5

213 25 21
                                    

Oyun Günü'nün üstünden dört gün geçmişti ve hoseok iki gündür garip davranıyordu, okul yoluna girdiğimde hoseok yoktu.

Etrafa baktığımda göremedim, her zaman erken gelirdi, yanda durup onu bekledim.

Hala gelmemişti ve zilin çalmasına beş dakika kalmıştı, gelmeyeceğini düşünerek okula gittim.

Sınıfa girdiğimde sırada oturmuş uyuyordu, yanına giderek oturdum, kaşlarımı çatarak ona baktım ve önüme döndüm.

Gelmişti ama beni beklememişti, jungkook bana döndü.

"Ne oldu?"

"Hoseok, normalda beni beklerdi, bugün beklemedi"

"Geldiğimizde sırada böyle duruyordu"

Bügün cidden erken gelmişti, kafamı sallayarak hoseok'a baktım, ne olmuştu acaba.

Ders başladığında kafasını kaldırıp gözlerini ovdu, çantasını çıkartarak defter ve kalem çıkarttı.

Tahdaki notlara baktı ve yazmaya başladı, ona bakmayı keserek bende not tuttum.

Zil çaldığında kalktı, bende kalktım, sıradanın kenarına geçtiğimde yüzüme bakmadan sıradan çıktı ve sınıftan da çıktı.

Jin bana baktı.

"Kavga mı ettiniz?"

Sıraya oturarak kafamı salladım.

"Hayır, iki gündür garip davranıyor,nedenini bilmiyorum"

Taehyung sıramın üstüne oturdu.

"Belki bir şey olmuştur, nedenini sordun mu?"

"Çalıştım ama beni geçiştirdi"

Jimin omuzumu sıktı.

"Eminim hazır olduğunda anlatacaktır"

Kafamı sallayarak kalktım.

"Ona bakayım"

Onayladıklarında sınıftan çıktım, ilk lavaboya baktığımda ellerini yıkıyordu, kapıyı kapatarak yanına gittim.

"Hoba"

Bana döndüğünde yaklaştım ama bir adım geri gitti, yutkundum.

"Keyifsiz sin"

"Hayır, iyiyim"

"Neden beni beklemedin?"

Kararsızlık ile gözlerini kaçırdı ve yutkunarak bana baktı.

"İstemedim"

"Ne?"

"Beklemek istemedim"

"B-ben.. Anladım"

Kafasını salladığında yutkundum.

"Öpebilir miyim"

Ellerini arkasında birleştirdi.

"İstemiyorum"

"Ama-"

"Midemi bulandırıyorsun"

Şaşkınca kaldığımda gülümsedi ve yanımdan geçti, gözlerim dolduğunda kalbim ağrımaya başladı, göz yaşlarım akmaya başladı.

'Midemi bulandırıyorsun'

Gözlerimi sildim ve lavabodan çıktım, sınıfa girdiğimde eşyalarını almış en arka sıraya oturmuştu, diğerleri bana döndü, namjoon konuşunca yerime oturdum.

"Ne oldu? Geldiği gibi eşyalarını alarak arka sıraya oturdu"

"Bilmiyorum"

Taehyung kolumu tuttu.

"Sen iyimisin?"

"Evet, bir şey yok"

Daha fazla bir şey söylemediler, okul boyunca onu takip ettim ama göze çarpan bir şey yakalayamadım.

Sope : FemboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin