ecenin asaletine bakar misinizzz
—————————————————————————
cocuklarla bulusma ayarladiktan sonra dolabi acip
icinden siyah crop ve siyah esofman ustune de gri ceket alip evden ciktim.(kafasinda canlandiramayanlar icin)
parka geldigimde Azra ve Mert oturmus cekirdek citliyorlardi, 5 karis suratla yanlarina geldigimde bana bakip gulumsediler.
Mert beni kolunun altina alip "ne bu surat daha da cirkinlesmissin boyle gul biraz" deyip sacimi karistirdi. karisan sacimla moralim daha da bozulurken birden aglamaya basladim. neden agladigimi ben de bilmiyordum.
Azra gelip bana sarilinca aglamam daha da siddetlendi "neden beni sevmedi ki neden yani tanimaya calismadi bile o kadar yazdim tersledi beni babam gibi hissettirdi yine de bir sey demedim ama benimle konusmak bile istememesi cok kirdi beni" omuzlarim sarsilirken bu sefer Mert beni yanina cekti.
saclarimi yuzumun onunden cektikten sonra "abim icin mi bu kadar agliyosun guzelim?" dedi. tabii ki biliyordu abisi yuzunden oldugunu ama iste salaklik yapmaya bayildigi icin yine de sormustu.
sinirle koluna vurup "baska kimin icin olucak salak" deyip daha da agladim. buna gulup beni sarip
sarmaladi, cocuklugumuzdaki gibi...Mert ile 7 yasindan beri tanisiyorduk. o zamanlar tabii hic anlasamaz surekli kavga ederdik ama
birbirimizden de hic kopamazdik. liseye gectigimizde Mert'in babasi vefat etti. nasil o benim babasizligimi yok etmeye calistiysa ben de ayni seyi onun icin yaptim. biz hep boyleydik surekli kavga eder en sonunda birbirimizi sarip sarmalardik. gecen sene Mert'in annesi ikinci evliligini yapti, evlendigi adamin da uvey oglu varmis. Uraz Çelikok... gordugum ilk anda kalbimin hizlanmasindan,ellerimin titremesinden onunla tanismamin iyi bir sey olmadigini anlamistim.beni defalarca gormesine ragmen bir kez donup bakmadi. tabii bu bana cok koyunca Mert bana ona yazmami teklif etti. once cok korksam da sonrasinda cesaretimi toplayip ona Mert'e asik oldugumu ve onun beni hic gormedigini falan yazdim.
tabii bu onun ne kadar umrundaydi bilmiyorum ama benim icin cok heyecanli dakikalardi.
"ya bakin adama fotograf attim sacimi boyamak istiyorum falan diye orada bile beni tanimadi ya, neden yani o kadar karsilastik? hic mi kalmamisim hafizasinda yani?" yuksek sesle konusmaya baslayinca ayaga kalkip ileri geri gitmeye basladim.
Azra "bu is boyle olmayacak bizim bir seyler yapmamiz gerekiyor" dedi kendi kendine dusunup.
Mert lafa atlayip "en son ne konustunuz" deyince konusmayi acip gosterdim.
"beni hicbir yerine takmiyor bile baksaniza" deyip sizlanmaya basladim.
Mert ayaklanip "tamam durun simdi aklimda bir seyler var." deyip beni aralarina oturttu.
"bak Ece sen gercekten uvey abimi seviyor musun?" uvey abim derken sesi titremisti ama bozuntuya vermemeye calisti. benim dikkatimden kacmadigi icin ona sarilip ayrildim ve "evet cok seviyorum gercekten, bakin bir yil olacak neredeyse hoslanma oldaydi simdiye gecerdi dimi?" dedim
Azra "haklisin kuzum ama emin olmamiz gerekiyor anla bizi." deyince kafami salladim.
Mert bana bakip konusmaya basladi"bak simdi gidiyosun engelini kaldiriyosun ve diyorsun ki 'Mert sadece sana yazmam icin bir araciydi konusmak istedigim kisi sendin' sonra bu sekilde bir kere daha konusmus olacaksiniz ve ondan hoslandigini belli edeceksin. o kisim sana ait ne yapacagini en iyi sen bilirsin, ama bence bu yoldan
git. zaten siz biraz konusmaya basladiktan sonra abim sana alisirsa sen bize geldiginde onu da cagiririm ve tepkisine bakariz. hm ne dersin?"Azra "aslinda mantikli ya sen denesene bunu?" deyip
ikna etmeye calisti beniikisine de bakip "yapsam mi ki?" dedim
ayni anda "yap" dediklerinde gulmemi durduramadim ve kikirdamaya basladim.
"O zaman bir boks kursuna yazilmam sart"
kendi kendime konusurken ikisi de kafasini salladi.Uraz boks egitmeniydi ve isinde gayet iyiydi. eger konusmaya devam edersek ilerleyen zamanlarda boks kursuna yazildigimi soylerdim, umarim o zaman beni kendi kursuna davet ederdi...
cocuklarla vedalasip eve geldigimde ablam yemek hazirliyordu. yanina gidip "vaaay Melek hanim neler yapiyorsunuz boyle" deyip masaya oturdum. ablamla aramda 2 yas vardi, o yuzden cogu zaman abla demiyordum. annem, babamin olumunden sonra bizi yaninda istememisti, biz de bundan dolayi ablamla baska bir sehire yerlesmis yeni bir hayat kurmustuk kendimize. bildigim kadariyla annem hala babam olacak adamin yasini tutuyordu. neyin yasini tutuyordu acaba? yedigi dayaklarin mi? yoksa yedigi hakaretlerin mi? neyin yasiydi bu?
yemek yedikten sonra hemen odama girip kocamin engelini kaldirdim. 10 dakika boyunca ne yazacagimi dusunurken telefonumun ust uste titremesiyle dondum kaldim. Uraz bana mesaj atmisti...
urazcelikok: engelini kaldirmissin
urazcelikok: ozur dilerim ece, oyle demek istememistim,
urazcelikok: sen yazinca dikkatimi dagiliyor, dersteydim ve oyle yazmis bulundum.
urazcelikok: ozur dilerim, yine engellemek istersen saygi duyarim ama istemem.—————————————————————————
bana bir Uraz Çelikok arkadaslaaaar
yukseldim su an cidden
oy verip yorum yapmayi ve kendinize cok iyi bakmayi unutmayinnnn 🥹💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Guzel Duygular / texting (+18)
Humorecesungurtekin: benim sana bir seyler aciklamam gerekiyor aslinda urazcelikok: buyur. ecesungurtekin: ben Mert'e asik degilim o benim en yakin arkadasim ama sana yazmak icin bir bahaneye ihtiyacim vardi. instagram kullanmadigini dusundum en basta cu...