35 bölüm

617 37 16
                                    

"Jeon Jimin!"

Makyajımın son dokunuşlarını tamamlayarak "Neredeyse bitti!" diye bağırdım. Jungkook bana Rossi'nin hamilelikte ne kadar ilerlediğini kanıtlayan zarfı verdikten sonra oldukça memnun olduğumu söylemeliyim. Jungkook, ona yalan söylediği ve evliliğimizi mahvetmeye çalıştığı için onunla ilgileneceğini söyledi. Ona ne yapmayı düşündüğüne dair hiçbir fikrim yok. Tek ümidim ona zarar vermemesidir. Özellikle hamile kadınlara uygulanan şiddeti tasvip etmiyorum.

Jungkook kapıyı açarak "Akşam yemeği hazır" dedi.

"Bitirdim" dedim aceleyle sandalyeden kalkıp Jungkook'a doğru yürürken. Şef tabaklarımızı yemek masasına yerleştirirken ikimiz de aşağıya mutfağa iniyoruz. Masanın ortasına yerleştirilmiş kırmızı mumlar yakıldığından mutfaktaki ışıklar aniden loşlaşarak ortama romantik bir hava katıyor.

"Afiyet olsun" diye gülümseyen şef, mutfağı bize bırakarak kapıdan çıkdi.

Jungkook kulağıma "Otur," diye fısıldaması beni biraz şaşırttı. Sandalyede otururken, yanımda oturan adamla göz göze gelince dediğini yapıyorum. Akşam yemeğimiz biftek, İspanyol pilavı, üzerine mozzarella peyniri eritilmiş kızarmış fasulye ve yanında seçebileceğimiz küçük siyah kaplara özenle yerleştirilmiş farklı soslarla birlikte taze yapılmış tortillalardan oluşuyordu.

"Çok güzel kokuyor" dedim ağız sulandıran enfes kokuyu içime çekerek.

Jungkook, "Çocuğum ve senin için en iyisi," dedi, bir şekilde gece boyunca büyümeyi başaran küçük bebek yumruma bakarak dikkatle gülümsedi. Bana dik dik bakan bakışlarından yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Gözlerimi ondan kaçırıyorum. Yemeğimi araştırmaya başlamaya karar verdim.

Jungkook aniden suyundan bir yudum alırken "Rossi'yi kırmızı kartallardan atıyorum" dedi. Çiğnediğim yemeğimi yudumlayıp ona baktım, "Tüm hayatı boyunca kızıl kartallar değil mi? Onun tek geliri gibi mi?"

"Benim sorunum değil. Bunu balayını mahvetmeden önce düşünmesi gerekirdi," dedi Jungkook soğuk bir tavırla, tortillasından bir ısırık alıyor. Bir an Rossi'nin durumunu düşündüm ve yardım edemedim ama kadına sempati duydum, "Jungkook, ondan gerçekten hoşlanmadığım kadar. Onun içinde büyüyen bebek masum ve onun yüzünden açlıktan ölmeyi hak etmiyor. Sinuçta onun annesinin hataları," diye iç çekdim.

"Sana yaptığı onca şeyden sonra ona nasıl sempati duyabilirsin?" Jungkook kaşını kaldırdı.

"Sadece onun bebeğini düşünüyorum" diyorum dürüstçe.

"Sana pek çok yönden hayranım, bunu biliyor musun?" dedi derinden.

"Peki ne yapacaksın?" diye sordum çaresizce kendini göstermeye çalışan gülümsemeyi gizleyerek.

Jungkook boş boş, "Onu bu kadar basit bir şekilde öldürürdüm ama ne öneriyorsun?" dedi. Onun sözlerine gözlerimi devirdim, "Sadece bir iş falan bulana kadar ona iyi bakmasına yetecek kadar bir çek ver." Omuzlarımı silkiyorum.

"Tamam," diye başını salladı ve bifteğinden bir ısırık aldı.

"İşlerden bahsediyordum. Ben de bildiğin bir iş bulmayı düşünüyordum? Yasal bir iş," diye mırıldandım gergin bir şekilde. Jungkook'un sanki az önce dünyadaki en aptalca şeyi söylemişim gibi bana baktığında tüm ifadesi karardı.

"Hayır" diyor yumuşak bir sesle.

"Evinizde kilitli kalmaktan yoruldum. Üretken bir şeyler yapmak ve en azından bir rutinim olsun istiyorum" diye mırıldanıyorum.

"Zaten bir rutininiz var ve bu da evin hanımı  olmak."

"Jungkook! Gösteririm sana şimdi hanımı!" diye çıkıştım.

"Eğer evden çıkmak istersen. Senin için bir şeyler ayarlayabilirim, sadece bana söyle Jimin. Belki alışveriş merkezinde alışveriş yaparsın?" diye önerdi.

"O kadar kontrolcüsün ki" Dilediği gibi hareket etmeyen yeni yürümeye başlayan bir çocuk gibi kollarımı ağrıyan göğüslerimin üzerinde kavuşturuyorum.

Jungkook, "En son seni dışarı çıkardığımda benim hatam değildi. Benden kaçmaya çalıştın," diye mırıldandı.

"Bu yemeğin mükemmel olması gerekiyordu ama benim kocam nankör küçük bir orospu" diye mırıldandi. Arkama dönmeye ya da sözlerine cevap vermeye bile tenezzül etmiyorum. Yukarı çıkıp yatak odama giridim ve kapıyı kapattım. Bir keresinde elbisemi çıkardım ve makyajımı sildim. Bir gece demeye hazır olarak yorganın altına girdim. Kapı kısa süre sonra açılıyor ama gözlerimi kapalı tutup uykuya dalmaya odaklandığım için bunu kabul etmiyorum.

"Jimin?"

Cevap vermiyorum.

Jyngkook, "Uyandığını biliyorum," diye mırıldandı.

"Yorgunum. Beni rahat bırak," diye öfkeyle soludum.

Yumuşak bir sesle, "Mutfakta olanlar için üzgünüm" dedi.

"Aynı" diyorum soğuk bir tavırla.

Jungkook, "Lütfen bana bak," diye iç geçirdi.

"Jungkook, yoruldum," diye sinirle ofladım.

"Hızlı olacak."

"Ne?" Yorgun bir şekilde arkama dönüp gözlerimi açarak onun bitter çikolata rengli gözler gözlerimlw buluştu. Suçluluk duygusu yüzüne yayılmış durumda.

Jungkook, "Sana kızdığım, sesimi yükselttiğim ve sana sürtük dediğim için özür dilerim," diye mırıldandı, özrünün arkasında samimi bir ifadeyle.

"Düğmelerine basmadığımdan değil. Bu sadece hormonlarım ve ben sadece biraz özgürlük istiyorum Jungkook," yanlışlarımı ve doğrularımı kabul ederek nefes alıyorum.

Jungkook, "Bana bir konuda söz verirsen uzlaşmaya hazır mıyım?" diye ikna etti.

"Ne?"

"Benden kaçmayacağına söz ver" dedi sakince. Doğrudan bana baktığında onu incelemek için biraz zaman ayırdım. Sanki yanlış bir şey yapmaktan korkuyormuş gibi benimle yaptığı bu anlaşma konusunda kendiyle savaşıyor gibi görünüyor. Demek istediğim, fırsat bulduğum anda kaçmaya çalışmam konusunda gergin olduğu için onu hiç suçlamıyorum çünkü bu şekilde onu daha önce neredeyse travmatize etmiştim. İşin şok edici kısmı ise ilk defa benimle uzlaşmaya istekli olması.

Ve dürüst olmak gerekirse bundan gerçekten hoşlanmaya başlıyorum.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin