Dazai nélkül

91 4 0
                                    

Reggel arra kelltél, hogy a barátod nincs melletted. Kikelltél az ágyból és kimentél a szobából amikor valaki eltakarta a szemed.

-Jó reggelt nyuszim!-Suttogta a füledbe
-Neked is mézem!
-Mézem?
-Igen, mert olyan mézédes vagy!

-Elolvadok (név)!-Ölelt át még mindig a szemedet takarva-Nézd mit csináltam!-Vezetett az asztalhoz ahol elvette a kezét és a szemed elé tárult a pirítósnak nem igazán nem nevezhető étel.

-Csodás! De ugye ehető?
-Igen, bár egy-kettő elégett...-Szomorkodott
-Nem baj! Így is finom!

Leültetek az asztalhoz és elkezdtétek enni. Örültél, hogy nem neked kell szenvedni ezzel. Chuuya vánszorgott ki a szobából.

-Bó bregkelt!-Mondtad teli szájjal

-Nektek is! Ki csinált szenet?

-A bányász!-Vágtad rá miután lenyelted

-Nem tudtam, hogy van egy bányász köztetek...-Forgatta a szemét majd levágta magát a székre

-Pedig van, ugyanis bányászati különórákra jártam!-Jelentette be a "teljesen valós" hírt Dazai

-Te maximum öngyilkossági különórákra jártál!-Motyogta a legnagyobb életkedvel Chuuya.

Végül megevett kettőt igaz három pohár vizzel. Elkezdtél elmosogatni, mert ez a két érett férfi biztos nem fog.

-Hugi te itthon maradsz!
-Tudom!

Bementél a szobádba átöltözni. Éppen a melltartót vetted fel amikor Dazai nyitott be hatalmas mosollyal.

-Mi ez a vigyor? Megnyerted a legujabb fogadást?-Kérdezted miközben a pólódat kerested
-Haru most Chuuyára csinált!-Ment mögéd majd átölelt és a válladon pihentette a fejét.

Kellett két perc mire felfogtad amit mondott.

-Mit is mondtál?
-Haru rápisilt Chuuyára és most bombázza a nappalit.
-Ó hogy az a kutya!

Felkaptad a bordó pólodat a fehér kabátoddal és elindultál volna levinni a kutyát, de Dazai elkapta a karod és visszarántott.

-Csak ne olyan sietősen!-Mondta majd megcsókolt. Sietve vissza csókoltad. Megfordult veled a világ végül eltávolodtál.
-Leviszem, öt perc és itt vagyok!
-És utánna folytatjuk?
-Ez most kérdés volt?-Mondtad majd lerohantál Haruval aki nyüszögött.

Kirohantál a kutyával akit a járda széli fűves területre ledoptál és már intézte is a dolgát. Egy perc... Ennyi ideig voltál kint amikor valaki a szád elé egy rongyot tett erőszakosan tartotta ott, de Haru beleharapott a lábába ami miadt a rongy elkerült , de a férfi nem engedett!

-DAZAI!!! CHUUYA!!!!!!-Üvöltöttél ahogy tudtál.

Dazai kitörte az ajtót és szinte leugrott a lépcsőről Chuuyával eggyütt.
-CSAK ÉN ÖLELHETEM ÁT (NÉV)-T!!!-Rohant oda.
Ellenkeztél, mindent beleadtál, de nem ment. Megbotlottál ami miadt beverted a fejed egy autó hátúljába. Homályosult a látásod. Kinyújtottad a kezed. Dazai ugrott elkapta az ujjadat, de nem volt elég. A férfi berántott a kocsiba aminek ajtaját becsapta Dazai és Chuuya elött. Elvesztetted az eszméleted.

Mikor kinyitottad a szemed egy homály fedte szobában voltál egy széken. Bilincsben. Elötted kettő férfi Noranekos karszalagban, fegyverrel rád szegezve.

Vedd észre, hogy belédszerettem!!! (Dazai × reader) ~BEFEJEZVE~Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon