Ήταν ημέρα Τετάρτη, 28 Μαρτίου, όταν η Διώνη και ο Νικηφόρος θα έβγαιναν το πρώτο επίσημο ραντεβού.
Η Διώνη είχε πολύ άγχος, ήταν μπροστά στη ντουλάπα της για ώρες και την κοίταζε. Δεν μπορούσε να αποφασίσει τι θα φορούσε.
Στο τέλος τα κατάφερε, επέλεξε να φορέσει κάτι απλό και ανάλαφρο χωρίς να προκαλέσει. Για αυτό φόρεσε ένα τζιν και μια κόκκινη φούτερ.
Με το Νικηφόρο είχαν ραντεβού στις 6 ώρα μπροστά στη λίμνη. Έφτασε 5 λεπτά αργότερα αγχωμένη και αναστατωμένη.
Εκείνος αμέσως της χαμογέλασε και της είπε:
- Στην αρχή αγχώθηκα ότι δεν θα έρθεις, αλλά άργησες μόνο 5 λεπτά...και με καθησύχασες.
- Συγγνώμη...περιμένεις πολύ ώρα;
- Μην μου ζητάς συγγνώμη είναι ανθρώπινο τα 5 λεπτά. Όχι πριν λίγο ήρθα και εγώ.
Η Διώνη κοκκίνισε και προσπαθούσε να κρύψει την ντροπή της και την αναστάτωση που ένιωθε αλλά δεν τα κατάφερνε και με πολύ επιτυχία.
Ξεκίνησαν να περπατάνε πλάι πλάι δίπλα στη λίμνη. Ο αέρας όμως δυνάμωνε και δεν τους έκανε τη χάρη να βρίσκονται για πολύ ώρα έξω. Έτσι ο Νικηφόρος πρότεινε να πάνε σε ένα πολύ όμορφο και ήσυχο μαγαζί εκεί κοντά που γνώριζε.
Με το που έφτασαν στο μαγαζί ήταν όντως πολύ ήρεμα και ρομαντικά με αναμμένα κεράκια και με αποχρώσεις κόκκινο και ροζ στους τοίχους.
Ο σερβιτόρος ήρθε να τους πάρει παραγγελία η Διώνη παρήγγειλε ένα κόκκινο κρασί ημίγλυκο ενώ ο Νικηφόρος αποφάσισε να πιει ένα ουίσκι σκέτο με πάγο.
Η βραδιά κύλησε πάρα πολύ όμορφα και ήρεμα. Άρχισαν να γνωρίζονται καλύτερα και τα μάτια τους δεν σταματούσαν να ψάχνουν ο ένας στον άλλον. Ώσπου ήρθε η ώρα να αποχωριστούν είχε πάει ήδη 00:00.
Ο Νικηφόρος πλήρωσε το σερβιτόρο με νόημα χωρίς να το αντιληφθεί η Διώνη και έφυγαν.
- Νικηφόρε πληρώσαμε πως φύγαμε έτσι;
- Ναι μην ανησυχείς...
- Μα ποτε;
- Δεν χρειάζεται να σου πω ένας τζέντλεμαν πρέπει να φροντίζει για όλα και ειδικά για μια όμορφη κοπέλα που έχει δίπλα του.
- ...
Τα μάγουλα της κοκκίνησαν από τη ντροπή αλλά και από το κρύο και ήταν διακριτά στα μάτια του κυρίου που βρίσκονταν απέναντι της.
ESTÁS LEYENDO
The secrets of the Rousouli family (Μέρος 2ο)
RomanceΤο συγκεκριμένο βιβλίο αναφέρεται στη ζωή μιας κοπέλας συγκεκριμένα της Διώνης η οποία είχε γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους στη ζωή της που την πρόδωσαν, την πλήγωσαν, την ζήλεψαν, την εκτίμησαν, την συμπαραστάθηκαν, την υποστήριξαν αλλά και την θαύμαζα...