Biliyorsunuz ki Wattpad kaldırıldı. Ben de size yeni bölümleri nasıl iletebilirim diye düşündüm ve bir Instagram hesabı açmaya karar verdim. Oradan post şeklinde kurgunun yeni bölümlerini atacağım. Lütfen bu mesajı görenler ve kurgumu okumaya devam etmek isteyen okurlarım diğer kişilere de iletsinler , sevgiyle kalın ballarımmm 😊🐣🌼🤍
Hesabın adı
kuzeyliyazar_kesisim
" DUYGULARIMM DARMADAĞINN ANLAYAMAZSIN. Nırınırırınnmm."
Ooff ,offf. Salaksın Hira salak. Resmen tufaya düşürdüler seni. O kendini bir şey sanan Ozan Bey' e ne demeli peki?
Patronmuş. HAHHAYY PABUCUMUN PATRONU!! ADİ , GERİZEKALI , BİR YERLERİ HAVAD-
Ovv, bi dakika. Ben kendimi tanıtmadım değil mi? Adım Hira Korkmaz. 24 yaşındayım .Kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan ama dengesini bir türlü tutturamayan , biraz uçarı biraz da saf, ortaya karışık bir şeyim işte jxjxjxxj.
Dediğim gibi dengeyi yine tutturamadım ve işten kovuldum. Gıcık, pislik, öküz patron beni dinlemedi bile . Göz göre göre kovdu yaa. Beni beni, Hira'yı.
FLASHBACK
" Bunlar ne Hira!!"
"Neyden bahsediyorsunuz Ozan Bey? Bir sorun mu var?"
" Evet var! Aylardır çalıştığım proje çöp oldu! Hepsi senin yüzünden!!!"
" Anlamıyorum Ozan Bey, ne demek benim yüzümden. Ne yaptım ki ben?"
" Hah, BİR DE SORUYOR MUSUN? PROJEYİ RAKİP FİRMAYA SIZDIRANIN SEN OLDUĞUNU BİLİYORUM! "
" NE? Siz ne diyorsunuz Ozan Bey. Ben asla böyle bir şey yapmam. "
"Yaparsın, yaparsın. Sizin gibiler para içi- Bir dakika.Tabi yaa! Şimdi anlaşıldı .Geçen hafta zam yapmadım diye tüm bunlar değil mi?"
" Yargısız infaz yapıyorsunuz Ozan Bey! Hem elinizde bunu yaptığıma dair bir delil var mı?"
" Şundaki küstahlığa bak! Elimde görüntüler var. Ben senin kadar basit biri miyim ki kanıt olmadan suçlayayım?"
" Bu imkan-"
"Yeter! Kovuldun! Eşyalarını al ve şirketimden defol !!"
" Haksızlığa uğradığım yerde durmam zaten, zengin züppe."
FLASHBACK END
Böyle de lafımı sokar giderim ;)
Neyse işte, şimdi de eve gidiyorum demek isterdim amaaa hayııırrr jxjxjxxj 🤭BARA GİDİYORUM, WUHUUUU!
Barda kendime oturacak kuytu bir yer bulduktan sonra uzun zamandır denemek istediğim tekilayı sipariş verdim ve beklemeye başladım. O sırada birden etrafta bir sessizlik oluştu. Herkes gibi ben de kapıya doğru baktım. Kapıda yapılı bir adam ve çevresinde birkaç koruma vardı. Sırtı dönük olduğu için yüzünü göremedim.
İçimdeki meraklı melahat durur mu hiç. Siparişimi getiren garsona sordum kim olduğunu.
"O mu ? Orhun Demirhanlı. Namı diğer Buzlar prensi. Soğuk nevalenin biri işte. Ama harbi yakışıklı. Bütün kızlar kuyruk oldu peşinde ama bugüne kadar yanında dişi sinek bile görmedim."" Buraya çok sık gelir mi Buzlar prensi?"
" Aslında pek gelmez. Öyle arada bir. Neyse ben kaçar."- 2 Saat Sonra -
Hem sihirliyim hem gerçek nanananananana. Selenaaaa.
Niye her yer dönüyor yaa! Acaba uzaylılar dünyayı mı çeviriyor?!! Aman Allahım!!
" Pişt Garsooonn"
" Noldu ?"
" Her yer dönüyor yaa. Uzaylılar mı yapıyor dersin! Çabuk kaçmamız lazım!!"
"Of bee. Naptın sen. Bu kadar içilir mi?"
" Garsoonnn , benim midemi sen mi sallıyorsun. Döverim bak seni !"
"Ne! Bak sakın kusayım deme. Bir de buraları temizlemekle uğraşamam! Kalk lavaboya git!"
"Off, tamam yaa. Ne mızmızlandın. Gidiyorum"
Sahi, lavabo neredeydi ya. Neyse baka baka bulurum bence. Evet evet bulurum.
Burası da baya büyük mekanmış ha. Dışarıdan küçük duruyordu.
Kapı, kapı, kapı, kap-
Hah, lavabooo.Peki sizce girebildim mi?
Önümdeki kas yığınına çarpmasaydım gidecektim de, şu an başka bir sorun var.
Bu kas yığını beni öpüyor!
Aman Allah'ım. Bulutlarda gibiyim sankii.
Tam ayrılacakken ayağım takıldı ve belimi sarmalayan koluyla beni iyice kendine bastırdı. Ağzımdan çıkan inlemeye engel olamadım ve olanlar oldu.Yeni bölüm için oy sınırı - 5 -
Kurguma destek olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kesişim
General FictionHayat dolambaçlı yollardan ibarettir. Bu yollardaki kesişim noktalarını ise seçimlerimiz belirler. Peki her kesişim bize mutluluğu getirir mi? . . . Orhun zihnindeki karmaşayla boğuşmaya devam ederken bir kadına çarptığını fark etmişti ama dönüp bak...