12 |Charles hibája|

741 30 2
                                    

Charles szemszöge:
Nem tudtam semmit Melissáról, hogy mi van vele, de egy dologban biztos voltam Monacóban van. Ismerem, mint a tenyerem úgy tekintettem rá mindig, mintha a második húgom lenne... Aztán egyre több lett. Talán mikor 10.esek lehettünk és valami bálba mentünk akkor már tudtam, hogy nekem ő azaz Melissa Sainz kell és azt szeretném, hogy ő legyen a feleségem. Elmentem még az nap Monacóba, hogy megnézzem mi van vele. Talán Maxszal van? Á az lehetetlen. Értem én, hogy vele tett ki insta storyt, de akkor is. Vagy lehet még sem volt olyan hülye ötlet? Mikor elmentem egy lakás előtt hallottam egy édes dallamot, ami Melissáé volt és egy mély férfias hangot mellette. Egyszerre levágtam mi a történet. Max és Melissa... Szép mit ne mondjak egyik percben még épp elrabolják, utána meg itt enyeleg azzal a sráccal, akivel együtt fog dolgozni. Végülis elő kell teremteni az összhangot. Nem igaz? Elmentem a háztól és sétáltam tovább egyszer csak egy ismerős hang szólalt meg. Charlotte volt az.
-Jaj, de régen láttalak Char...-ugrott egyszerre a nyakamba. Nála nem éreztem azokat a kurva bogarakat, amiket Melissánál. Pedig ő az exem volt. Szerettem vajon Charlottét? Nem hiszem. De jó volt vele. Belém karolt a mellettem álló lány és magával húzott. Csak mondta mondta és mondta a mondani valóját. Egyszer csak Melissát láttam meg a szemem sarkából. Láttam ahogy meglát minket, majd azonnal sarkon fordul. Nem mentem utána én hülye. Azt hittem nem fogja félre érteni. Miután eltűnt az egyik sarkon faképnél hagytam Charlottét és elkezdtem futni a sarok irányába. Max lakásához ment. Láttam, ahogy Maxra borul láttam, ahogy a srác felveszi az ölébe és elviszi magával. Mintha ezer meg egy kést szúrtak volna belém.
Tudtam, hogy ezt már nem tudom vissza fordítani. Elindultam haza. Nagyon lassan telt el az idő. Melissára gondoltam. Egész végig minden másodpercben. Egyszer csak a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Carlos volt az.
-CHARLES!-üvöltött bele a telefonba.- ADDIG ÜTLEK AMÍG LÉLEGZEL.
Erre már egyszerűen nem tudtam mondani semmit.
-Neked is szia Carlos. Mi az mi történt?
-Ezt inkább én kérdezem tőled.-mondta tovább egy kicsit halkabban ám ugyanolyan idegesen.-Megbeszéltük, hogy nem töröd össze a húgom szívét. Nem igaz??
Ez vicces nem én enyelegtem a munkatársammal.
-Carlos félre érted-nem tudtam befejezni, mert a spanyol srác a telefon túloldalán már nem volt ott, hanem az ajtómon dörömbőlt. Én egyszerre be is engedtem.
-Carlos Szívem nyugodj meg egy kicsit.-jött utána a húgom a lakásba.
-Nem nyugszom meg amíg meg nem verem úgy, hogy a temetésedet nem kell szervezni.-ekkor bevallom férfiasan jó nagyot nyeltem. Elég nagyot. Éreztem, hogy egyre nehezebben veszem a levegőt és egyre jobban kínoz a bűn tudat. Bár nem engem kéne, mert nem én raktam ki egy olyan storyt instára, ahol más srác fogja a combom. Én hülye utána még ott smacizgattam vele.
-Carlos láttad te Max insta storyját?-kérdeztem meg hátha egy kicsit megenyhül és nem fog a sírig átkozni vagy ilyesmi.
-Igen láttam. De beszéltem Maxszal és Melissával. Maxban volt nem kevés alkohol és úgy vezetett. Akkor azt hittem őt is megnyúzom élve. Melissa meg olyan sokkban volt, ahogy csak lehetett.-elhiszem, hogy sokkban volt, de akkor is nekem ez gyanús.-Na, de te mondd el szépen miért enyelegtél valami hülye libával Melissa szeme láttára?
Na jól van most lesz egy alapos fejmosásom az fix.
-Carlos mikor észre vettem Melissát én akkor már tudtam, hogy hol van.-nézett rám kérdően a srác ezért folytattam.- Tudtam melyik házban lakik, mert elmentem a háza előtt, de Max hangját hallottam és teljesen összetörtem-na ezt sem tudtam befejezni.
-Te törtél össze? Be ne szarass tesó. Bazdmeg a te öledben ült az exed.-na igen ezt mondtam. Amúgy meg nem ült az ölemben.- A húgom meg gondolkodás nélkül elszaladt Maxhoz. Aki addig volt mellette amíg ő úgy érezte, hogy jobban van, de nem lett jobban, mert összeesett a fürdőszoba kellős közepén.- Carlos hangja egy kicsit megremegett. De az én torkomon is egyre nagyobb volt az a gombóc.- És, mint kiderült miattad lett rosszul, mert pánikrohama volt. Igen miattad.-végtagjaim legyökereztek. Majd arcon vágott a felismerés. Én basztam el mikor nem mentem utána és nem ő, hogy nem jöhetett vissza...
Carlos tovább folytatta a kiosztását. Elég megalázva éreztem magam. De megérdemeltem. Carlos és Charline kimentek a házamból. Este tizenegy fele úgy döntöttem megnézem Melissát a kórházban. Hátha alszik vagy valami ilyesmi. Felöltöztem egy fekete melegítő szettbe és célnak vettem a világ legszarabb helyét. Odamentem a recepcióhoz és egy idős néni nézett velem szembe. Elég szúrós tekintettel. Eskü féltem tőle...
-Jó estét kívánok! Melyik szobában van Melissa Sainz?
-A felképellek számú szobában, Leclerc...-szólalt meg mögöttem egy férfi hang. Egyszerre tudtam kiről van szó.
Tiktok: petrawriter_

Két tűz között /BEFEJEZETT/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon