1. Rész. Fedezzük fel!

30 6 2
                                    

|Y/N|

Hihetetlen, hogy megint egy ùjjabb unalmas nap ebben az iskolàban.
Nem elèg hogy az egèsz osztàlyom olyan bunkò velem mintha valami csicska lennèk. Pedig kitűnő tanulò vagyok. A tanàr mindig mondja hogy ne foglalkozzak vele de nem megy.Valamièrt nagyon zavarò hogy folyton a halàlomat kivànjàk vagy hogy legyek öngyilkos... De legalàbb egy jò baràtom van Lily. Mindig kiàllt mellettem ès soha nem hagyott egyedűl. Legjobb baràtok voltunk. Amig el nem ment egy màsik iskolàba.. ès magamra maradtam. Az osztàlyom többsège fiù volt ès hàt tudjàtok milyen ha kb rajtad kìvűl van mèg 2 làny... ès persze eggyikkel se vagyok joban.... dehàt mièrt is lennèk?? De legalàbb lesz egy jò szakmàm. Ugyanis informatikai suliba jàrok!
Egyik nap megyek haza a sulibòl ès làttam egy hìdetmènyt. Valami szìnhàz lesz vagy cìrkusz. Gondoltam magamba. Aztàn elolvastam hogy egy csomò jò dolog van ezen a helyen, ès nem gondoltam volna. Lesz gyerekmegörző is XDD. Akkor ide se megyek el. Ha van gyerekmegörző akkor tuti valami 3+ us a hely ès 10 a max XD Àllìtolag mèg 5 hònap mire megèpűl. De mièrt foglakozok ezzel a szarral amikor jobb dolgom is van pl hazamenni unatkozni egyedűl mert az anyagot amit a tanàr adott màr megtanultam. De egyebkènt ha el akarok menni otthonrol èn vagyok a legrosszabb gyerek hogy mièrt akarok elmenni otthonrol. Hiàba mondom hogy egyedűl vagyok mèg egy hàziàllatot se kapok akivel tudnèk foglalkozni. Egyèbkènt van egy fiù baràtom de nem a pasim csak jòban vagyunk. Tudni kell ròlam hogy èn fiùkkal sokkal jobban kijövök mint egy lànnyal. Adrien sokat segìtett nekem ès sokat beszèlgettünk. Mais èpp beszèlgettünk es mondtam hogy talàltam egy hìrdetmènyt ès hogy van e kedve velem megnèzni hogy megint milyen szar helyet èpìtettek. Meglepődtem mert tudtam hogy nem nagyon szeret eljàrni otthonròl de igent mondott. Szòval màr csak anyàmat kell ràvenni.
-Uh anya? Lenne egy kèrdèsem..
-Ajjajj màr rosszùl kezdődik...
-Tudod mutattam neked az a szòròlapot hogy èpìtenel egy pizzèràt vagy mit? Ès hogy Adriennel elmehetünk megnèzni? De nem most ezen a hèten majd csak kb 4-5 hònap múlva?
-Ha minden teszted 5-ös akkor igen!
-Okè akkor igyekszem.
De hàt kitő tanulò vagyok? Hogy nem lenne màr 5-ös minden tesztem? Najo nem is èrdekel.

/5 hònappal ès 3 hèttel kèsöbb/

Szerencsère minden tesztem 5-ös lett szòval tutira el kell engednie hètvegèn.
-Anya akkor hètvègèn elmehetünk Adriennel?
-Igen menjetek. DE!
-Jajjjj igen?
-Adok pènt vegyetek valamit! Ès nem túl kèsőn èrjetek haza!
-Ohhh okè!
Elindultam ès megàlltam a sarkon ahol megbeszèltük a talàlkozòt. 2-3 perc mùlva megjött Adrien is ès elindultunk.
-Y/n szerinted milyen lesz?
-Nem tudom szerintem uncsi vagy szimplàn csak 4-8 èvesek lesznek ott.
-Jah az lehet.
-Sőt biztos.
Mikor odaèrtünk meglepően nagy sorry volt a kasszàkhoz, ès nem csak 4-8 èves kisdedòsok voltak hanem ott volt egy csomò ismerősünk a felsöbb tagozatokbòl. Amikor sorrakerültünk kèrtünk 2 jegyet.
-12.000-ft. Lesz
-Bruh... okeee
-Tessèk a jegyeik ha bemennek egy kis kapunk kell leolvasni a Qr-kòdod ès majd kinyìllik a kapu!
-Rendben köszönjük tovàbbi szèp napot ès kitartàst!
-Köszi!

-Na bent vagyunk!
-Y/n biztos jò ötlet volt ez?
-Aha mièrt?
-Csak mert kurva sokan vannak...
-Nem baj nèzzük meg a programokat!
-Okeeee.....
-Na azt mondja 9:30-kor van valami Roxy előadàsa aztàn 10:30-tòl Monty golf majd 11:30-tòl egèszen 12:25-ig Chica rokkelőadàsa majd van ebèd? Igen aztàn 13:45-től Freddy különkiadàs... ami nem tudom mi lenne.. aztàn mèg 14:30-tòl lesz a nayszinpadnàl egy közös előadàs a Glamrock bandàval. Jah ès 10p szünetek vannak.
-Èrdekes.
-Oh nèzd van 3-4 èvsekenek is program valami Daycarebe kell menniük gondolom ez olyan hely ahol lekoppantjàk a gyereket a szülők azt valaki vigyàz ràjuk
-Add a programlistàt!
-Tessèk
-Nem valaki hanem egy robot vigyàz ràjuk.
-Egy robot tud vigyàzni 3-4 èves gyerekekre? Az igen. Erre amùgy kìvàncsi lennèk megnèznèm mikor töri el valakinek a kezèt mert veletlen rosszùl fogja meg..
-Y/n most van 9:17 megkène talàni a Roxy raceway-t. A terkèp szerint ha elmegyünk a nagyszìnpadig akkor ott balra kell menni.
-Hàt akkor indulàs!
Jò sokan voltak Roxy helyènèl. Valahogy előre vergődtünk a tömegben hogy mègis làssunk valamit. Egèsz jò kis előadàs volt vagy mi. Roxy-t tök jòl csinaltàk meg a hang meg a mozgàs. Nagyon jò a programozàsa.
-Na most hova?
-Monty golf.
El is indultunk itt is sokan voltak főleg lànyok nagyjàbòl 4-5 fiùt làttunk összviszz XD. Lehetett alàìràst is kèrni tök jò. Csak nem volt nállam toll... erre is felkèszültek a szervezők. Amùgyvsehol se volt egy security vagy valmi csak robotok. Montynàl megtanultunk golfozni. Amikor màr 100 gyàra se sikerült majdnem felrobbantam. De Monty segìtett aztàn sikerült. Adrien meg csak röhögött hogy milyen szerencsètlen vagyok.
Ezutàn mentünk Chica rokkerelőadàsàra. Ami igazàbòl arròl szòlt vagyis egy kus rèsze hogy sütünk. Majd amikor ennek is vége volt elkìsèrtek a kajacsarnokhoz minket ès egy ingyen menü jàrt mindenkinek. Nagyon finom volt meg kell mondjam.
-Y/n mi lesz a kövi?
-Hm?
-A kövi müsór ahova megyünk.
-Jaaaaa valami Freddy különkiadàs vagy mi.-
-Okè.
-Na gyere menjük Y/n!
-Vàrjjj mèg eszem ezt a csodàs krumlit.
-De 5p-ünk van
-Joooo sietek.
Vègül időben odaèrtünk. Most màr tudtuk mièrt különkiadàs. Eddig Freddy el volt kerìtve ès csak tàvòlròl lehetett megnèzni de most testközelből is meg lehetett nèzni kèpet lehetett meg alàìrest meg minden egyèb. Pacsit is lehetett meg rajzokat adtak neki a kissebb agyifogykos gyerekek. (Elnèzèst de nagyon utàllom a gyerekeket). Ezutàn elmentünk a nagyszìnpadhoz ahòl a Glamrock banda lepett fel. Egèsz pazar kis előadàs volt. Jò volt a zene.
-Y/n nagyon meg akarod nèzni a Daycare-t?
-Uh nem de röhögni akarok azon hogy valamelyik kisgyerek elesik meg stb.
-Joo akkor menjünk...
Bementünk egy ajtòn majd egy sötètebb rèsznèl voltunk a plafonon csillagok voltak. Mèg a padlòn is tök jòl nezett ki. Ahogy belèptünk kèt òriàsi nagy aranybòl vagy valamiből kiöntött szobrok àlltak elöttünk. Az egy mintha egy nap lett volna a màsik meg mintha egy hold. Volt egy csùzda ami gondolom egyenesen odavezet Jah meg hogy a gyerekeket könyebben le lehessen koppantani. Volt üzlet is ahol plüssöket lehetet kapni. Meg szobàk gondolom szülinapra lehet bèrelni vagy idk. Lent volt egy nagy faajtò is ami nyitva volt ès belàttunk rajta. Egy csomò gyerek volt bent meg egy robot aki a gyerekekkel jàtszott. Beljebb mentünk ès ahogy beraktuk a làbunkat a robot màr elöttünk àllt.
-SZIASZTOOOOKK!!!
-......
-Szia???
-Mi nem gyerekmegörzèsre jöttünk csak bekukkantottunk.
-Jajj nem baj semmi gond. Ùristen be se mutatkoztam!!! Èn Sun vagyok de lehet Sunny-nak vagy Sundropnak is hìvni.
-Hùha...hàny èves is vagy?? XD
-Hàt a programom szerint 8 vagy több de szerintem megvagyok màr 17 is
-Azigen...
-Titeket hogy hìvnak?
-Èn Y/n vagyok ő pedig Adrien.
-Uuu jàrtok?
-MI?
-Vàrj mi?
-Jò sracok csak egy kèrdès volt.
-Ùgylàtom az egyik kisgyerek jàtszik a làmpaval.
-MI?!!!
Ezzel elrohant. De a gyerek gyorsabb volt ès lekapcsolta sikeresen a lànpàkat.
-Szerintem menjünk.
-Szerintem is!
-Nem mentek ti innen sehova. Aludnotok kell. Màr règ lejàrt a lefekvèsi idő.
-Sun?
-Nem,Moon!!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sötètben talàlt fényWhere stories live. Discover now