Η Διώνη μπήκε σε πειρασμό από τη μία η φρέσκια σχέση της με το Νικηφόρο και από την άλλη η νέα γνωριμία με το Δανιήλ. Ήθελε να κάνει το σωστό να μην ενδώσει. Αλλά η μοίρα είχε αλλά σχέδια για αυτούς.
Ένα βράδυ ήταν μόνοι τους στον Καβάλα, πολύ όμορφη νύχτα. Ξαστεριά στον ουρανό και ένα γλυκό αεράκι ίσα ίσα να σε δροσίζει από την ανυπόφορη ζέστη της όλης ημέρας.
Καθόντουσαν σε κάτι βράχους κοντά στη θάλασσα και άκουγαν να σκάει το κύμα, μόνο μούσκεμα που δεν τους έκανε. Ο Δανιήλ προσπαθούσε να σπάσει το πάγο ανάμεσα τους αλλά δεν τα κατάφερνε και με μεγάλη επιτυχία. Έλεγε διάφορε περί ανέμων και υδάτων και προσπαθούσε να αποσπάσει από τη Διώνη τις πολύτιμες πληροφορίες που λαχταρούσε και ποιες να ήταν αυτές προφανώς για την παρούσα κατάσταση της Διώτης ελεύθερη ή σε σχέση άραγε.
Παρόλα αυτά ο Δανιήλ δεν ήταν κανένας χθεσινός ήξερε πολύ καλά να διεκδικεί και στο τέλος να παίρνει αυτό που ήθελε με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο. Έτσι είχε κάνει έρευνα μέσα στα social για την Διώνη. Εκείνη σαν νέα και ερωτευμένη που ήταν τα είχε όλα στη φορά φωτογραφίες με το αγόρι της και κοινοποιημένος το άνομα του για το ποιος ήταν. Όποτε θέλοντας και μη ο Δανιήλ τα ήξερε όλα χωρίς καν να ρωτήσει.
Ο Δανιήλ είχε φέρει και μπίρες μαζί του εκείνο τη νύχτα και έπιναν χωρίς μέτρο που κάποια στιγμή είχαν έρθει τόσο κοντά που τα χείλη του Δανιήλ ακούμπησαν της Διώτης. Εκείνη δεν φάνηκε να αποτραβιέται αλλά ούτε κι να ενδίδει. Το αλκοόλ θα μιλούσε φαίνεται.
Μετά από ενός λεπτού σιγή συνειδητοποίησε τι της είχε συμβεί. Πήγαν βρήκαν τα κορίτσια και έφυγαν για πίσω στο σπίτι. Σε όλη τη διαδρομή κανένας δεν έβγαλε άχνα . Παρόλα αυτά η Μελίνα που ήξερα καλά την αδερφή της κατάλαβε ότι κάτι συνέβησε μεταξύ τους. Αλλά δεν θέλησε εκείνη τη στιγμή να μάθει.
Το επόμενο πρωί που ξύπνησαν η αδερφή της την από πήρε για να μάθει τι έγινε. Εκείνη τα ομολόγησε όλα με κατεβασμένο το κεφάλι. Μέσα στην ντροπή της έκλαιγε και αναρωτήθηκε τι θα κάνει τώρα.
Η αδερφή της μόνο που δεν την έδειρε, ενώ η Μαρίνα φαίνονταν να χαίρεται με το αποτέλεσμα που συνέβησε.
Η μέρα πέρασε ανυπόφορα η Διώνη προσπαθούσε να τον αποφύγει αλλά μάταια.
Ήταν το πρωί στη θάλασσα όλοι μαζί κι όλη την ώρα την κοιτούσε επίμονα. Μόλις συναντιοντούσαν τα μάτια τους αυτός συνέχιζε επίμονα να μην ξεκολλάει το βλέμμα του από πάνω της. Με αποτέλεσμα εκείνη να έρχεται σε δύσκολη θέση και να την πιάνει άγχος και ντροπή ταυτόχρονα, αλλά κατά βάθος της άρεσε.
Δεν μπορούσε να το εξηγήσει στον εαυτό της αυτήν την απρόσμενη έλξη που ένιωθε για αυτόν που όταν ήταν δίπλα του την έπιανε ταραχή και αναστάτωση σε σημείο να την χτυπάει ηλεκτρικό ρεύμα.
YOU ARE READING
The secrets of the Rousouli family (Μέρος 2ο)
RomanceΤο συγκεκριμένο βιβλίο αναφέρεται στη ζωή μιας κοπέλας συγκεκριμένα της Διώνης η οποία είχε γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους στη ζωή της που την πρόδωσαν, την πλήγωσαν, την ζήλεψαν, την εκτίμησαν, την συμπαραστάθηκαν, την υποστήριξαν αλλά και την θαύμαζα...