bilgilendirme

541 14 5
                                    

klasik alışılmış ama konusunu neredeyse kimsede görmediğim bir Ticci Toby X Reader, yani gece gece gelen ilham ile bunu yazıcam öyle uzun uzun serilik şeyler yazmak yerine böyle tek bir konu üzerinden giden şeyler yazmayı daha fazla seviyorum. Ha diyeceksiniz niye kitap açıklamasını buraya yazdın salak? Diye ama büyük ihtimalle hikaye açıklamasını okumayanlar olucak bu yüzden aynısını buraya yazdım.

Neyse kitaba gelicek olursak, konusu farklı durum ve olaylar diğer x reader kitaplarından farklı olucak ve fazlasıyla kan, vahşet,küfür ve rahatsız edici şeyler olabilir. Rahatsız etmeyeceğine eminim creepypasta fandomundaysan buna alışıksındır herhalde amk?

Yalnız kitabın başları bir kaç kitaba benzer olabilir belirli bir ad koymayacağım Y/N Y/L olacaksınız yine bu konuda fazla düşündüm tabiki isim koyup koymamak konusunda ama beğenirsin diğeri beğenmez diğeri sever sen sevmezsin vs, vs. Neyse yazmak istiyordum zaten ama New cesaret ne kendine güvenme ne de bir özgüven olmadı bu konuda ama gece birden 02:32 de uyandım işte bu gece ve iyice düşündüm kedimin desteği ile bunu yazacağım...

Gece gece ilham mı gelir lan? Diyebilirsin vallaha bacım/abim tuvaletde ilham gelene inanıyon da buna mı inanmıyorsun kafasını s- öhm hakarete ne gerek var güzel kardeşim ya? Neyse inşallah keyifle okursunuz inşallah beğenirsiniz çünkü bunu çook uzun zamandır kafamda yazıyordum şimdi toparlayıp buraya yazacağım...

Ha unutmadan "Toby böyle yapmaz- ben böyle yapmam böyle bir şey yaşarsam şöyle böyle yapardım...." Gibi gibi şeyler olmasın yani kendi yapacakların üzerine bir kitap yaz sende ben hayalimdeki Y/N ile canlandıracağım okie dokie? Bence tamamız çok harika ^^

İyi okumalar (⁠♡⁠ω⁠♡⁠ ⁠)⁠ ⁠~⁠♪

"Bilmiyorum..." (Ticci Toby X Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin