Duru'nun ağzından
20 dakikalık yolun ardından eve gelmiştik. Ev düşündüğümüzden daha güzeldi ve büyüktü.
(Evin görüntüsü)
Eve girdiğimizde evin dekorasyonu çok hoştu.
(Salon)
Salonu gezdikten sonra mutfağa geçmiştik.
(Mutfak)
Mutfakta gezinirken Erdemin sesi ile ona doğru döndük.
Erdem: Size kalıcağınız odayı göstereyim. Üst kata çıkalım.
Erdemi takip ederek üst kata çıktık. Bir odanın önünde durduğumuzda erdem konuşmaya başladı.
Erdem: şimdilik aynı odada kalsanız sorun olur mu? Çünkü diğer odalar tadilatta olduğu için bir tek bu oda müsait.
Nazlı: Hayır, bizim için sorun olmaz. Bize eşlik ettiğiniz için teşekkürler Erdem bey.
Erdem gülümseyerek Nazlıya dönüp konuştu.
Erdem: Rica ederim, ne demek. Bu arada bana lütfen bey demeyin. Sonuçta aynı evde kalıyoruz değil mi?
Nazlı gülümseyerek Erdeme cevap verdi.
Nazlı: Evet. Tekrar teşekkür ederiz bizi evinize kabul ettiğiniz için. Müsadenizle biz odamıza yerleşelim.
Erdem: tabiki. Müsade sizin. O zaman siz yerleşin salonda buluşuruz.
Nazlı ile kalıcağımız odaya girdik.
(Kalıcakları oda)
Nazlıya kızgın bakışlar atarak konuşmaya başladım.
Duru: Kızım sen naptın ya! Tanımadığımız bir adamın evinde kalmayı kabul ettiğinin farkındamısın!
Nazlı gayet sakin ve rahat bir şekilde konuştu.
Nazlı: Evet, biliyorum tanımadığımız bir adamın evinde kalıyoruz. Ama çocuğun konuşmasından belli ne kadar iyi biri olduğu.
Farketmedin mi?Duru: ya sen her iyi konuşan adama inanıp evinde kalmayı kabul mü ediyorsun!?
Nazlı: Hayır tabikide! Ama bu çocuk farkı. Artı olarak başka kalıcak yerimiz yoktu ve otelde daha fazla kalamazdık paramız kısıtlı. Ayrıca sokakta kalmaktan iyidir.
Duru: Off tamam bee. İdare edicez artık napalım.
Nazlı ile üstümüzü değiştirip rahat bir şeyler giydik.
(Duru'nun kıyafeti)
(Nazlı'nın kıyafeti)Üstlerimizi değiştirdikten sonra aşağı indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ŞARKISI
Teen Fictionİki genç kız atıldıkları okuldan sonra istanbula gider ve yeni bir okula aynı zamanda da yeni bir hayata başlarlar. Fakat istanbulda onları bekleyen çok şey vardır...Hayatlarını değiştiren iki genç adam da buna dahil...