Kapının çalınması ile oraya döndüm.
"Gel"
İçeriye giren Sefer'e yorgun gözler ile baktım. Kapıyı kapatıp içeriye geçince konuşmaya başladı.
"Eriz, dünden bu yana ne haldesin. Lütfen ,biraz toparla kendini. Neler oldu bilmiyorum ama bugün önemli bir gün."
Oflayarak oturduğum yerden doğruldum. Evet dediği gibi önemli bir gündü. Bugün Afşin'in ortaklık kurduğu insanların neredeyse yarısı ile bir görüşmem vardı. Ve bu, onları benim yanıma çekmem için bir fırsattı.
"İyiyim ben. Geldiler mi?"
"Evet , herkes toplantı salonunda."
"Sen çık, geleceğimi bildir. 10 dakikaya içerideyim."
Sefer odadan çıktığında kendimi kişisel banyoma attım. Yüzüme su çarpıp aynadan kendime bir baktım. Gerçekten de dikkatli bakan düşünceli bir hal içinde olduğumu anlayabilirdi .Ama kimsenin bugün bu kadar zeki olmasına izin vermeyecektim.
Kendimi hızlıca toparlayıp aşağıya, toplantı salonuna indim. Denildiği gibi herkes neredeyse gelmişti. Benim korumalarıma laf eden Afşin ilk önce dönüp kendi ortaklarına baksın. Kimse düşmanı demeden, ısrar etmememe rağmen, sözümü ikiletmeyip geldiler. Tabi ki bu insanların daha yüksek bir meblağ için yapamayacakları şey yoktu.
Salona girmemle herkes ayağa kalktı. Elimle işaret edip tekrar oturmalarını sağladım.
Koltuğuma geçtiğimde yan tarafımda ayakta dikilmeye başlayan Sefer ile konuşmaya başladım.
"Öncelikle hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim. Buraya gelerek önemli işlere imza atacağınızı siz de hissetmiş olmalısınız. "
Önümdeki dosyaları kenara itip konuşmaya devam ettim.
"Lafı fazla uzatmayacağım .Fazla vaktinizi almadan ,gerekenleri anlatıp toplantıyı bitireceğim. Biliyorsunuz ki hepiniz Afşin ile ortaktınız. Ama bu dünyada işler her an tersine dönebilir. Herkes kendine uygun olanı bulur ve onunla birlikte çalışır ,gelişir."
Herkesin yüzüne bakıyordum tek tek. Bu ortamdan rahatsız olan yoktu. Hepsi sakindi ve ne anlattığımı dinleyip kafalarında şimdiden bir şeyleri tartıyorlardı.
"Dediğim gibi, herkes kendine uygun olan insanlar ile çalışmalı .Sizi çağırma nedenim de bu sayılır. Benimle birlikte çalışma fırsatı sunuyorum size. Benimle bir ortaklık kurun. Daha da yükselip gelişelim ."
Durup bekledim ,şuan kimse itiraz edecek durumda gözükmüyordu.
Kimseden ses çıkmayınca konuşmama devam ettim.
"Sizleri buraya özel olarak seçerek çağırdım .Buz zamana kadar yaptığınız işleri biliyorum. Tek başınıza bu sektöre gelmiş insanlarsınız, kendi ayaklarınızın üzerinde durup bir şeyleri başarmış kişilersiniz . Bunu takdir ediyordum. Bu başarınızın devamlılığı için benimle birlikte ilerleyin."
Cümlem biter bitmez masanın gerisinde oturan ve adı Oğuz olan adam konuşmaya başladı.
"Neden Afşin'i bırakıp seninle ortaklık kuralım ki? Afşin'i bıraktıktan sonra bizi burada yaşatır mı sanıyorsun sen?"
Gülerek önüme döndüm. Bu adam herhalade benimle dalga geçiyordu. Şuan onu burada ben yaşatmayacaktım ama kendimi sakin tutmaya özen göstererek boğazımı temizledim ve konuşmama devam ettim.
"Peki sen bu soruyu bana sorarken ,ben seni yaşatır mıyım diye hiç düşündün mü?"
Adamın yerinde gerilip oturuşunu düzelttiğini görünce biraz daha sakin olmaya çalışarak konuştum.
"Burada kimseyi zorla tutmuyorum. Kimseyi de zorla getirmedim. Benim sizi çağırdığımı bile bile kendiniz ayağıma kadar geldiniz. Benim yanımda yapamayacağını düşünüp ,kafasında küçücük bir şüphesi olan varsa kapıdan çıkıp siktir olup gidebilir."
Herkese baktım ,yerinden kıpırdanıp odadan çıkmaya çalışan kimse olmamıştı. Ya da odadan çıktıktan sonra yaşayıp yaşayamayacaklarından tedirginlerdi.
"Şüphesi olan yoksa toplantıyı sonlandırıyordum. "
Sefer'e işaret verip önümdeki dosyaları onlara dağıtmasını söyledim. Dosyanın içinde benimle iş yapmayı kabul ettiklerine dair bir anlaşma vardı. Aylık ,yıllık giderleri ve gelirleri hakkında da her şey yazıyordu. Sadece küçücük bir imza atacaklardı ve bu imza sonunda Afşin'in kısa da olsa dünyayı başına yıkabilecektim.
Yavaş yavaş herkesin dosyayı imzaladığını görünce neşem arttı. Afşin'in bu olaydan sonraki sinirini , delirişini izlemek istiyordum. Ve biliyordum ki izleyecektim de. Ayağıma tıpış tıpış gelip benden hesap sormaya kalkacaktı .Ben de bana gelmesini zevkle bekliyor olacaktım.
Sefer yine dosyaları teker teker topladıktan sonra yeniden söze girdim.
"Umarım maddeleri güzel okumuşsunuzdur ama ben, özellikle bir tanesinin üzerinden geçmek istiyorum. Eğer ki benimle ortakken Afşin ile herhangi bir bağlantınız olursa, aldığınız son nefes olur, tepenize çökerim. Bu saatten sonra herkes ayağını denk alsın. Umarım güzel bir ortaklık geçiririz. Toplantı bitmiştir."
Herkes bir şey demeden yerinden kalkarken Sefer onlara eşlik ederek kapıdan çıkmalarını sağladı.
Herkes çıkıp toplantı salonunun kapısı kapandıktan sonra derin bir nefes aldım. Büyük ihtimal günlerdir alamadığım o huzurlu nefesi şimdi alıyordum.
Geliyor 1 2 sexual tension olan bölümler
Heyecanlandım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman [b×b]
Novela JuvenilAfşin Konak × Eriz Balpak İkisi de herkesin saygı duyduğu, yer altı dünyası insanlarıydı. Ve herkes bilirdi ki, ikisi birbirinin ezeli düşmanıydı.