Ήταν ένα δειλινό, το τελευταίο του Σεπτέμβρη. Η Διώνη μαζί με τον Παύλο συναντήθηκαν σε ένα πάρκο, κοντά στο σπίτι τους. Καθόντουσαν σε ένα παγκάκι ο ένας δίπλα στον άλλον, αμίλητοι και κοιτούσαν το υπερπέραν. Κάποια στιγμή εκείνος γύρισε προς το μέρος της και την κοίταξε με μάτια βουρκωμένα.
- Ότι και να γίνει μεταξύ μας, όποια απόφαση και αν πάρουμε, θέλω να θυμάσαι ένα πράγμα... Πάντα θα είμαι δίπλα σου να σε κρατάω το χέρι και να μην φοβάσαι. Ακόμα και όταν δεν θα είμαι εδώ... Θα είναι η ψυχή μου και η σκέψη μου σε εσένα.
Εκείνη έπεσε στην αγκαλιά του και άρχισε να κλαίει σιγανά, στη συνέχεια του είπε:
- Σε αγαπώ πολύ ειλικρινά και δεν θέλω να σε αφήσω να φύγεις, αλλά δεν γίνεται... Σε σέβομαι..., σέβομαι την απόφασή σου, για αυτό το λόγο αποφάσισα να έρθω μαζί σου, στην Κρήτη.
Ξαφνιασμένος της απαντάει:
- Θα το έκανες αλήθεια αυτό για μένα;
- Ναι, θέλω να περάσω χρόνο μαζί σου.
- Και η σχολή σου; Δεν θέλεις να πας μπορεί και να αλλάξεις γνώμη...
- Δεν θέλω να πάω, δεν με ενδιαφέρει καθόλου το αντικείμενο...
- Και τι θα κάνεις μαζί μου στην Κρήτη; Τους γονείς σου τους σκέφτηκες, τι εξηγήσεις θα τους δώσεις; Σε παρακαλώ μην με παρεξηγήσεις, δεν τα λέω όλα αυτά για να μαλώσουμε, αλλά πρέπει να τα σκεφτείς πριν πάρεις μια απόφαση...
- Θα τους πω την αλήθεια, ότι θέλω να είμαι μαζί σου και σε αυτό δεν μπορούν να με εμποδίσουν.
- Μάλιστα άκουσέ με προσεκτικά, σε παρακαλώ και δώσε βάση σε αυτά που θα σου πω. Δεν είναι ότι θέλω να σε αποτρέψω στο να έρθεις μαζί μου, αλλά με αυτό τον τρόπο σε κρατάω πίσω, φαίνεται εγωιστικό εκ μέρους μου...
- Μα δεν με κρατάς πίσω...
- Διώνη, θα ήταν καλό να τελειώσεις μια σχολή και με χαροποιεί αυτή σου η απόφαση, αλλά είμαστε ακόμα μικροί, έχουμε μια ζωή μπροστά μας...
- Γιατί μου τα λες όλα αυτά, αυτή είναι η επιλογή μου και έπρεπε να τη σεβαστείς. Κατάλαβέ το, δεν με ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα...
- Κορίτσι μου στα λέω όλα αυτά, διότι αύριο, μεθαύριο μπορεί να το μετανιώσεις...
- Δεν θα το μετανιώσω.
Ο Παύλος αποφάσισε να σταματήσει εκεί την συζήτηση, επειδή έβλεπε ότι όλο αυτό δεν οδηγούσε πουθενά. Την έκλεισε μέσα στην αγκαλιά του και την χάιδευε την πλάτη για να την ηρεμήσει. Έπειτα την συνόδευσε μέχρι το σπίτι της και έφυγε για το δικό του.
YOU ARE READING
The secrets of the Rousouli family (Μέρος 2ο)
RomanceΤο συγκεκριμένο βιβλίο αναφέρεται στη ζωή μιας κοπέλας συγκεκριμένα της Διώνης η οποία είχε γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους στη ζωή της που την πρόδωσαν, την πλήγωσαν, την ζήλεψαν, την εκτίμησαν, την συμπαραστάθηκαν, την υποστήριξαν αλλά και την θαύμαζα...