Κεφάλαιο 13

4 0 0
                                    

Ήταν μέσα Μαρτίου, όταν η τύχη της και ο έρωτας της χτύπησαν την πόρτα...

Βρισκόταν στη σχολή μαζί με την παρέα της, ώσπου κάποια στιγμή εμφανίστηκε η Ηλέκτρα με έναν πολύ γοητευτικό αγόρι στο πλάι της, καθώς ξοπίσω τους βρισκόταν και άλλη μια παρέα αγοριών.

- Καλημέρα Διώνη και Σύλβια, από εδώ το αγόρι μου ο Αποστόλης.

- Καλημέρα!!! Απαντούν τα κορίτσια με απορία.

Η Ηλέκτρα δεν τους είχε αναφέρει πολλά πράγματα για τον Αποστόλη πάρα μόνο ότι υπάρχει κάποιος ενδιαφερόμενος το οποίο ήταν πολύ στο φλου. Να που τελικά τα πράγματα σοβάρευαν.

Ο Αποστόλης ήταν ψηλός, ξανθός, αδύνατος με καστανοπράσινα μάτια.
Ήταν πάρα πολύ όμορφο παιδί και βλέποντάς τους μαζί μπορούσες να πεις κάλλιστα ότι αυτοί οι δύο ήταν ταιριαστοί.

Παρόλα αυτά το μάτι της Διώνης έπεσε στο πίσω μέρος σε εκείνη την παρέα αγοριών. Τότε ήταν που τον αντίκρισε για πρώτη φορά και τη χτύπησε κεραυνοβόλος έρωτας. Δεν πίστευε ότι υπάρχει κάτι τέτοιο... να που όμως έκανε λάθος...

Ήθελε να μάθει πληροφορίες για αυτόν την έτρωγε η περιέργεια. Εκείνος γυμνασμένος, όχι ιδιαίτερα ψηλός, μελαχρινός με έντονα χαρακτηριστικά προσώπου. Καστανά μάτια, σκούρα χαρακτηριστικά και με χείλη ζουμερά.

Κάθε φορά τον κοιτούσε στα διαλείμματα με μάτια γεμάτα επιμονή και αγωνία για να μάθει ποιος είναι.
Μαγευόταν από το γέλιο του από τις αντιδράσεις του σώματος του, ο τρόπος που καθόταν με την παρέα του, όλα τα έβρισκε τέλεια, πουθενά τίποτα λάθος...

Οι μέρες περνούσαν και τόσο πιο πολύ λυσσούσε η καημένη η Διώνη, τον έψαχνε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από κοινούς, στις ομάδες της σχολής... Ώσπου τα κατάφερε, λυτρώθηκε.

Και το όνομα αυτού Νικηφόρος...

Ο μήνας πλησίαζε στο τέλος του και αυτή δεν είχε καταφέρει να βρει τρόπο να τον πλησιάζει και όλο και περισσότερο τρελαίνονταν. Είχε πάθει εμμονή να βλέπει τις φωτογραφίες του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δημιουργεί διάφορες φαντασιώσεις.

Όπου κάποια στιγμή έσκασε σαν βόμβα...

Ήταν ένα απόγευμα που είχε βγει με τη φίλη της την Ηλέκτρα για ένα απογευματινό καφεδάκι και τότε ήταν που τα ξέρασε όλα... Εκμυστηρεύτηκε τα πάντα της είπε για το Νικηφόρο για το σκάλωμα που έχει φάει... Τι ρωτούσε τι να κάνει πώς να τον πλησιάσει.. και όλα αυτά με άγχος και αγωνία.

The secrets of the Rousouli family (Μέρος 2ο)Onde histórias criam vida. Descubra agora