Tür : Angst
Bölüm düzenlenmiştir. / değiştirilmiştir
Part 1
Part 2 istek kısmıkarakterler : İtadori Yuuji / Nobara Kugisaki, Gojo Satoru / Shoko Leiri
İtadori Yuuji :
''Onu bulamıyorum!'' Nobara ve İtadori kaç kat çıktığını hatırlamıyordu. Bina içinde bir anda kaybolan Y / N'yi arıyorlardı fakat hiç bir yerde yoktu. İtadori'nin gözleri bulunduğu duruma artık dayanamıyordu, gözlerinden yaşlar süzülüyordu.
''Onu bırakmamalıydım, onu bırakmamalıydım!''
''İtadori odaklan!'' Nobara bir yandan koşan bir yandan ağlayan çocuğa baktı, onu anlayabiliyordu. Hayır, anlayamıyordu. İtadori artık dayanamıyordu olduğu yere düşmüştü.
elleri ile zemini yumruklarken bir yandan bağırıyordu. Nobara ona doğru eğildi. '' İtadori aramaya devam etmeliyiz kalk şu yerden!'' İtadori, Nobara'ya baktı haklıydı. Ayağa kalkmak için doğruldu.
''Ah İtadori Kun! Bak kimi buldum!'' İkisinin de gözleri fal taşı gibi açılmıştı. İkisi de konuşanın kim olduğunu çok iyi biliyordu. İtadori ani bir şekilde ayağa kalktı ve Mahito'ya doğru döndü. Onu öldürmek için. Ta ki Y / N'yi görene kadar. '' Y / N '' İtadori duygu karmaşası yaşıyordu, sesini kontrol edemiyordu. Nobara, Mahito'nun dikkati İtadori'de iken arkasına koşup saldırdı.
''Hiç eğlenmeyi bilmiyorsun '' Mahito, Nobara'nın kolundan tutup onu geriye doğru fırlattı.
''Seni pislik'' Nobara ağzındaki kanı tükürdü.
Y / N dizlerinin üstünde Mahito'nun kontrolündeydi. Kafasını kaldırmak istemiyordu, yapamazdı İtadori'yi bu şekilde görmek istemiyordu. Ama öleceğini biliyordu ve belki de son kez onu görmek istiyordu. Kafasını kaldırdığında tek gördüğü acı içinde olan bir çift göz.'' İtadori kun '' Y / N gülümsedi. ''Endişelenme ben iyiyim '' İtadori rahatlamıştı adımları Y / N'ye doğru yaklaştı. Y / N aniden Mahito'dan kurtulup İtadori'ye doğru koştu. Mahito sadece Y / N'nin ne yaptığını izledi. İtadori ellerini sarılmak için Y / N'ye uzattı ama ellerinde olan tek şey ceset parçalarıydı.
''İyi olduğu hakkında bir kez daha düşünmesi lazım sanırım.'' Mahito parçaladığı Y / N'ye baktı. İtadori ellerinde parçalara baktı. tüm vücudunun titrediğini hissediyordu.
''Mahito...'' İtadori bakışlarını Mahito'ya çevirdi. ''SENİ OROSPU ÇOCUĞU!''
----''Ve işte daha sonrasını hatırlamıyorum.'' İtadori uzandığı mezara doğru baktı. ''Nobara kendimi kaybedip Mahito'yu öldürdüğümü söyledi çok havalı değil mi!'' İtadori zor da olsa güldü, gülüşü hıçkırıklara döndü. ''Özür dilerim! Haftalardır hiçbir şey yiyemiyorum, içemiyorum. O çok sevdiğim görevlere bile gitmedim. Ben... Ben seni çok özledim.'' İtadori hıçkırıklarından nefes alamıyordu.
Gerçekten de Y / N öldüğünden beri İtadori yaşamayı bırakmıştı. Nobara ile gezip eğlenmek, Panda ile şakalaşmak artık onu tatmin etmiyordu. Megumi ne kadar onun yanında olup atlatması için elinde geleni yapsa da olmuyordu. Gojo ona İlk defa sevdiği birini bu şekilde kaybettiğini onu rahat bırakmasını söylemişti. Belki de daha önce duygularını ifade etmeliydi. Belki ona açılsaydı... Her şey farklı olabilirdi.''Hey Satoru!'' Satoru neye şaşırması gerektiği hakkında şaşırmıştı. Öldüğünü sandığı en yakın arkadaşını görmesine mi yoksa en yakın arkadaşının elinde sevdiğinin durmasına mı?
''Uzun süre olmuştu. Bu görüşmeyi şahlandırmak için Y / N'yi getirdim biraz hareketsiz olsa da...'' Satoru hareket etmeden ayakta duran Y / N'ye baktı. Tepkisizdi ama çok iyi biliyordu korkuyordu.'' Siz maymunlar korkusuz gibi göründüğünüzde gerçekten korkusuz olduğunuzu düşündüğümüzü mü sanıyorsunuz?'' Kenjaku Y / N'nin saçından çekti. '' İçindeki o korkuyu görüyorum seni maymun.'' Y / N, Kenjaku'nun yüzüne tükürdü. '' Ne tesadüf ben de senin içinde ki o zayıflığı görüyorum ucube.'' Kenjaku kahkaha attı.
Gojo, ani bir hızla Kenjaku'ya doğru ilerledi. Y/N'yi korumak için harekete geçmişti. Etrafındaki yüksek enerjiyi hissederek Kenjaku'ya karşı güçlü bir saldırı başlattı. Ancak, Kenjaku beklenmedik bir şekilde karşılık verdi. Y/N'nin karşısında duran Shoko çaresizce arkadaşını korumak istiyordu. Hiç bir şey yapamadan izlemek Shoko'ya daha çok acı veriyordu.
Y/N, Kenjaku'nun elinden kaçmaya çalışsa da güçsüzdü. İçindeki korkuyu bastırmaya çalışsa da, Kenjaku'nun gücü ona karşı fazlaydı. Bedeni acı içindeyken bile, Gojo'nun kendisini korumak için savaştığını görmek ona bir nebze umut veriyordu.
Gojo ne kadar Kenjaku'yu zorlasa da Kenjaku'nun karşı koyuşu da aynı şekilde güçlüydü. Y/N, son kez Gojo'ya ve Shoko'ya bakabildi, içten bir gülümsemeyle onlara minnettarlık hissetti.
''Sorun değil Gojo.''Derken, bir patlama sesiyle her şey durdu. Y/N'nin bedeni yerdeydi. Gojo ve Shoko şok içindeydi. Kenjaku ise karanlık bir kahkaha atarak uzaklaştı.
Gojo, dizlerinin üstüne çöktü, Y / N'yi tutan elleri titriyordu. ''Y/N...'' diye fısıldadı, gözleri sessizce yatan Y / N'ye baktı Y / N ilk defa bu kadar sessizdi onun için. Shoko sessizce arkadaşının yanına eğildi, acı içindeydi ama kendini toplamayı iyi biliyordu. Sakince Y / N'nin nabzına baktı
''Gojo, onu kurtaramadık.'' Sessizlik içindeki Shoko'nun sesi kırılgandı. Gojo Y / N'yi kollarının arasına aldı ve kaldırdı. ''Gojo onu morga götürmeliyiz.'' Shoko, Gojo'nun arkasından seslendi.
----
''Gojo sensei! yine geç kaldın!'' Nobara ve İtadori koşarak onlara gelen Gojo'ya seslendi. '' En güçlü öğretmeniniz geldi!'' Gojo, Nobara ve İtadori'nin saçlarını karıştırdı. '' geç kaldığım için üzgünüm. Hadi hemen başlayalım'' İtadori ve Nobara sevinçle görev yerine doğru koştular.
''Yine Y / N'nin yanındaydın.'' Megumi Gojo'yu durdurdu. Gojo sakince döndü. ''Başka kimin yanında olabilirim Megumi kun!'' Gojo Y / N öldükten sonra kendini hızlı toparlamıştı daha doğrusu dışarıya böyle göstermişti. Ancak Y / N'nin boşluğu günden güne artıyordu. Onun çocukluk aşkıydı. Gözlerinin önünde onu kaybetmek, hiç hazır olmadığı bir durumdu. Gojo Y / N'nin intikamını almak için aylardır Kenjaku'nun izini sürüyordu. Fakat Mahito'nun gelişi harici hiç bir şey bulamamıştı. Merak etme Y / N onu öldürüp senin mezarına getireceğim. Tüm parçalarını çiğneyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴜᴊᴜᴛsᴜ ᴋᴀɪsᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
FanficJujutsu Kaisen ile ilgili oneshot, headcanons ve daha fazlası! (İZİNSİZ ALMAYINIZ) -Yamurntt