahve içebilir miyiz?" Dedi Sude Kaan sevinçli bir şekilde "Olur. Neden olmasın yarın saat 12:00' da buluşalım görüşürüzz." Diyerek telefonu kapattı....

Sabah olmuş Kaan ve Sude'nin buluşma saati gelmişti. Sude üstüne kahve rengi bir mini elbise giymiş saçını topuz yapmıştı. Kaan'da klasik bir şekilde giyinmişti. Buluşmuşlardı....

Kaan ve Sude'yi Ömer görmüştü. İlk başta kardeşidir ya. Dedi içinden...

Ömer yurtta doğru gitti. Yurda gittiğinde, Batuhan'ın Sude'ye şarkı yazdığını görmüştü, duymuştu...

Batuhan "Ah o, güzel gözlerin" dedi ve devam etti "Döndürüyor başımı, lütfen seni  izlerken, hor gör bu telaşımı" diyerek şarkışını sonlandırdı...

Ömer ciddi bir şekilde Batuhan'nın yanına oturdu ve konuşmaya başladı "Batu... Batuhan şey... Ben bugün Sude'yi bir erkekle gördüm. Kahve içiyorlardı. Büyük bir ihtimal kardeşi. İçimde kaldı söyledim. Ama sen yinede gözünü Sude'den ayırma." Dedi Batuhan şaşırır bir biçimde " Bir erkekle mı gördün? Ama Sude bana kardeşi olduğunu hiç söylememişti. Ömer yanındaki kaç yaşında gözüküyordu" dedi. Ömer tahmin edercesine " Kanka bizimle yaşıt gibiydi. Sude'nin ikizidir belki." Dedi Batuhan'ın içine kurt düşmüştü. Acaba kardeşi mi? Kuzeni mi? Yoksa başka biri mi?...

Batuhan dışarıya çıkıp, hava almak istemişti. Tesadüfen Sude'yi görmüştü. Ama sadece Sude'yi değil! Yanında bir erkek vardı el ele tutuşmuşlardı. Batuhan kafasından vurulmuşa dönmüştü Batuhan hem üzgün hem şaşkın hem de sinirli bir şekilde "Sude!" Diye bağırdı Sude'nin duyduğu bu ses Batuhan'nın sesiydi. Arkasını döndü ve konuşmaya başladı " Batuhan... Ne işin var burada!" Dedi Sude Batuhan şaşkın bir biçimde konuşmaya başladı "Kaan ve Sen... Beni aldattın... Bana yalan söyledin... Sen ne kadar karaktersiz bir insansın Sude. Hani sadece beni sevecektin. Sana inanamıyorum 3 yıllık ilişkimizde bana bunu nasıl yaptın. Utanmadın mı? Aldatırken. Bir daha beni sakın arama, sana yeni ilişkin de mutluluklar dilerim." Dedi ve arkasına bakarak giderken Sude konuşmaya başladı " Kaan geldiğin ona âşık oldum! Ve onunla sevgili oldum. Sende bensiz daha mutlu ol görüşürüz " dedi ve yoluna devam etti.  Batuhan
Yurda gitti ve yatağına attı, midesi ağrıyor, kalbinde bir boşluk hissediyordu....

Gece olmuş, saat 16:30 ' du Batuhan, şiddetli mide ağrısı ile uyandı. Banyoya girdiğinde kan kusmuş, burnu da kanamıştı. Ömer Batuhan'nın ağrı yüzünden çıkardığı sesleri duymuş, ve hemen Batuhan'nın yanına gitmişti. Batuhan'nın yanına gittiğinde kanları gördü ve hemen taksi çağırıp, hastaneye gittiler. Doktor Batuhan'a " Miden de bir sıkıntı var. Bir şeye çok mu üzüldün? Veya depresyona mı girdin? " Diye Batuhan'a sordu Batuhan hemen cevap verdi "S.. Sev... Sevgilim beni al... Aldattı" dedi Batuhan. Konuşmasını devam ettirdi "Antidepresan kullandım, yemek yemedim, şu içmedim." Dedi. Doktor endişeli bir şekilde " Miden iflas etmiş hemen ameliyat etmem lazım. Yoksa  acılı bir şekilde yaşarsın" dedi Batuhan ağır bir şekilde depresyondaydı ve ölmek istiyordu umursamaz bir biçimde "Ameliyat olmayacağım! Acılı bir şekilde yaşarım!" Diyerek ağlamaya başladı Ömer Batuhan'a sarılarak onu anladığını hissettirmek istiyordu. Ömer konuşmaya başladı "Batuhan lütfen bu ameliyatı ol. Benim  tek ailem sensin lütfen bu ameliyatı ol" dedi Ömer. Gerçekten de Ömer'in tek ailesi Batuhan'dı....

Batuhan ameliyatı olmuş, eline bir defter ve bir kalem alarak şarkı yazmaya başladı "Bana söz vermiştin, sadece beni sevecektin. Hiç sevmedi, belki dalga geçmedi ama... Onu çok özledim" dedi ve sinirlenerek şunu yazdı " Yalancı Köpek, bence ölmen gerek, çünkü sen ölürsen hayat devam edecek. Yalancı Köpek bence ölmen gerek çünkü sen ölürsen herşey başa dönecek." Diyerek 3 dakikalık şarkı yazdı. Şarkıyı yazarken , "Beni hiç sevmemiş" dedi...

2. Bölüm yarın gelicek...

Gözlerde Yalan SöylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin