Uyandığımda hastanedeydim ama bir şey hatırlamıyordum neden buraya geldim? Uyandigimi fark eden eren doktor çağırdı. Erenin gözleri mi kırmızıydi ona noldu aq. Başımda felaket ağrı vardı. Doktor içeri girdi.
"İyi günler duru hanım nasılsınız?""İyiyim ama ben neden buradayım?"önce eren korktuğunu anladım hareketlerinden
"Doktor sevgilim iyi olucak dimi?""Henüz net bir şey yok unutkanlık normaldir. Duru hanım ismini soy isminizi hatırlıyorsunuz dimi?"
"Herşeyi hatırlıyorum ama neden burada olduğumu hatırlamıyorum" eren rahat bir nefes aldı.
"İyi günler çıkış işlemlerini halledip çıkabilirsiniz"
"Duru sen şimdi nereye kadar hatirliyorsun?"
"En son mutfakta yemek yiyordum o kadar"
"Tamamdır" diyip odadan çıktı
Eren anlatımıyla:
Durumun öyle kanlar içinde yattığını görünce korktum ben ne yapıyordum kızın suçu yoktu ne yaptıysa onun ailesi yapmıştı onun suçu yoktu. Hastaneye geldiğimizde ameliyata aldılar ben nasıl olduğunu anlamadım ama kardeşimden sonra ilk defa bir kız için bu kadar çok ağlamıştım noluyor bana? Durumun uyandığını görünce hemen doktora gittim.
"İyi günler duru hanım nasılsınız?""İyiyim ama neden buraya geldim?" Nasıl yani herşeyi ya unuttuysa beni unuttuysa hayır ya
"Doktor sevgilim iyi olucak mı?"dedim
"Henüz net bir şey yok.duru hanım isminizi soy ismini hatırlıyorsunuz dimi?"
Herşeyi hatırlıyorum ama neden burda olduğumu hatırlamıyorum"
"İyi günler çıkış işlemlerini halledip çıkabilirsiniz"
"Duru sen şimdi nereye kadar hatirliyorsun?"
"En son mutfakta yiyordum o kadar"oh iyi bari şimdilik kendi hatirlayana kadar bir şey demicem. Hemen sameti arayıp ceydayi dışari atmasını soylucem"
Eren*
Alo Samet ceydayi dışari atın gerekli tehtitleri yapın yengenizle gelicez birazdan.Samet*
Tamamdır kardeşim görüşürüz.
Bir şey demeden kapattim. İçeri durumun yanına gittim. Oturmuş masum masum düşünüyordu...Duru anlatımıyla:
İçeri eren girdiğinde dusuncelerimden siyrildim." Eren ben neden buradayım?""Onu kendin hatirlaman gerek yoksa benim demem ağır olursa bu kez kurtarmayız seni" ve göz kırptı wow bu adam cidden çekiciydi
"Akşam gidicez değil mi?"hangi ileri zekalı kafasından darbe alıp akşam davete giderdi ben tabiki ama gitmek istiyordum babamı görmem lazımdı.
"Sen iyi olursan gideriz güzelim" lan güzelim mi ilk defa bu kelimeden etkileniyorum cidden bu adamdan hoslanamam dimi?
Eve geldiğimizde içeride bir adam vardı
"Tanıştırayım bu Samet en yakın arkadaşım."
"Bende Duru" bence adam zaten biliyordu elimi uzattım havada bırakırsa sonu olur. Bırakmadı Allah razı olsun
"Memnun oldum yenge" ne diyor ne bu lavuk. Hee bu eren bey benle evlenmek istiyordu doğru.
"Akşam ki davete siz de gidicek misiniz?"
"Eve-" dememle eren bey "Duru iyi olursa gideriz" dedi. Ben iyi de olsam kötü de olsam net gidicem OWJEBDİSKWLOWJE
yanlarında sıkılmaya başladığımda yukarı çıktım. Hazırlanma gerekiyordu önce ılık bir duş aldım sonra bakimlarimi yapıp hazırlandım saat 8'e geliyordu. Odanın kapısı tiklatdi eren tüm yakışıklıligiyla girdi. Bakan dönüp bi daha bakar ne bu yakışıklılık paşam...
"Bakmaya doyamadım her halde güzelim" lan ben ona mı bakıyordum hemen önüme döndüm
"Ne bakicam ben sana gözüm takılmış" hafif guldukten sonra arkamdan gelip belime sarıldı hayret hoşuma gidiyordu.
"Utanma güzelim ileride ki kocamdan" işte şimdi yandığımi hissediyordum. Sonra ardından boynuma derin bir öpücük bırakıp geri çekildi beni bir süzdü.
"Çok güzel olmuşsun"
"Biliyorum"güldü gamzeleri çok güzeldi acaba messici mi Ronaldocu mu? Şahsen ben messiciyim sorsam mi acaba
"Eren"
"Hım"
"Messi mi Ronaldo mu?"önce bi bakti ne diyon amk bakışı attı NE YANİ BENDE BURDA FUTBOLLA İLGİLENEMEZ MİYİM
"Messi" Allah'ım gooollllll istersen evelnriizz"Sen. Yani sen hangisi seçersin"
"Messi tabiki" güldü gülüşü çok güzel demiş mıydım.
"Sen futbol izliyor musun veya oynuyor musun dicem ama senin oyuncağını hiç sanmam" dediği şeyle kahkaha attım çünkü ben futbol aşığıydim.
" ikisini de yapıyorum öyle klüpte dekan değilim ama çok güzel oynarım"
"Bir gün vs atarız güzelim. Ama şimdi hazırsan çıkalım"
"Tamam Mafya abi" bunu dedikten sonra ki tepkisi çok komikti sanırım ben gülerken kisnemistim...
"Duru hiç göründüğün gibi değilsin. Ama bu halin daha samimi ve güzel geliyor." Diyip göz kirpti. Namizssiz kırpma gözünü aşık oluyom sonra...
Lüks bir restoranda gelmiştik. İçeri giridgimizde babamı gördüm koşarak sarıldım o da bana sarıldı"Seni çok özledim babacim"
"Bende seni güzel kızım. Sana kötü davranıyor mu?", Düşündüm bana kötü davranıyor mu? Suanlik bir şey yoktu
"Hayır ama sen sakın hayatını tehlikeye atacak şeyler yapma lütfen"
"Kötü bir şey olursa ara tamam mı?"
"Bugün seni arayan numara bendim"
"Peki kızım şimdi otur yemeğimizi yiyelim"
2 saat öylece oturduk iş muhabbeti yaptı onlar ben ise babamla özel konuştum.
"Duru güzelim kalkalım artık" ayağa kalktığımda elini belime attı lan bunlar cidden hoşuma gitmeye başladı aşık olmuyorum ama hoşlanmaya başlamıştım sanırım....
Çıkışa geldiğimizde kapıda bir sürü gazetici vardı.
"Duru hanım yanınızdaki adam kim ynei aşka mı başladınız." Aynen aşk knk bizimki babama sıktı."Duru hanım son attığınız postta cenk beyin sevgiliniz olduğu söyleniyor doğru mu?" AA he Mafya kocam var kankamla aşk yasiyom
"Hayır cenk benim kardeşim gibi gördüğüm birisi. Evet yeni aşka başlıyorum." Bunu dememle eren bana çok güzel baktığını görmüştüm herif çekiciliğin kitabını yazmış...
Arabaya bindiğimizde"yeni aşkın olarak mı görüyorsun beni?"
"Seni benle daha çok beraber görecekleri için adım orospuya çıkmasın diye uğraşıyorum" bişey demedi arabayı sürmeye devam etti. Eve geldigimizde kapıda bir kadın vardı. Kadın bize doğru koşuyordu
" DURU SEN BENİM SEVDİGİM ADAMİ ALDİN BEN DE SENİN HAYATİNİ SİKECEGİM KIZIM" benimle böyle konuşması damarıma basmıştı kız üstüme geldiği için hemen kızın karşına geçtim bir guzelce saçını kavradim
"Ananı sikerim kızım senin senin sevdiğin adamı da sikerim siktir git şimdi elimden kaza çıkmasın" bu kez saçından tutup sürükleyerek çıkışa doğru fırlattım korumalar kıza silah çekti ve kızı hiç acimadan vurdular üzülmedim çünkü böyle gurursuar kendi uzulmeli.
Odaya çıktığımda eren üstünü değişmiş benim yatağımda yatiyordu. Evet benim yatağımda önce hayırdır der gibi baktım"Artık beraber yatmak istiyorum"