KAÇIRILMA

29 4 10
                                    

İceri bir anda 10'a yakin adam girdi bunlar neden ayi gibi amk az yavas aaa sonra arkalarindan sarışın bir mukemmel Eren wow PQKENSOAKW bu durumda da gulerim yoksa agalmak fln istemiom aglarsam kimse susturamaz sonra babam assagiya indi babama sıktılar orospu cocuklari iste burdan sonra beni sikseler gulemem babama baktigimda duru kac diye bagirmisti ah babam ben kacsam seni yasatirlar mi tabi ki kacamam. "Baba ben kacarsam seni yasatmazlar" iste aglamaya basladim"babacim git sen kurtul sen kacamzsan ben yine yasayamam" hakli adam kactim kacabildivim kadar ve bacagimda bir aci baktim kursun yemisim hassiktir olmnapicagimi bilmiyorum ama yinede topallayark kostum en son eren arkamdan bagirdi" benden kacamazsin küçük ben seni heryerde bulurum ama belki yasamis olamazsin"ne diyi bu sik kırığı yeter
Tabiki kaçtım onla mi evlencektim ben be sonra arkamdan kosuyordu ve beni bilegimden tutup sürüklemeye basladi. Evet surukledi bacagimdan yedigim kursundan dolayi düştüm ve kaldirmadan sürükledi bu ne biçim adamlik amk "şerefsiz yere düştüm kaldir bri adamligin da yok senin"diye bagirmam ile sacimin cekilmesi bir oldu"kucagimda böyle demiyordun duru" sacimin cekilmesinin acisiyla cevap veremedim çünkü saclarim benim icin cok degerli ve saçlarım cok aciyo suan. Bacagimdan yedigim kursundn dolayi kan kaybi yaşıyordum ve bir sure sonra dayanamayip uyandim uyandigimda siyah bir odadaydim. Bacagimda sargı vardı bu oda çok cirkin ne kadar cansiz aq. Son anda aklıma olanlar geldi ve aglamaya basladim ya babam öldüyse? Napicaktim ben beni kimse kurtaramazdi başka onu istiyorum tek Allah'ım lütfen olmemis olsun lütfen 2 saat boyunca agladuktan sonra iceriye bi adam girdi ve yemek getirdi bunlari yiyin eren abim istedi "Sikerim eren abinizi bırakın beni" dememle tokat yemem bir oldu ben babamdan yemedigim tokati burda yedim sanirim. Sonra adam gitti kamera oldugunu gördüm odada sapik eren herhalde izlicek burdan. Yemek yemek zorunda kalmistim bir süre sonra ne kadar guvenmesemde. Biraz uyuduktan sonra kapimin hayvan gibi acilmasiyla uyandim iceriye eren girdi ve bana tokat atan adam. Lan bi dakika o adamin elinde silah vardı aha öldüm."sana tokat atan serefsiz al senin onunde olucek simdi" hayir ben kandan korkardim bunu ona nasil soylucektim." BEN KANDAN KORKUYORUM SİKTİRİN GİDİN BASKA YERDE YAPIN" diye bagirmam ile durdular"sen nasil mafya kizisin kan gormedin mi hic" he mal he gördüm " sacma salak konusma babam asla beni bulaştırmaz böyle şeylere"dedikten sonra adami odadan cikartti ve yanima oturdu. Niye oturdun veled dicektim ki bi anda "bar da bazi şeyler yarim kaldi devam etmeye ne dersin?" Ananin aminu derim salakk. Bunu duyunca gür kahkaha attim" babami öldüren biriyle mi? Sanmiyorum" güldü evet güldü gülüşü cok guzeldi ama babami öldürmüştü." Baban ölmedi" dedigi seyle gozlerim fal tasi gibi açıldı " beni ona götürün onu istiyorum" dedigim seyle tekrar güldü mal herif" kızım sen beni aptal mi saniyorsun seni babana gotureyim" dedi ve sacima yapisti lan saçımi cekenlerin hepsine bedelini agir odetecegim.  Yarim saat kadar durduktan sonra gitti bende ne yapabilirim diye düşünürken uyuya kaldım. Biraz uyuduktan sonra havanin karardığında gördüm ve lavaboya gidip işlerimi hallettim. Geri yerime oturuyodum ki bu kez kapı nazikçe açıldı içeriye o lavuk girdi elinde telefon vardi."al bu sana ama polisi aramaya kalkarsan babanın sonu olur." Siktir git amk. Bir şey demeden telefonu vermesini bekledim verdi ve yanıma oturdu. Beni mi izliyodu bu sapik."ne bakıyorsun. Bok nu var amk."salak herif." Güzelliğine." Bu lavuk harbi mal saçım basım dağınık hala güzelliğine diyor." Ayrıca sana küfür yakışmıyor."
"Ettiren sensin"evet ettiren o'ydu. Bir şey demeden beni izlemey devam etti." Sana vir şey söyleyeceğim." Aha kesin aşık." Dinliyorum."
"Yarın akşam babanın da olduğu bir davet var gelmek ister misin." Babam beni asla davetlere götürmedi acaba neden." Bu halimle mi?" Ay üstümde esofman sweat vardi." Hayır " iyi bari." Benim alışverişe gitmem lazim."  Belki ordan kaçarım." Gideriz." Riz?" Beraber mi" hay şansıma. "evet" sans yok ki bende." Ne zaman çıkarız yarın mı bugün mü?"
"Bugün hava karardı çıkamayız her yer kapanmıştır yarın çıkarız." Kafa sallayıp yeni telefonumla ilgilendim öncelikle babami aradim çaldı çaldı açmadı." Kimi arıyorsun?"
"Babamı" bi bana bakti bi telefona "baban isimsiz numarayi açar mı ki"
"Seni açıyor mu?"
"Beni kaydetmiştir herhalde"
"Sanmam"kendi telefonunu çıkardı aradi bu kez ilk çalışta açıldı.
Babam:Lan şerefsiz soyunu siktiğim kızım nerde
Eren: yanimda sesini duymak ister misin
Babam: o kız için mi bunlari yapiyorsun? Benim bir suçum yok o konu da kimden hesap sorcagini sen cok iyi biliyorsun. Ve telefonu kapatti eren ve bir sey demeden gitti. O kız kim len ben degilimdir yani.

mafyanın intikamı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin