פרק 19

95 10 2
                                    

צ'ארלי

ישבתי בסלון, הייתי האחרון להישאר ער ואז ראיתי דמות זזה אל כיוון המטבח ואז אור המבטח נדלק.

"ול? מה את עושה ערה?" היא הסתובבה אליי ואז המשיכה למזוג מים אל תוך כוס הזכוכית שהחזיקה בידה "אה אממ אני לא מצליחה להירדם" היא החזירה את בקבוק המים למקרר ונשענה על הדלפק.

"למה?" הייתי חייב לשאול הייתי חייב לעזור לה, היא השפילה את מבטה אל ידה שאחזה בכוס וסומק של מבוכה צבע את אפה "יש לי הרבה מחשבות שרצות בראש עכשיו וזה קצת קשה להירדם ככה" היה נראה כאילו זו לא הפעם הראשונה שזה קורה "זה קורה הרבה?"

"סוג של פשוט כשיש שקט מאוד קשה לשלוט בכל המחשבות הרעות האלו כמו דברים שקרו בעבר ואז קשה מאוד להירדם" היא היססה ולא מיהרה לסיים את המשפט מה שגרם לי לחשוב שלא סיפרה זאת לאף אחד ואם היא לא סיפרה לאף אחד לפני? מה גרם לה לספר לי? היא סומכת עליי?

לא ידעתי מה אני עושה רק ידעתי שאני רוצה לעזור לה, אחזתי את מפרק ידה השמאלית וגררתי אותה אחרי.

"מה אתה עושה?" שמעתי אותה קוראת מאחורי אבל לא עניתי גם אני לא ידעתי את התשובה "צ'ארלי" היא צחקקה מאחורי וצמרמורת קלה עברה בגופי כי שוב המבטא הצרפתי בשילוב עם השם שלי ממיס אותי.

נכנסתי אל החדר שלה והיא נכנסה אחרי סימנתי לה להיכנס למיטה היא הסתכלה עליי במבט שלא הצלחתי לפענח בגלל החושך.

היא נכנסה ונשכבה על צידה והתכרבלה בתוך השמיכה והסתכלה עליי לאישור, נכנסתי לצד הפנימי של המיטה כך שהיא הייתה בגבה אליי נשענתי על ידי ובידי החופשיה שיחקתי בשיער הבלונדיני שלה מה שהעביר זרם חשמלי בכל גופי שלא פסק.

לאחר כמה דקות היא באמת נרדמה אבל משהו בי לא רצה לקום עברה דקה עד שהבנתי למה, אני רוצה לכרוך את זרועותיי סביב מותניה ולהצמיד אותה חזק אליי אני רוצה לפזר נשיקות קטנות על צווארה וכתפה אני רוצה שכשהיא תקום בבוקר היא תישאר בין זרועותיי כי היא לא יכולה לזוז מלפיתתי אני רוצה להרגיש את גופה צמוד לשלי אני רוצה שהיא תתכרבל איתי ולא עם השמיכה.

"אוקיי אז עכשיו כל אחד מהצוותים יכין חלק אחר בארוחה, טיה ונואה, כריס ואלכס ואני חושב שולרי וצ'ארלי יכינו את הקינוח" ניק עמד מול כולנו וניסה את מזלו.

"ניק אמרנו דיי עם השטות הזאת" ולרי אמרה זאת בייאוש שעה שראשה מונח על כתפה של אלכס "אבל אני רעב"

"בתכלס אין לי בעיה לאפות" ולרי התיישרה וניק קפץ בשמחה ועיניו נמלאו תקווה "אם נואה בפנים אני בפנים" התסכלתי על נואה וקיוויתי שיסכים "אוי טוב רק תפסיק להסתכל עליי ככה" נואה קם ממקומו לידי ועבר לשבת ליד טיה שצחקה "לא אכפת לי"

shadowsWhere stories live. Discover now