14. bölüm

63 5 42
                                    

Akrabalarım zaten ölmüştü.

Korumalara burayı temizlemelerini ve cesetleride yakmalarını söylemiştim. Taehyung katran karası gözleriyle bana bakıyordu.

"Taehyung niye öyle bakıyorsun?" demiştim oysa dudağını yalamış ve taptığım sesiyle konuşmuştu.

"Benim sevgilim çok haşin yatakta da böyle performanslar bekliyorum"demişti ve elimi şişen penisine sürtmüştü. Ne yani tavırlarımdan sertleşmişmiydi benden bu kadar etkilendiğini bilmiyordum .

Utansam bile bende istiyordum ondan penisini avcumla yoğurmaya başladım ve sıktım derince inlemiş ve kendini elime itmişti o sırada odaya çıkmıştık.

Odaya girdiğimiz anda utanmamam gerektiğine karar vermiş ve onu yatağa itmiştim yatağa düştüğündeyse pantalonunu çıkartmış ve boxer üzerinden penisini ısırmış ve boxerınıda indirmiştim tutkuyla bana bakıyordu ona az daha bakarsam boşalabileceğimi düşünüp üstündekileride çıkarmasını söylemiştim çıkarmıştı bende üstümdekileri çıkarmıştım.

Kucağına oturdum ve bastırarak sürtünmeye başladım şimdiden içimi doldurmasına ihtiyacım vardı ve ihtiyaçla inledim.

"Ahh Tae becer beni" demiştim oysa ani bir hareketle beni altına almıştı bacaklarımı beline dolamıştım penisini deliğime sürterek konuştu.

"Bebeğim şimdiden üzgünüm" demiş ve ani bir atakla içime girmişti. Canım acımıştı.

"Taehyung acıyor" demiştim oysa geçeceğini söyleyip iyice hızlanmıştı. Yatak sarsılıp duruyordu ve zevk alıyordum.

"Nasıl da kavrıyorsun beni dar duvarlarına vurunca nasıl da inliyorsun benimsin bebeğim" demiş ve iyice hızlanmıştı zevk noktamı vuruyordu ve ben inlemelerimi tutamıyordum.

"Tae ahh Taehyung çok iyisin"  demiştim oysa eğilip boynumu emmeye başlamıştı zirveyi görmeye yakındım ve boşaldım deliğim kasılmıştı bu sayede Taehyungta kısa süre içinde boşaldı ve içimden çıkıp beni kucakladı ve banyoya götürdü  bir tur daha istiyordum.

...

Sabah olmuştu dün banyoda bir tur demiştim değil mi 5 tur yapmıştık ve yıkanıp yatmıştık yanımda yatıyordu çok masum görünüyordu.

"Seni çok seviyorum sevgilim" demiştim sonra birden Taehyung gözlerini açtı ve konuştu.

"Bende seni kristalim hadi gel kahvaltı edelim"

Kısa yaptım ve eğer sevgilim olursa ona kristalim diye sesleneceğim 😘 görüşürüz

KARIŞIK ~taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin