Luku 1- Lempi musiikki

123 12 9
                                    

Kiva kun löysit tän kirjan toivottavasti tykkäät<3

Markus

Makasin sängylläni ja katsoin puhelinta. Olisin halunnut nukkua mutta Joonatanin oli tarkoitus tulla yöksi. Katselin tiktokkia ja yritin pitää itseni hereillä. Onnistuin siinä jonkin aikaa mutta nukahdin sitten.

Joonatan

Olin kävelemässä poikaystäväni luokse. Oli jo aika myöhä mutta lupasin mennä yöksi joten pidin lupaukseni. Kävelin pika kävelyä, koska oli yllättävän kylmä. Näin tutun omakotitalon lähestyvän joten otin pari juoksu askelta. 

Koputin oveen mutta kukaan ei tullut avaamaan. Kaivoin avaimet repusta ja avasin oven. Potkin kengät eteisen nurkkaan ja lähdin harppomaan yläkertaan.

Avasin poikaystäväni huoneen oven ja näin hänet nukkumassa. Hymyilin tälle ja menin sängyn luokse. Kiipesin hänen toiselle puolelle ja kävin siihen makaamaan. Laitoin käteni hänen ympärilleen ja halasin takaa päin. Markus kääntyi katsomaan minua hymyillen. 

"Sä tulit" hän sanoi innoissaan.

"Niin taisin" sanoin ja pussasin häntä. Markus hymähti ja hautasi kasvonsa kaulaani.

"Oliko ikävä" kysyin, vaikka tiesin vastauksen. 

"Joo" Markus sanoi ja pussasi kaulaani muutaman kerran.

Nousin sängyn päätyn istumaan ja vedin Markuksen syliini jonka jälkeen suutelin häntä. Markus vetäytyi suudelmasta ja kumartui kaulani viereen. Huokailin hiljaa jokaiselle pienelle suudelmalle minkä tunsin kaulallani. 

"Muista sitte että ei mitään hirveen näkyvii jälkiä" huokaisin hiljaa. 

"Joo mä muistan kyllä rakas" Markus sanoi ja veti paitaani pois. Nostin käsiäni jotta paita lähtisi helpommin. Markus heitti paidan lattialle ja alkoi suudella rintakehääni.

"Voiks mä tehä pari fritsua" Markus kysyi ja suuteli huuliani. 

"Mhm, mut ei liian ylös kaulaan, et voin peittää ne huivilla" sanoin ja vedin poikaa lähemmäs itseäni. Kuulin vain muminaa ennen kuin tutut huulet löysivät tiensä kaulalleni.

Markus

Näykin ja suutelin hennosti Joonatanin kaulaa. Suuntasin suudelmani alemmas kaulaa jotta voisin jättää fritsuja. Imin hennosti hänen kaulaansa monesta kohtaa, jättäen hentoja jälkiä. En tehnyt näistäkään hirveän näkyviä, koska minulle riitti kuulla Joonatanin hiljaiset huokaukset korvani vieressä. 

Musiikkia korvilleni mikä aiheutti eräänlaisen reaktion myös alempana. Tunsin sen allani ja olin varma, että Joonatan tuntee myös oman ongelmani itseään vasten.

Suutelin hänen kaulaansa hieman kovempaa kuin äsken, halusin kuulla hänet paremmin. Suudellessani hänen kaulaa painoin lantionia hänen lantiotaan vasteen saaden Joonatanin vetämääm henkeä. 

"Tykkäät sä tästä" kysyin hiljaa hänen korvansa vieressä näykkäisten hänen korvaansa. 

"Jooh" Joonatan sanoi ja laittoi kätensä lantiolleni. 

"Mä huomaan" sanoin hiljaa ja katsoin alas päin virnistäen. Joonatan punastui huomatessaan mihin katsoin.

Nostin katseeni Joonatanin silmiin ja upposin niiden kauneuteen hetkeksi, vilkaisin hänen huuliaan nopeasti. Laitoin käteni hänen leuan alle ja vedin suudelmaan, näykkäisin hänen alahuultaan ja ujutin kieleni tekemään tuttavuutta hänen kieleensä. 

Silittelin vapaalla kädelläni hänen paljasta kylkeään. Liikutin lantiotani hitaasti saaden Joonatanin henkäisemään terävästi. Hymähdin itselleni tyytyväisesti.

Vetäydyin pois hengähtämään hetkeksi. 

"Onko sulla fiilistä panna tänään" kysyin Joonatanilta hiljaa. 

"En tiiä" Joonatan sanoi hieman epäröiden. 

"Ei meijän oo pakko jos et sä haluu" sanoin silitellen hänen poskeaan. 

"Emmä haluu" Joonatan sanoi hieman häveten. 

"Se on ihan fine" sanoin hymyillen. 

"Haluut sä että autan sua sun ongelman kanssa" kysyin, hän nyökkäsi vastaukseksi.

Vein kättäni alaspäin aloittaen hänen rintakehältään. Liutin kättäni hitaasti hänen vatsalihaksiensa päältä hänen housujen resorille. Vein käteni hänen housujen sisäänsä ja aloin vedellä hitaita vetoja hänen kalullaan. 

Joonatan nojasi päätään olkapäälleni ja huokaili hiljaa samalla kun nopeutin vetojen tahtia. Vapaalla kädelläni silittelin taas Joonatanin kylkeä, tiesin että hän tykkäsi siitä. Jätin helliä suudelmia hänen kaulalleen ja kuiskailin kehuja. 

"Kaikki ok, sä oot niin hiljanen" kysyin ja lopetin vetojen vetelemisen hetkeksi. 

"Jooh, älä ainakaa lopeta, mä oon lähel" Joonatan huokaisi.

Jatkoin nopeiden vetojen vetelyä ja kuuntelin kun Joonatan huokaili korvani juuressa, lempi musiikkiani. 

"Taitaa tuntuu hyvältä" totesin virnistäen ja nopeutin taas vetojen tahtia mikä sai Joonatanin huokaisemaan äänekkäämmin. "

Jooh" Joonatan sanoi vaivaantuneesti, kunhan vain härnäsin häntä hieman.

Joonatan tuli hetken päästä kädelleni huokaisten. Hymähdin ja vedin vielä pari vetoa ennen kuin vedin käteni pois hänen housuistaan. 

"Käyäänkö suihkussa" kysyin ja silittelin puhtaalla kädellä Joonatanin hiuksia. 

"Joo" Joonatan vastasi ja nousi minä sylissään. Hän kantoi minut kylppäriin.

sanat 618


Karataanko?Where stories live. Discover now