4

242 24 37
                                    

Siyah geceliklerimi giyerek yatakta yuvarlandım, bu gün hafta sonuydu ve ben sıkılıyordum.

Aşşağıdan kapı sesi geldiğinde annemin gittiğini anladım, artık kız kıyafetleri giymek garip geliyordu, o yüzden dün biraz alışveriş yaptım ve kendimi rahat hissedeceğim yunisex kıyafetler almıştım.

Kapım açıldığında döndüm, hoseok gülerek yanıma geldi, kalçasını sıkıca saran siyah kot şort,beyaz crop ve siya ayakkabı giyinmişti.

Yanıma oturdu.

"Ne yapıyorsun?"

"Yuvarlanıyorum"

Güldü ve sporlarını çıkardı, yastığı kafamın altına koydum, kalkarak bir bacağını diğer yanıma atıp üstüme oturdu ve eğildi.

Gülerek kollarımı beline sardım ve tatlı dudaklarını öptüm, elini yanağıma koyduğunda kollarımı sıklaştırdım.

Dilimi dudakları arasına sızdırdığımda izin verdi, dilimi damağına yapıştırdım, dişleri üzerinde gezdirdim ve ağızını turladım.

Ellerimi kalçasına kaydırdım ve okşadım, yana dönerek onu altıma aldım, bacaklarını belime doladı.

Geri çekildim ve derin nefesler aldım,dudakları üzerinde dilini gezdirdi ve yutkundu, eğilerek dudaklarımı boynuna bastırdım ve portakal kokusunu derince içime çektim.

Üstüne uzandığımda kollarını saklaştırıp saçlarımı okşadı, içimdeki bir his şaha kalkmıştı ve onu arzulamaya başlamıştı ve bu hissi bastırmak çok zordu.

"Dolaşalım mı?"

"Olur"

Üstünden kalktığımda o da kalktı, dolaba giderek açtı, kıyafetleri görünce kaşlarını çatarak bana döndü.

"Kıyafetler?"

"Ben.. Ben kız kıyafeti giymeyi bıraktım"

Yanıma geldiğinde elimi tutarak sıktı.

"Neden söylemedin,beraber alış veriş yapardık"

"Bilmiyorum, tepkinden korktum"

"Yoongi saçmalama istersen, ne diyecektim, artık benden uzak dur mu diyecektim, bunu mu düşündün?"

Sessiz kalınca anlıma vurdu ve kalktı.

"Salaksın"

Beyaz t-shirt ve siyah eşofman çıkarttı ve yanıma geldi.

"Giyin hadi"

Kalkarak üstümdeki geceliği çıkartarak t-shirtü giyindim, baldırlarımdan 3 parmak üstüne kadar geliyordu, altımıda çıkartarak eşofmanı giyindim.

Kapının yanında duran siyah sporu da alarak giyindim, hoseok da sporlarını giyerek yanıma geldi, elini tuttum, ev anahtarlarını aldım, odadan çıkarak aşşağı indik.

Evden çıkarak avm ye ilerledik, komşularım beni görence şaşırmışlardı, bayan choi yanımıza geldi.

"Yoongi neden böyle giyindin? Annen mi kızdı?"

"Hayır, böyle giyinmeye karar verdim"

"Ah anladım, bir an annen kızdı sandım"

"Annem tercihlerime saygı duyuyor, endişelenmeyin"

"Çok tatlısın güzelim, görüşürüz, görüşürüz kızıl çocuk"

Gülerek görüşürüz dedik ve ilerledik, hoseok kafasını salladı.

"Endişelenmesi çok tatlıydı"

"Beni kendi çocuğu gibi sever, bazen kahvaltı için sevdiğim çöreklerden yapıp getirir"

Sope : FemboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin