Eve geldiğimde babamın çok sinirli olduğunu gördüm ve bana"Duru düşmanımın kucağına oturmak nedir?"
Neeeehhg dusman mi ne yani o kadar yakışıklı mıydı? Neyse "Ne düşmanı baba ben tanımıyorum bile adamı"
"Duru bundan sonra gece hayatının bitmesini istemiyorsan tanımadığın adamlarla yiyismek yok" what dedin gülüm ben tanıdığımı napim."Tandigim adamı napim ben baba iki gun sonra takıntılı asik gibi pesimde olucaklar"
"Beni ilgilendirmez ya hiç ya böyle"ne diyoonnn canim babamm neyse bu dusman kimmis acaba baya yaksikli sorsam kizar mi acaba"baba bu adamin adi ney?"
"Eren Cevher" laanann hassiktir bu manyak yoksa o bana yorum atan mal olmasin" bana eren diye birisi yorum yapmisti'yakinda taniscagiz' diye yoksa bu adam olmasin"babam bunu duyunca kızardı kızarmak ne kelime morardi adam angry birds oldu PWJWHEİANWLWJ neyse."engelle hemen o adami" ayy valla engellemek hic icimden gelmiyo ya valla bak ne güzel yakışıklı SARIŞIN bir dusman kalsin ya demke isterdim ama hayatımı cok seviyorum babam bu cümleden sonra beni sürgün ederdi. Hemen odana gidip duş alıp olanları düşündüm bu adam benden ne istiyor acaba benden ne isticek canim babamdan istiyor herhalde(insallah bana asik olur) ic sesim cok zeki ya bencede olsun ne güzel yakışıklı sarışın manita ahahahah ama bu olayi ciddiye almaliydim bence ya evet ilk defa bir olayi ciddiye alucaaamm eren denen lavugu engelledim. Ve geceliklerimi giyinip uyudum.
Sabah son ses çalan telefonumla uyandim ece ariyordu actim
Ece: kızım dün gece nereye kayboldun o sarışın adam kimdi baya iyiydi yanliz
ben: ben düşmanın kucaktaymsiim ya oracikta sıksa olucektim niye korumuyonuz be beni
Ece: ne Saka misin o kadar yakisikliysa dusmanlar yani olek ya
ben: ay salak saçma konusma neyse kapatiom uykum var yeter. Bir şey demesine izin vermeden kapattım ve tekrar uyudum.uyandigimda saat 2ye geliyordu assagiya inip kahvalti yaptım babam evde yoktu ve içimde bi huzursuzluk vardi inşallah kötü bir sey olmicak. Canım sıkıldığı için mayomu giyinip havuza girdim biraz yuzdukten sonra duşa girip tekrar yemek yedim havuz insani aciktiyo ya. 1 2 saat sonra babam geldi morali cok düşüktü lan acaba bişey mi oldu "noldu baba bir şey mi oldu" önce acılı acılı bana baktı sonra bir şey demedi ve çalışma odasina gitti. Bende arkasindan gelen sag kolu Fırat abiye noldugunu sordum basta anlatmak istemedi zorladim ve basladi"duru kızım bu eren denilen adam varya işte o seni istiyor ve bizi bazı konularda cok zorluyor seni vermezsek bizi batircakmis" asil simdi siktir ben napcam acaba tamam yaksikli fln ama tanimam etmem bi kere "ee beni napcakmis"
Bi bakti sanki goren adam beni karisi yapmak istiyo der ya LAKSNDOSKLS
"Karısı"wtf ne dion moruq akamwlejjsowkw neeeee valla ağlarım istemiom evlenemem ben hele mafya ile asla ve o sırada bir ses duyuldu silah sesi hatta sesleri catisma baslamisti ve firat abinin koluna sıkmıslardı noluo amk