Yazardan
"Ben Aşkım Aksoy avukatım peki sen kimsinki benle böyle konuşuyorsun" yine otoriter ve yüksek sesle konuştu sonra kıza döndü bu ukala adamdan dinliyeceğine kızdan dinlerdi
"Noldunu anlatırmısın ama doğruları söylemek şartıyla" kızın korktunun farkındaydı yalan söyleyemezdi zaten "abla vallahi ben işimi yapıyordum bu adama ne istedini sorunca bana 'seni istiyorum' dedi abla vallaha ben bişey yapmadım hatta soruyu tekrarladımda bu seferde numaramı istedi zorladı ama vermeyince sorun çıkardı"
Kız titreyerek anlatı olayı bu görüntü aşkımın içini sızlatmıştı kimseye bakmadan Berke işaret verip geri patrona döndü "siz sordunuzmu ne oldunu yoksa direkmen çalışanınızın üstünemi yürüdünüz" diye soru yönelti aşkım patron önce duraksadı
Hiç bir şey sormamıştı direkmen müşterisini dinleyip yargı dağıtmıştı nede olsa 'müşteri daima haklıdır' kafasındaydı ondan yargısız infaz kolayına kaçmıştı adam tam konuşacaktı ki aşkım lafını kesti
"Tabiki hayır yargısız infaz yaptınız en nefret ettim şeylerden biri peki şöyle düşünün bu kız cağızın yerine sizin kızınız olsaydı ve onada aynı bu muamele gösterildini düşünün" adam düşündü ama düşüncesi bile kanını dondurdu napmıştı resmen bir kızın işine son verecekti üstüne haksız bir kızın.
"Özür dilerim yargısız infaz yaptım için, böyle bir şey yapmamalıydım" özür dilemesi büyük bir erdemlikti aşkımın gözünde helebi suçunun farkında olan birinin özür dilemesi aşkım için büyük bir erdemliktir.
Aşkım müşteriye döndü bu sefer "peki size nedemeli bir kızı taciz etmek büyük bir suçtur biliyorsunuzdur umarım" adam çok rahatı sanki başına bir şey gelmiyeceğinden emin gibi ama karşısındakini tanımıyordu.
"Zorlama gibi bir durum yok hanım efendinin kendiside istedini düşünüyorum sadece birazcık nazlı" yayvan bir şekilde konuşması aşkımı sinirlendirmişti bukadar rahat biri hayatında belki ikinci yada üçüncü çıkışıydı ve hepsini hapse göndermiştir.
"NE NAZI BABAM YAŞINDASIN SEN" kızın ani çıkışı ve öne doğru gitmesiyle aşkım kızı tutu adam tam konuşacakken dışarıdan gelen siren sesiyle sustu evet polis gelmişti berk polis bir arkadaşını arayıp adresi veniş ve olayı anlatmıştı.
Adam şimdi korkması gerektini anlamıştı ama şerefsizler şerefsizliğinden vaz gecermi geçmez yalanına devam etmeyi planlıyordu oysa bir şeyi unutuyordu restoranta 7/24 saat çalışan güvenlik kamerakarını.
Aşkım ise bu kameralarla delilini bulmuştu neyseki adam kör noktada oturmuyordu işte aşkımda tam bunu kullanacaktı.
Polisler içeri gitmişti 4 kişilerdi berk gördüğü arkadaşıyla ona seslendi "Poytaz!" Poyraz duydu sesle o tarafa döndü ve oraya doğru ilerledi önce selamlaştılar sonra berk tüm olayı anlattı Poyraz ve yanındaki ekiple beraber aşkımın yanına ilerlediler geldiklerinde sözü Poyraz aldı
"Noluyor burda" kalın ve otoriter sesi ile bakışlar ona döndü, kimsenin konuşmasına dahi izin vermede aşkım konuştu "taciz vakası bu adam bu çalışan kızı taciz ediyor ayrıca kendisi bu olaya 'oda istiyor sadece naz yapıyor' diyor" aşkımın söylediğiyle adam dikleşerek konuştu "böyle bişey yok ben sadece hanım efendinin numarasını istedim oda vermeyince zorlamadım kendisi bu olayı büyüttü"
Herkes duydu cümlelerle affaladı tabi polisler anlamamıştı neye bukadar şaşırdıklarını aşkım alayla güldü her zaman sıkıştıklarında aynı şeye baş vururlardı Yalana bu olayları çok görmüştü aşkım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚
Teen Fictionbu hikayeme bir şans verirseniz sevinirim Avukat olan genç bir kız ailesi onu bulursa en fazla ne olur? Öğrenelim ozaman. 💜# avukat - 33 🤍 💜# güçlükadın - 53🤍 💜# abim - 52🤍 💜# abilerimmi -4🤍 💜# abimi - 2🤍