18.rész (epilógus)

659 19 1
                                    


.........

6 év múlva:

- Eliot izgulsz az első tanítási nap miatt? - szóltam hátra a kisfiamnak az autóban ülve.

- Igen anya, szerinted szeretni fognak a tanárnénik?

- Nyugodj meg kisfiam, biztosan szeretni fognak! - mondta Brendon biztatóan.

Ma kezdi az első osztályt így nagyon izgulunk emiatt mindhárman de próbáljuk Brendonnal nem mutatni.
Mikor oda értünk a vaskapus iskolához elköszöntünk Eliottól akit már mosolygós tanár néni várt a kapuban. Még mielőtt bement az ajtón vissza fordult és puszit küldött nekünk amit mi is viszonoztunk. Csak ott álltunk az autó elött Brendonnal és néztük ahogy besétál a hatalmas iskolába a mi kicsikénk. Nehéz volt elválni tőle hisz az iskola azt jelezte, hogy kezd felnőni és hogy egyre önálóbb lessz. Ő a mi kisbabánk és mindig is az marad.

Brendonnal nagyon jól kijövünk,  a házasságunk kiegyensúlyozott és harmonikus. Szeretjük egymást ugyan úgy mint az elején. Mindig meg lep valamivel. Jól döntöttem vele kapcsolatban. Mindenben támogatjuk is egymást. Ő azóta is tanárként dolgozik én pedig szintén tanár vagyok és ugyan abban a középiskolában tanítunk. És hát a gyermekünk azóta 6éves lett és már igazán nagy fiú. Szeret focizni és rajzolni is. Nagyon szeretjük Brendonnal és nem tudnánk az életünket elképzelni nélküle. Egy kis szeretett bomba és nagyon jó gyerek. Próbálunk a lehető legtöbb időd együtt tölteni.

Lia szakított az akkori barátjával. De azóta rátalált Manuelre és két év múlva össze is házasodtak, most éppen várandós. Már alig várom hogy meg szülessen a kis keresztlányunk. Hisz már felkértek keresztszülőnek. Eliotnak is Lia és Manuel lett a keresztszülöje. Sara néni is talált magának egy pasit, Liamat akivel én nagyon jól kijövök és örülök a boldogságának. Sokat találkozunk és Eliot is nagyon szeret náluk lenni, ahogyan Liáéknál is. A szüleim is nagyon oda vannak Eliotért habár nem sűrűn találkoznak a munkájuk miatt de rengetegszer videózunk velük.  Scottal is jóban vagyunk habár nem olyan szoros a kapcsolatunk. Elköltözött egy másik megyébe és nyitott egy saját éttermet. Úgy láttam rajta, hogy boldog és elégedett az életével aminek én nagyon örülök.

Szóval úgy érzem, hogy méltó fejezesést kapott a történetünk és meg volt a happy end, nem mondom hogy nem lesznek nehézségeink de hát kinek nincsenek, habár jobban belegondolva ez nem befejezés hanem ez a kezdet, a hosszú boldog életünk kezdete.........



Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki velem volt végig és olvasta illetve a vontedeket,komikat is. Ez volt az első publikálásom és ezúton szeretném meg köszönni mindenkinek aki segített valamilyen formában vagy tanácsot adott de legfőképpen dori-07 neked köszönöm azt a sok-sok segítséget amit kaptam. Puszi :)

~Tanárom a Szerelmem~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora